Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Câmpuri aurii

2013-05-04 15.18.29   Cât de mult am aşteptat primăvara, cu explozia ei de culori minunate! Oricât de mare ar fi alergarea noastră de fiecare zi, chiar şi în această goană nebunească, tot mai putem să aruncăm o privire la „spectacolul” naturii din jurul nostru. Fiecare zi ne descoperă atâta frumuseţe, că ar fi şi păcat să nu băgăm de seamă ce se petrece în jurul nostru. Ceea ce ne impresionează cel mai mult, este această bogăţie nesfârşită de culori. Nu este culoare sau nuanţă, pe care să n-o fi văzut-o în mijlocul naturii, în cele mai frumoase reprezentări.

   Astăzi vă ofer… galben!

2013-05-04 15.18.36

2013-05-04 15.19.13

2013-05-04 15.19.03

2013-05-04 15.18.48

Vă doresc o săptămână minunată! 🙂



15 răspunsuri la „Câmpuri aurii”

  1. Chiar astazi dimineata ma gandeam ca frumos ar mai incalzi privirile, campurile de rapita daca ar fi un pic de soare si pe la noi… Asa insa… doar zambesc si ne fac cu ochiul de pe marginea soselei. La noi ploua de sambata, in reprize… Dar de miercuri va fi vara!
    O saptamana minunata iti doresc, asa ca fotografiile si gandurile tale!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că ți-au plăcut fotografiile mele cu câmpurile înflorite. La noi a fost foarte cald, dar abia azi a început să plouă puțin, ceea ce chiar ne doream, la ce căldură de vară am avut.
      Și eu îți urez o săptămână cât mai frumoasă! 🙂

      PS. Nu știu de ce comentariul tău a ”aterizat” la spam și s-a mai întâmplat și altă dată. E ciudat netul ăsta… uneori.

      Apreciază

  2. Campuri de rapita…frumooooooooos!

    Apreciază

    1. # Sarut mana, draga Oana! Multumesc mult pentru frumosul filmulet. Mie imi plac nespus de mult lanurile de rapita inflorita. Este un galben superb.

      Iti doresc o saptamana frumoasa! 🙂

      Apreciază

  3. […] tot, dar înteleg că în viată sunt lucruri pentru care merită să plătesti.   Multumesc, ALEX, pentru poveste! 0.000000 […]

    Apreciază

  4. ai avut parte de un spectacol gratis! si cum esti dragut, l-ai impartit si cu noi 🙂
    saptamana minunata sa ai!

    Apreciază

    1. # Multumesc frumos, draga Geanina! Da, așa este, am vrut să vă arăt și vouă aceste câmpuri aurii atât de frumoase. Și eu îți doresc o săptămână cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  5. Ce culoare vibranta au!
    Mi-au adus aminte de melodia Fields of gold cintata de Eva Cassidy!
    Seara placuta Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Nu știu melodia, dar am să o caut negreșit. Mă bucur că ți-au plăcut fotografiile.
      O seară minunată, dragă Melly! 🙂

      Apreciază

  6. Sunt minunate si ne incalzesc sufletul aceste campuri de aur si mai ales au un parfum suav, dulce, imbatator. Ai avut zile de aur, zilele acestea, Alex. Sa ai o seara frumoasa! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ți-au plăcut, dragă Gabriela! Sunt, într-adevăr, tare frumoase, câmpurile de rapiță înflorită. Bine ai zis: ”câmpuri de aur”.
      O seară frumoasă și ție! 🙂

      Apreciază

  7. bland si cald auriul campurilor de rapita…
    multumesc draga Alex pentru aceste frumuseti…

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, dragă Pandhora! Mă bucur că ţi-au plăcut aceste frumuseţi. O noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  8. Cata frumusete! Campurile de rapita….Superb! N-am mai vazut de mult un astfel de camp…
    O saptamana la fel de vesela precum aceste campuri sa ai, Alex!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Elly! Da, sunt atât de frumoase şi relaxante. În drum spre casă, un astfel de câmp, pe marginea drumului, este un izvor de linişte şi încântare pentru suflet.
      Şi eu îţi doresc o săptămână minunată! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu