Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Miţu (Life in Pictures)

    Miţulică este un motănel tare simpatic şi jucăuş. Dar şi foarte manierat. La uşa casei unde locuieşte, aşteaptă întotdeauna, răbdător, să fie poftit înăuntru.  Aşa precum puteţi vedea şi în aceste poze. A simţit că vine cineva să-i aducă ceva bun. 🙂

Life in Pictures – ideea lui Costin Comba. Vă doresc să începeţi o săptămână cât mai bună! 🙂



22 de răspunsuri la „Miţu (Life in Pictures)”

  1. Foarte elegant domnul! coadă aristocratică!

    Apreciază

    1. # Sarut mana, doamna Gina! Ma bucur ca v-a placut „domnul” cel mustacios!
      Va doresc o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  2. poti sa-i spui ca m-am indragostit? e atat de dragalas 🙂

    Apreciază

    1. # Este motanul unui coleg, dar am sa-i transmit mesajul cu placere. Si mie mi-a placut tare mult.
      O zi frumoasa, Pandhora! 🙂

      Apreciază

  3. Excelente fotografii! Pisicul este adorabil. 🙂

    Apreciază

    1. # Ma bucur ca ti-a placut Mitulica. Iti doresc o zi minunata! 🙂

      Apreciază

  4. […] crisa, zinnaida, max peter, zamfir, vizualw, anastasia, memyselfandela, qedeu, kadia, alex, hijo de algo, filumenie, DAP, lili3d, blonda ironică, anotimpuri colorate, ulise, bineînţeles […]

    Apreciază

  5. Iubesc pisicile …mai ales motanii 🙂 Asta o fi motan ?
    Numai bine Alex
    P.S. Ce face ingerasul ? Cand il mai vedem ?

    Apreciază

    1. # Da, este motanel. Tare jucaus si simpatic.
      Numai bine iti doresc si eu tie. Iar pe micuta…o s-o vedeti in curand! 🙂
      O zi senina, Nexya!

      Apreciază

    1. # Mersi, Geanina! Am sa-i transmit mustaciosului!
      Sa ai o zi buna! 🙂

      Apreciază

  6. am și eu o pisi pe casa scării pe care o hrănesc. dacă n-aveam Gipsanu, zău c-o luam în casă! tare mi-i dragă!
    pup Mițu pe mustăți!

    Apreciază

    1. # Poate o inviti macar asa, in vizita la Gipsy, sa vezi ce zice voinicul tau. 🙂
      O sa-i transmit lui Mitu!
      Sa ai o zi frumoasa, draga Georgiana! 🙂

      Apreciază

  7. […] ştefania, lili3d, oana, schtiel, pishky, pretty wild, hijo de algo, ratzone, crisego, diverse, alex sau indiferent Share this:TwitterFacebookLinkedInEmailLike this:LikeBe the first to like […]

    Apreciază

  8. Tare dragalas e Mitulica, Alex. Ce cumintel asteapta sa fie alintat si dragalagit! Tare mult imi place mititelul blanos!

    Off topic. Imi place foarte foarte mult fundalul pe care l-ai ales, in ton cu anotimpul in care ne aflam!
    O seara minunata iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

    Apreciază

    1. # Ma bucur ca ti-a placut motanelul, draga Stefania! Intr-adevar, este un dragalas. Imi pare bine ca ti-a placut si „decorul autumnal” de pe blog.
      Iti doresc o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  9. Cocoţat pe-un ciot de lemn,
    Miţulică – motan demn –
    Vrea să spună în direct
    Că n-are nici un secret
    Şi va spune tuturor:
    – „Lume bună! Mă însor!”

    Eu confirm. E lucru cert
    C- astă seară la concert
    Mâţu va cere lăbuţa
    Scumpei sale Bălănuţa…

    Apreciază

    1. # Sarut mana, doamna Aurora! Multumesc din suflet pentru poezie. Mi-a placut tare, tare mult. Am sa i-o citesc si lui Mitzu, ca sa stie ce cadou i-ati facut.
      Va doresc numai bine si o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  10. A doua fotografie este chiar artistica!Deosebita!

    Apreciază

    1. # Mersi mult, draga Darius! Ma bucur ca ti-a placut. Sa ai o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  11. Cat de dulcic e cum sta el acolo, atat de cuminte! 🙂
    Cam asa sta si al meu cand asteapta, numai ca pe pragul usii :))
    Si mie imi place foarte mult a doua fotografie. Parca e cazut pe ganduri, ganduri de motanel 😉

    Apreciază

    1. # Sunt tare scumpi pisoii astia si tare ne mai bucura cu dragalasenia lor. Ma bucur ca ti-a placut de Mitulica. Sa-ti traiasca si pisu tau drag. 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu