Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Toamnă înfloritoare (Life in Pictures)

   Şi anul acesta am avut o toamnă tare frumoasă! Nesperat de călduroasă şi senină. Ne apropiem de sfârşitul lui octombrie şi afară încă mai bâzâie zglobii gâzele, zburând din floare în floare. Şi nu sunt puţine florile  care încă ne mai încântă cu frumuseţea lor. Să ne bucurăm din plin de minunatul spectacol al toamnei! Va veni şi vremea când le vom duce dorul la toate aceste frumuseţi.

Strop de soare!

„Hărnicuţa”!

Seninele zorele

Şi frumoasele crăiţe

Şi o cârciumăreasă tare frumoasă…

I se mai spune şi „moţul curcanului„! 🙂

Life in Pictures – ideea lui Costin Comba. Vă doresc să începeţi o săptămână frumoasă! 🙂



12 răspunsuri la „Toamnă înfloritoare (Life in Pictures)”

  1. si eu vorbeam despre toamna blanda de care inca ne bucuram, cu cineva! frumoase imagini! 🙂

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Geanina! Mă bucur că ţi-au plăcut. Şi….să avem o toamnă frumoasă în continuare!
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  2. Ce frumoase suuuuunt! Sa speram doar ca iarna n-o sa vina peste noapte. Am vazut castani inmuguriti zilele-astea 🙂

    Apreciază

    1. # Când pomii înfloresc a doua oară, se spune din bătrâni că va fi o toamnă lungă şi blândă. Aşa să fie!
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Adevarat spui, Alex, suntem binecuvantati cu o toamna atat de frumoasa, iar natura este, atat de generoasa cu noi, chiar daca a fost nevoita sa indure caldurile toride ale aceste veri. Am observat si eu ca, parca acum, florile, sunt mult mai frumoase decat in perioada verii, cand in timpul amiezii, stateau plapande, tanjind dupa putina racoare si ploaia datatoare de viata.
    Foarte frumoase sunt florile tale. Exceptionala colectia ta de fotografie! Iti multumesc mult ca ai impartasit cu noi atata frumusete!
    O seara minunata iti doresc, Alex si-o noua saptamana binecuvantata! cu mult drag! 🙂

    Apreciază

    1. # Îţi mulţumesc, dragă Ştefania, pentru toate gândurile bune. Şi îţi doresc o toamnă senină şi frumoasă!
      Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Să ai o săptămână cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  4. Si toate minunatiile alea le ai prin preajma?
    Deschizi geamul si-ti inseninezi ziua?
    Sa iti fie ziua ca florile pe care ni le-ai pus!

    Apreciază

    1. # Ce mi-ar plăcea să-mi fie toate la fereastră… Dar sunt atâtea frumuseţi, chiar şi printre blocurile oraşului. Le culeg şi eu de ici…de colo.
      O noapte liniştită şi numai bine, în toate! 🙂

      Apreciază

  5. Foarte frumoase imaginile, îmi place și faptul că ai menționat și numele florilor minunate pe care le-ai surprins! Toamna are multe de oferit celor care știu să o aprecieze! Seară frumoasă!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Gvarenberg! Mă bucur că ţi-au plăcut floricelele de toamnă.
      Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  6. Ai postat ceva mai tarziu la L.I.P. 🙂 Si eu am fost plecata aproape doua zile…
    Da, am avut anul acesta o toamna superba, calda si foarte lunga.
    Florile sunt inca foarte frumoase, am observat si eu. Am gherghine (dalii) care abia acum au inflorit 🙂
    Ce e pacat e ca nu ploua…
    Frumoasa si colorata postarea ta!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut floricelele mele. Erau prea frumoase, ca să nu le aduc şi aici. Am avut o toamnă lungă şi caldă şi asta ne-a permis să ne bucurăm şi de flori mai multă vreme. În ultimele zile, vremea dă semne că va veni şi frigul, ploile…
      Numai bine să-ţi fie! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu