Wordless Wednesday (CXXX)

Aurul toamnei…

DSC05345

DSC05342

DSC05329

DSC05293

 

2012-11-02 13.59.33

2012-11-02 13.59.43

2013-10-15 14.31.13

2013-10-15 14.31.00

2012-11-04 16.14.25“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc o zi de miercuri cât mai frumoasă!

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2013/10/22/wordless-wednesday-cxxx/trackback/

RSS feed for comments on this post.

36 comentariiLasă un comentariu

  1. blanda si de culoarea mierii toamna ta 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Bine ai revenit pe aici. Mă bucur că ţi-a plăcut toamna fotografiată de mine.
      Îţi doresc o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. exact la culoarea mierii m-am gandit si eu :)) parca si aerul este parfumat a auriu, nu.i asa?! 🙂 Minunata este toamna! asemenéa carari sunt numai bune pentru plimbari romantice alaturi de fetele tale frumoase. Noapte buna, Alex draga! Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că ţi-au plăcut imaginile mele de culoarea mierii. Aşa ştie toamna să „picteze” frumuseţi. Mulţumesc pentru gândul cel bun. Deja am fost cu fetele pe la pădure, în marginea oraşului. Şi vom mai merge, cât e vremea frumoasă.
      O noapte frumoasă îţi dorim! 🙂

      Apreciază

  3. Toamna văzută în galben.
    Să ai o noapte liniștită și faină !

    Apreciază

    • # O toamna tare frumoasa.
      Multumesc frumos, Abbilbal!
      O zi buna! 🙂

      Apreciază

  4. Frumos, frumos!
    Minunate imagini!

    Apreciază

    • # Multumesc frumos, Vulpita! Ma bucur ca ti-au placut.
      O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  5. mulţumesc pentru plimbarea de dimineaţă!
    acuş-acuş ies printre blocuri şi tramvaie 😦
    o zi minunată!

    Apreciază

    • # Cu multa placere, Anastasia. Avem nevoie si de „evadari” in mijlocul naturii,ca de blocuri si tramvaie…ne-am saturat.
      O zi frumoasa iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  6. Hihi! Tot frunze galbene şi coroane de copaci pe fundal de albastru azuriu, dintr-un parc bucureştean, am postat şi eu azi.
    Deosebit de frumoase imaginile!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Am vazut ce frumuseti ai postat pe blog. Toamna este atat de frumoasa peste tot si-mi place ca regasim toate aceste frumuseti pe atatea pagini de internet.
      Multumesc pentru vizita.
      O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  7. Frumoasa tare toamna la tine! Aducatoare de linisti si visare…:)

    Apreciază

    • # Sarut mana,Geanina.Ma bucur ca ti-au placut pozele. Intr-adevar, este tare reconfortanta toamna insorita.
      Iti doresc o zi minunata! 🙂

      Apreciază

  8. Un aur de care se poate bucura toata lumea, in care literalmente ne putem scalda cu totii 🙂 Superbe imagini! Happy WW!

    Apreciază

    • # Cu asemenea „aur” suntem toti mai bogati… sufleteste. Ma bucur ca ti-au placut fotografiile.
      O zi cat mai buna, draga Alina! 🙂

      Apreciază

  9. Toamna de aur! Foarte frumoase fotografii . Mult aur zilele astea in zona!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Da, este mult „aur” prin zona noastra in aceasta perioada.
      Multumesc frumos pt. vizita. O zi cat mai buna! 🙂

      Apreciază

  10. galben bucuros

    Apreciază

    • # Da, vesel şi strălucitor!
      Numai bine, Adriana! 🙂

      Apreciază

  11. In timp ce admiram frumusetea toamnei in gand imi rasuna „Lasa-mi toamna pomii verzi” :))
    Si toamna ne lasa brazii verzi ca sa avem ce impodobi la iarna! 🙂
    O plimbare prin tonuri de auriu superba!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Oooo! Ce melodie frumoasă, pe care n-am mai auzit-o de multă vreme. Da, treaba cu brazii este adevărată, dar e bine şi aşa! 😀
      Mă bcur că ţi-au plăcut pozele.
      O noapte frumoasă, Rux! 🙂

      Apreciază

  12. Cred ca eu prefer „smaraldul” verii! :))
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Şi mai ales verdele crud, atât de intens, al primăverii! Dar toate anotimpurile au câte ceva frumos, care să ne bucure sufletul.
      Sărut mâna pentru vizită! 🙂

      Apreciază

  13. Splendid aur de miere 🙂 Imi plac fotografiile, cele cu detalii de frunze sunt super. Le-ai pus si pe fundalul blogului, ca tema…chiar sunt super.
    Parca ar fi bine sa transformam aurul acesta al frunzelor fie in miere, fie chiar in aur 😉 Sa vezi atunci ce batalie ar fi pe frunze…N-ar mai fi gunoaie acum, toamna 😉
    Happy WW, draga Alex!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Elly! Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile mele. Nu mai mă satur să admir atâtea minunăţii în jur. Cât despre… „aur”, rămânem cu acesta, atât de trecător, dar minunat de frumos, al frunzelor de toamnă.
      Îţi doresc o noapte liniştită! 🙂

      Apreciază

  14. Nu sunt suficiente cuvintele sa spun ce vad.Frumos.

    Apreciază

    • # Sărut mâna pentru apreciere!
      Numai bine! 🙂

      Apreciază

  15. Fascinante imagini!Natura în maiestria ei a reusit sa ne ofere imagini de neuitat!
    Multe salutari!

    Apreciază

    • # Frumos ai spus că natura ne oferă frumuseţi de neuitat.
      Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile. Numai bine, dragă Sorin! 🙂

      Apreciază

  16. Din fericire inca nu e nevoie de proteste in strada pentru a fi al nostru acest aur. Singurul care nu costa nimic, dar e atat de pretios, totusi!
    O seara linistita sa fie la voi!

    Apreciază

    • # Aşa este, toamna ne oferă un „aur” atât de preţios şi totuşi este gratis pentru toţi. Bine că nu se ceartă oamenii şi pentru acesta.
      O noapte frumoasă şi la voi! 🙂

      Apreciază

  17. Alex, nu stiam ca esti atat de bogat. Ai atata aur si lumina in fotografiile acestei toamne, ca ajunge sa iti umpli sufletul si gandurile. Multumesc ca mi-au facut ziua…aurie! 🙂

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere, dragă Gabriela! Din punctul acesta de vedere sunt tare „bogat”, aşa cum suntem toţi, dacă ne bucurăm de frumuseţea de afară, care ne este oferită tuturor cu atâta generozitate.
      Să ai o săptămână minunată! 🙂

      Apreciază

  18. Superbe fotografii ca de obicei 🙂 desi nu-mi place toamna, fotografiile astea ale tale mi-au mers direct la suflet !.. Daca gasesti in drumurile tale si castani comestibili sa culegi, te rog, 10 castane si pentru mine ! 😀

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Ninule! Mă bucur mlt că ţi-au plăcut pozele mele. Din fericire pentru noi, toamna are şi astfel de zile frumoase, care ne încântă sufletul. Noi ştim că vor urma şi zile mohorâte, dar… asta e.
      Mi-ar plăcea mult să găsesc şi eu castane bune de mâncat, dar nu cresc decât în câteva locuri din ţara noastră. Dar dacă voi avea norocul să găsesc, n-am să te uit, Ninule!
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

