•♫• Meloman pentru o zi •♫•

DSC05804   Semnele primaverii ne incanta deja la tot pasul.  Si ne bucura sufletul, caci primavara inseamna renastere, bucurie, frumusete!

   Bucurati-va de primavara! 🙂

DSC05808

DSC05821

DSC05817

“Meloman pentru o zi” – o idee a lui SoriN. Să aveţi o săptămână frumoasă!  🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/03/25/%e2%80%a2%e2%99%ab%e2%80%a2-meloman-pentru-o-zi-%e2%80%a2%e2%99%ab%e2%80%a2-15/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Da ,imi place foarte tare alegerea ta!
    Felicitari!O seara frumoasa!

    Apreciază

    • # Multumesc frumos, Camelia! Ma bucur ca ti-a placut alegerea mea.
      O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  2. Frumos moment muzical !
    Sa-ti fie seara bucurie!

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, dragă Sorin! Îmi pare bine că ţi-a plăcut alegerea mea. Numai bine să-ţi fie! 🙂

      Apreciază

  3. Foarte plăcut: galbenul florilor ne încălzește, iar muzica lui Mozart ne înviorează!
    O zi încântătoare îți urez, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua buna,draga Petru. Ma bucur ca ti-au placut pozele si muzica. Mie imi plac mult de tot papadiile, cu calbenul lor stralucitor.
      Iti doresc o zi minunata! 🙂

      Apreciază

  4. ador florile galbene din totdeauna, deci si pe cele din aceste imagini… 🙂
    * * *
    iata câteva de pe meleagurile toulousene si oda dedicata de Pablo Neruda: 🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/2014/03/27/springtime-wonders/

    Apreciază

    • # Si mie imi plac tare mult florile galbene. Parca ar fi… „rupte din soare”!
      Am admirat pozele si gandurile din articolul indicat.
      Sarut mana! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

