Bună dimineaţa!

DSC05831

Cucuriguuuu! Bună dimineaţa! Nu v-aţi trezit încă? Ştiţi că s-a schimbat ora azi noapte? Am trecut la ora de vară! Cucuriguuuu! Haideţi că am început o nouă zi! 🙂

DSC05830

PS. Când am încărcat pe blog pozele cu cocoşul, Sara a exclamat: „Cucuiuiu!” 🙂 Ştie şi ea cum stă treaba cu cocoşul cântător!

Published in: on 30/03/2014 at 8:15 am  Comments (24)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/03/30/buna-dimineata-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce țanțoș cântă el, șef printre găini! 😆 O zi frumoasă, Alexandru!

    Apreciază

    • # Asa este, Irina. De-asta le place celor mici la bunici, ca au ce vedea prin ograda. De-adevaratelea! 🙂
      Iti doresc o duminica frumoasa!

      Apreciază

  2. uite ce norocos esti! tie are cine sa-ti dea de veste privind schimbarile….:))
    zi faina, Alex!

    Apreciază

    • # As vrea eu la bloc, asa un „desteptator”! 😀 Acesta este numai cand merg la parinti acasa. Este un adevarat „cor cocosesc”!
      O duminica frumoasa si tie, Geanina!

      Apreciază

  3. ce veselie aici la tine, cotcodaceala mai bine zis :)))
    buna dimineata! 🙂

    Apreciază

    • # Ha, ha! Asa este in curte la bunici! 😀
      O zi frumoasa si tie, Pandhora!

      Apreciază

  4. La tine parcă toate-s mai frumoase: parcul, câinii, cocoșul și mai ales primăvara! Ce să mai vorbesc de mica ta prințesă!
    Mersi pentru minunata expunere, Alex, și să ai parte de o duminică memorabil de bună! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua buna, draga Petru! Iti multumesc pentru aprecieri si ganduri bune. Si eu iti doresc o duminica minunata! 🙂

      Apreciază

  5. Te salut Alex!
    Amuzante ambele !
    O seară cât mai plăcută îti doresc!

    Apreciază

    • # Si eu te salut, draga Sorin! Imi pare bine ca ti-au placut pozele. Iti doresc o noua saptamana frumoasa! 🙂

      Apreciază

  6. Ce veselie e in curte la bunici!
    Un inceput de saptamâna cat mai placut!

    Apreciază

    • # Asa este mereu in curtile parintesti. Intotdeauna „personaje” interesante. Si la bunicii Sarei este la fel.
      Numai bine, draga Iulisa! Si o saptamana frumoasa! 🙂

      Apreciază

  7. Ce cocos deosebit!Frumos si tantos in curtea lui.

    Apreciază

    • # Chiar asa, doar el e „seful” peste toata batatura!
      Va doresc o noua saptamana cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  8. Doamne ce imagini superbe! curtea îmi aminteste de casa bunicilor, doar ca ei aveau cocos roscat – dar la fel de mandru ca cel fotografiat de tine. Superbe instantanee si … videoclipul este perfect! 🙂
    Sa fie un start bun în ora de vara si noua saptamâna ce urmeaza!
    Numai gânduri bune, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Carmen! Ma bucur ca ti-au placut pozele din ograda parintilor mei. Cocosul era vedeta. Nici nu s-a sinchisit ca-i fac eu poze. El avea… treaba!
      Sarut mana pentru urare!
      O saptamana frumoasa si linistita iti urez si eu! 🙂

      Apreciază

  9. Ce ţanţoş dă el deşteptarea! Tare frumoş l-ai spurprins, Alex.
    Parcă-i cocoşul din ograda noastră de la ţară, tare seamănă cu el, numai că al nostru este tare arţăgos şi posesiv, când se întâmplă să mai între vreun cocoş din vecini la noi în ogradă, imediat se pune în gardă şi sare la duel să-şi apere onoarea şi totodată să demonstreze că el este stăpânul ogrăzii! 😆
    O seară minunată îţi doresc, dragă Alex şi-o nouă săptămână binecuvântată! 🙂

    Apreciază

    • # Ha, ha! Imi inchipui cum „face legea” cocosul vostru prin ograda. Doar e cocos, nu gluma! Si parintii mei au avut astfel de „artagosi”. Iar unii nu ne lasau vreodata… neciupiti. Foarte temperamentali.
      Sa ai o noua saptamana noua cat mai frumoasa, draga Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Bună dimineața ! Măi, măi, ce mândrețe de cântăreț ! Mai mare dragul să te trezească unul ca el dis de dimineață !

    Să aveți cu toții o săptămână bună și frumoasă, Alex !

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Aş vrea eu aşa un „deşteptător” arătos şi cântător. Ani la rând m-am trezit în cântatul cocoşilor şi ce plăcut era să-i aud dând… deşteptarea.
      Vă doresc o săptămână minunată! 🙂

      Apreciază

      • Eu am în vecini, un cocoșel pitic, i-am pus poza cândva pe blog. A crescut puțin și s-a făcut foarte mândru. Am să-i mai fac o fotografie, să-l vedeți și voi ce frumos s-a făcut.

        Apreciază

      • # He, he, cocosii astia pitici sunt mari figuri! Cand eram copil, avea si bunica unul – Gigel! – care era tare artagos si-i batea rau pe… cocosii mari! Cand s-a trezit bunica numai cu puisori pitici, a facut ciorba din Gigel, caci voia numai pasaret mai rasarit la statura, nu piticanii! 😀
        Asteptam pozele cu „vecinul” cantator, doamna Zina!
        O zi frumoasa!

        Apreciază

      • Ehei, mic, dar voinic ! 😀

        Apreciază

      • # Şi ambiţioşi foc! 😀
        Numai bine, doamna Zina!

        Apreciază


Lasă un răspuns

