Reflexii în oglindă

HPIM7429Prietena cea mai bună – Sara din oglindă!  🙂

HPIM7428– Ţi-am adus o floare! 🙂

DSC05759– Încă nu m-am hotărât dacă să iau această rochie azi…

DSC05761Ce dacă este a lu’ mami, cred că îmi vine bine şi mie, nu? 🙂

HPIM7283– Îmi stă perfect, nu-i aşa tati? 

Reflexii în oglindă – o idee a lui SoriN.

Sursa video aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/04/05/reflexii-in-oglinda-15/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. 🙂
    Cea mai scumpa dintre printese!
    Orice ii vine ca si turnat….si nu poate fi contrazisa…. 🙂

    Apreciază

    • # Ai dreptate, Geanina! Cum sa-i spui unei mici printese ca rochia mamei nu-i vine bine, pentru ca e prea lunga? 😀 Ei ii place atat de mult, deci ii vine perfect!
      Ma bucur ca ti-au placut pozele.
      Iti doresc un weekend frumos! 🙂

      Apreciază

  2. De pe acum cochetează cu oglinda, micuța Sara! Să vezi cât timp o să stea în fața ei când va fi mare! 🙂

    Apreciază

    • # Asa ma gandeam si eu, ca este tare precoce la cochetarie feminina! 😀 Imi inchipui cum va fi cand va creste, draga de ea.
      Iti doresc numai bine si un weekend frumos, draga Petru! 🙂

      Apreciază

  3. Sara este o adevarata domnisoara :)) Foarte cocheta! 😉
    E drăgălașa, grațiosa si cu mânute cu gropite – cum sa nu iti vina sa o pupi?! :-*
    Un weekend minunat sa aveti, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Carmen! Asa este, precum spui. Doar stii mai bine, de cand fetele tale erau micute! 🙂
      Intr-adevar, cum sa n-o pupi, cand e asa de scumpa?
      Multumim din suflet pentru gandurile bune. La fel va dorim si noi, un weekend minunat, cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Am asa impresia ca fetitele se nasc cu acest instinct de a fi cochete…. 😉
    Stai sa vezi, asa este abia începutul! 🙂
    Va doresc un weekend frumos!

    Apreciază

    • # Sarut mana, Minnie! Asa este, cu cochetaria feminina se naste orice fetita! Sara a fost fermecata de privirea in oglinda, la doar cateva luni. 😀
      Sunt convins ca este doar inceputul, vom vedea si… „urmarea”.
      Si din partea mea un weekend frumos si vesel! 🙂

      Apreciază

  5. Sara cu zambile mov…
    Mi-e tare dragă imaginea asta! 🙂

    Apreciază

    • # Multumesc frumos, Bursucel! Bine ai venit pe aici!
      Ma bucur ca ti-au placut pozele cu micuta mea Sara.
      O noapte frumoasa! 🙂

      Apreciază

  6. Haioasa si duioasa !Oglinda incepe sa devina un miraj de neinvins !
    Weekend cu bucurii !

    Apreciază

    • # O, da! Oglinda a fost… fascinanta de la prima intalnire cu ea. Acum deja stie cine este „fata din oglinda” si se admira cu foc, ca o veritabila domnisoara.
      Sarut mana pentru gandul bun!
      Si din partea mea un wwekend frumos si linistit! 🙂

      Apreciază

  7. Cand o vezi ca se oglindeste nu-i asa ca te gandesti la „Reflexii in oglinda” ?

    Apreciază

    • # Ba da! Caci imi place sa impartasesc tuturor bucuria acestor clipe minunate.
      Weekend frumos si linistit! 🙂

      Apreciază

  8. Doamne ce dragă mi-e micuţa Sara, scumpa de ea dragă. Cred că-i place tare mult să fie cochetă şi mai ales să se oglindească, ca tuturor femeilor. Şi mă gândesc că-i povesteşte multe lucruri prietenei sale din oglindă. Aşa mult îmi plac pozele astea cu micuţa Sara. Îi trimit mii de pupici, draga de ea, păpuşică frumoasă!
    Ai o duminică minunată, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Ştefania! Mă bucur mult că ţi-au plăcut pozele cu „cocheta” Sara. Îţi mulţumesc din suflet pentru gândurile bune pe care i le transmiţi de fiecare dată. Vor mai fi şi alte poze cu ea, doar este în centrul atenţiei şi „prinţesa casei”! 🙂
      Şi eu îţi doresc o duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  9. Cum se zice: mânc-o si pup-o mama pe ea de fata frumoasa si dulce… ❤
    * * *
    sanatate deplina, bucurii si satisfactii de la scumpica Sarah… numa' bine si amicale gânduri însorite, Mélanie NB

    Apreciază

    • # Sarut mana,m-me Melanie! Multumesc din suflet pentru gandurile bune.
      Sa va fie numai zile insorite de primavara. 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

