De Paşte, la bunici!

DSC05994    Cu toţi ne amintim cu drag de vacanţele petrecute la bunici. De jocurile minunate, de prietenii pe care ni-i făceam, de minunaţii bunici care nu ştiau cum să ne mai bucure. Am rămas cu amintiri de neuitat din acele vremuri minunate ale  copilăriei. Acum, după ani, a venit timpul generaţiilor următoare să trăiască aceste bucurii.

    Sărbătoarea Paştelui este un prilej minunat de a se reuni familia. Din toate părţile, fiecare din locul vieţuirii sale, ne strângem cu toţi la casa părintească şi ce bine este să fim iarăşi împreună! Plus faptul că verişorii se bucură atât de mult să se revadă şi să se joace.

    Cu adevărat nişte zile de neuitat! 🙂

DSC05973Verişorii!

DSC05988Piticii la joacă! 🙂

DSC05993 Facem schimb de păpădii!

DSC05992Ce frumoasă este joaca în iarbă!

DSC05991Poftim un buchet de flori din partea mea!  🙂

DSC05998Să mergem la plimbare! 🙂

DSC05996Prietenele din vecini!

Sursa video aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/04/27/de-paste-la-bunici/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 comentariiLasă un comentariu

  1. Flori și verișori, natură și bunici. Ce poate fii mai frumos și sănătos pentru copii? Iar amintirile pe care mi le-ai provocat cu aceste frumoase imagini îmi sunt foarte dragi, Alex!
    Să ai o duminică însorită, dragă prietene! 🙂

    Apreciază

    • # Hristos a inviat! Ma bucur mult, draga Petru, ca ti-au placut imaginile din vacanta noastra. Iti multumesc pentru gandurile bune si iti doresc, la randul meu, o duminica minunata! 🙂

      Apreciază

  2. Și noi ne adunam la casa părintească a tatălui, din toate colțurile țării, când eram copil. 🙂 Tot de Paște. Era un moment pe care îl așteptam tot anul. De câțiva ani, tradiția a fost uitată. Mulți nu mai sunt printre noi, iar cei care au rămas sunt vârstnici și neputincioși. 😦 Duminică frumoasă, Alexandru!

    Apreciază

    • # Hristos a inviat! Ma bucur ca ti-am starnit amintiri frumoase, cu postarea mea, draga Irina. Ma gandeam ca este minunat ca avem aceste amintiri si ca le purtam in suflet, alaturi de cei dragi.
      Iti doresc numai bine si o duminica frumoasa! 🙂

      Apreciază

  3. ce momente frumoase! si eu am astfel de amintiri….
    zilele trecute povesteam cu mami la telefon de clipe petrecute la bunici …
    cu adevarat deosebite aceste imagini! 🙂
    zi faina Alex!

    Apreciază

    • # Hristos a inviat, draga Geanina! Ma bucur ca ti-am prilejuit amintiri frumoase. Sper ca si Sara sa-si aminteasca peste ani, cu drag, despre aceste momente frumoase.
      Iti doresc o zi de duminica frumoasa! 🙂

      Apreciază

  4. Te salut Alex!
    Minunate momente ,minunate amintiri!
    Fiecare din noi traim clipe de neuitat, cand ne adunam in casa bunicilor!
    O zi frumoasa va doresc!

    Apreciază

    • # Te salut, draga Sorin! Intr-adevar, minunate momente. Despre care si noi ne amintim cu drag, de cand mergeam la bunici.
      Numai bine iti doresc si o saptamana frumoasa! 🙂

      Apreciază

  5. eu nu am avut bunici la tara si am suferit din cauza asta.
    colegii mei se intorceau din vacanta cu tot felul de povesti „de la tara”, eu nu 😦
    pentru copiii o astfel de schimbare de loc si de oameni nu poate fi decat minunata si astfel se nasc aceste amintiri atat de frumoase…
    frumos e ca la tine exista continuitate 🙂
    o duminica frumoasa iti doresc draga Alex!

    Apreciază

    • # Eu am fost norocos sa cresc alaturi de bunicii materni. Nu trebuia decat sa fac cativa pasi pana la casuta bunicilor, din aceeasi curte. Era „refugiul” nostru, al nepotilor, care mai mult pe acolo stateam, alaturi de dragii nostri bunici. Si ce amintiri frumoase….
      Sunt sigur ca si tu ai amintiri frumoase de la bunicii tai, draga Pandhora, chiar daca nu stateau la tara. Bunicii sunt persoane minunate, pentru toti copiii.
      Iti doresc o saptamana cat mai buna! 🙂

      Apreciază

  6. Cand suntem bunici ne bucuram atat pentru noi,cat si pentru nepoti.Ramanem in amintirea lor si figura noastra mai dainuie un timp.Frumosi nepoti! Sa va traiasca sa fiti bine cu totii!

    Apreciază

    • # Asa este, sunt sigur. Cand voi ajunge la aceasta experienta unica, sunt convins ca totul va fi minunat cu micutii care ii „intineresc” pe bunici.
      Sarut mana pentru gandurile bune. Multa santate si numai bine! 🙂

      Apreciază

  7. Ce poate fii mai frumos decat sa mergi la bunuci la tara! Daca mai e si mare sarbatoare …!
    Numai bine, Alex!

    Apreciază

    • # Asa este, Vulpita! Ne amintim cu drag de aceste momente pretioase pentru toti cei care am trait asemenea bucurii.
      Numai bine si tie si zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  8. Bunicii mei fiind departe, mergeam la ei doar in vacanta mare, dar atunci nu scapau trei luni de mine! Frumos a fost, chiar daca plangeam zilnic dupa mama…
    Viata lunga si frumoasa parintilor tai, sa se bucure de vizitele Sarei!

    Apreciază

    • # Sarut mana pentru vizita si ganduri bune! Numai bine sa ne dea Dumnezeu tuturor!
      Eu am avut norocul sa cresc in aceeasi curte cu bunicii si ce de amintiri frumoase pastrez in suflet….
      O saptamana cat mai buna, cu zile insorite! 🙂

      Apreciază

  9. Ce minuni ai adunat, din nou, aici! 🙂 Fericiti si sanatosi sa fiti cu totii! Multi ani la bunici piticii sa se joace! 🙂 Ce minunata viata fara griji, cu ocrotitorii aproape de ei. 🙂

    Ai invocat amintiri dragi si sufletului meu. Doar ca nu se dadeau bunicii peste cap sa ne faca toate poftele!

    Zile fericite sa aveti!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Diana! Iti multumesc mult pentru gandurile bune.
      Ma bucur ca ti-am prilejuit amintiri frumoase. Bunicii ne raman atat de mult in suflet, caci dansii ne-au facut copilaria si mai frumoasa, prin dragostea cu care ne-au inconjurat.
      Numai bine si zile frumoase iti doresc! 🙂

      Apreciază

  10. Ce minunat este pentru copii să meargă într-un loc unde se pot juca în iarba curată și pot să culeagă flori ! Ce bine că faci aceste fotografii, fetița ta va fi bogată în amintiri la maturitate.

    Să aveți zile frumoase !

    Apreciază

    • # Sarut mana, doamna Zina! Asa este, e minunat sa ai parte de un astfel de „rai” al copilariei. Sara a fost tare incantata sa se joace in iarba, alaturi de verisori si de copiii din vecini. I-am facut de fiecare data multe poze, amintiri pentru mai tarziu….
      Si noi va dorim zile frumoase si linistite, alaturi de cei dragi! 🙂

      Apreciază

      • Mulțumesc pentru urări ! 🙂

        Apreciază

      • 🙂

        Apreciază

  11. cea mai frumoasa lume este cea în care traiesc cei mici – ei nu au alta regula, ei se conduc dupa ce le dicteaza inocenta.
    Superba Sara ta între papadii. Ce a crescut! La anul va vin flacaii la stropit! :))
    Casa bunicilor este o oaza de liniste si pace. Cu siguranta ati petrecut o vacanta frumoasa. Numai gânduri bune, Alex draga.

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Aşa este, lumea copilăriei este cea mai frumoasă şi plină de bucurii. O lume a inocenţei, a sufleţelelor frumoase.
      Da, a crescut micuţa noastră şi nu încetăm să ne minunăm de fiecare noutate cu care ne încântă în fiecare zi.
      Am avut o vacanţă de Paşte tare frumoasă, căci ne-am reunit toată familia.
      Şi din partea noastră numai urări de bine la toată familia voastră! 🙂 Şi…happy WW!

      Apreciază


Lasă un răspuns

