Omagiu Primăverii!

DSC05967   Pentru că este întâi de Mai şi pentru că ultima lună a primăverii se mai numeşte şi luna lui Florar – am strâns aici frumuseţile înfloritoare cu care natura ne-a încântat şi în această primăvară. De fiecare dată este atât de frumos, iar sufletul se bucură de atâtea splendori colorate şi înmiresmate.

    Vă doresc o zi plină de bucurii şi frumuseţi! 🙂

DSC05958

WP_20140405_002

DSC05931

DSC05926

DSC05927

DSC05899

DSC05913

DSC05908

DSC05907

DSC05942

DSC05944

DSC05947

DSC05949

WP_20140329_002

WP_20140331_001

Şi o piesă muzicală frumoasă – un omagiu pe care îl aducem din inimă Primăverii!

Sursa video aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/05/01/omagiu-primaverii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. un omagiu pe deplin meritat!
    ador mirosul liliacului inflorit mai ales daca este alb 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Pandhora! Ma bucur ca ti-a placut „omagiul” meu adus primaverii. Sunt atatea lucruri minunate care ne plac in mod deosebit in acest anotimp al frumusetii…
      Iti doresc un weekend insorit si plin de bucurii! 🙂

      Apreciază

  2. Flori frumoase pentru prima zi de …Florar! Happy May!

    Apreciază

    • # Sarut mana pentru gandurile bune! Si din partea mea, numai ganduri bune si zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  3. Bucuria pe care o simtim la vederea primului liliac inflorit este aceeasi in fiecare an! Frumoasa sedinta foto.
    Zile cu bucurii sa va fie!

    Apreciază

    • # Sarut mana pentru gandurile bune. Am incercat sa surprind cat mai multe dintre aceste frumuseti splendide ale primaverii. Ne incanta sufletul de fiecare data.
      Un sfarsit de saptamana cat mai bun si cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Recunoștință profundă pentru urarea ta, asociată cu delicate flori și o minunată melodie. O zi de sărbătoare binemeritată îți doresc și eu ție, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Multumesc din suflet, draga Petru, pentru gandurile bune. Si eu iti doresc sa ai un sfarsit de saptamana cat mai frumos si linistit! 🙂

      Apreciază

  5. Superb omagiu ai adus primăverii, Alex, îl merită cu prisosinţă, pentru răsfăţul de culori şi miresme, pe care ni-l oferă an după an!
    O zi minunată îţi doresc, Alex şi numai bucurii! 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Stefania! Imi pare bine ca ti-a placut ideea acestui „omagiu” adus primaverii. Chiar daca am avut o primavara mai capricioasa, tot a fost darnica cu noi in frumustei si splendori.
      Iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos, cu cer senin si bucurii! 🙂

      Apreciază

  6. Curcubeul parca s-a arata pe aici si scuturandu-si trena a colorat Pamantul pentru bucuria noastra! 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Distractie frumoasa! 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Diana! Frumos ai spus despre „spectacolul” primaverii, plin de culori si miresme deosebite. Ma bucur ca ti-a placut postarea mea.
      Iti multumesc pentru gandurile bune si iti doresc, la randul meu, zile frumoase si insorite, pline de bucurii!

      Apreciază

  7. Numai frumuseti ai adunat! O incantare pentru ai mei ochisori….:)
    Seara faina iti doresc…..:)

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Geanina! Ma bucur ca te-au incantat floricelele „culese” de mine. Promit sa vin si cu altele.
      Numai bine si zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  8. frumoasa initiativa ta, si eu am adunat un buchet de flori pe care le voi darui prietenilor de pe blog. Cele mai frumoase le rezerv pentru Sara 😉
    Un weekend minunat va doresc!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Carmen! Ma bucur ca ti-a placut postarea mea. De fiecare data strang atatea poze cu flori de primavara si numai o parte reusesc sa le postez aici. Am vrut sa le adun in acest mic „omagiu” adus primaverii.
      Iti multumesc pentru gandurile frumoase. Sara iti multumeste pentru floricele, asa cum stie ea mai bine.
      Tie si celor dragi va dorim un sfarsit frumos de saptamana, cu cer senin si numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  9. Ai început superb luna lui Florar ! Tare mult îmi place liliacul, am vrut să plantăm și noi unul, dar am pierdut momentul potrivit. Acum…, la primăvara viitoare.

    Apreciază

    • # Luna mai este luna mea preferata, pentru ca intr-o astfel de luna am inceput eu „calatoria” prin lume. Dar imi place si pentru ca sunt cele mai multe flori si primele bunatati ale gradinii: cirese, capsuni si alte minunatii.
      Cat despre liliac, sunt convins ca veti imbogati gradina si cu asa ceva, caci are un parfum extraordinar!
      Numai bine va doresc! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

