•♫• Meloman pentru o zi •♫•

WP_20140607_008   Aş dori să dedic această postare pentru Melly  prea devreme plecată dintre noi în călătoria cea fără întoarcere. Prezenţă dicretă şi atât de delicată în spaţiul blogosferic, ne-a încântat sufletul numai cu lucruri frumoase şi cu cuvinte calde, izvorâte dintr-o inimă atât de bună. O vom păstra în amintirea noastră şi ne vom ruga pentru odihna sufletului său.

   La revedere, dragă Melly!

WP_20140607_009

“Meloman pentru o zi” – o idee a lui SoriN.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/06/16/%e2%80%a2%e2%99%ab%e2%80%a2-meloman-pentru-o-zi-%e2%80%a2%e2%99%ab%e2%80%a2-17/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. Mă alături ție și, deși nu am avut plăcerea să o cunosc pe Melly, îmi exprim regretul pentru pierderea suferită. Să-i fie somnul lin și amintirea mereu vie!

    Apreciază

    • # Asa sa dea Dumnezeu, draga Petru. O stiu pe Melly numai de aici, din aceasta „lume a blogurilor”, unde ea a fost o prezenta delicata, caci ne oferea numai lucruri frumoase, sensibile. Intr-o lume atat de „maculata” de rele, avem mare nevoie de frumos. Iar ea a fost un „mesager al frumusetii sufletesti”.
      Sa-i fie odihna usoara!

      Apreciază

  2. foarte frumos, Alex…imaginile sunt emotionante, melodia nu o pot asculta la birou dar o voi asculta acasa…
    de cate ori citesc despre Melly mi se pune un nod in gat…

    Apreciază

    • # Este greu sa acceptam cand oameni pe care ii admiram si ii pretuim pleca din aceasta lume intr-un mod neasteptat… Sa o pastram in amintirea noastra, cu drag si pretuire, pe Melly!

      Apreciază

  3. Odihneasca-se in pace!
    ma alatur si eu.
    apreciez sensibilitatea sufletului tau.

    Apreciază

    • # Asa sa fie! Ne vom aminti mereu cu drag de Melly…
      Sarut mana, draga Carmen!

      Apreciază

  4. Dureroase amintiri, alaturi de imaginile si muzica potrivita, pentru Melly…

    Apreciază

    • # Cred ca fiecare dintre noi am prefera sa scriem numai despre lucruri vesele, dar viata e plina si de astfel de momente dureroase… Despartiri care ne intristeaza…

      Apreciază

  5. Dumnezeu sa o ierte!

    Apreciază

  6. Dumnezeu sa o odihneasca !

    Apreciază

    • # Asa sa fie, draga Ninule! Toti suntem niste „trecatori” prin viata…

      Apreciază

  7. M-a întristat şi m-a tulburat, atât de mult vestea că Melly nu mai este printre noi. Eu, nu am cunoscut-o foarte bine, Alex, decât atât cât ne-a lăsat să-i decoperim sufletul bun şi blând, din postările ei, – nu i-am văzut niciodată chipul, dar îi citeam blogul şi cu mult drag îi lăsam gândul meu. M-am gândit că poate a renunţat la blog, pentru că nu mi-a aprobat comentariile pe care i le-am lăsat, dar nu m-am aşteptat la o aşa tragedie. În fiecare zi o vizitam, iar când am aflat vestea, după o lună de când ea nu mai exista fizic, pur şi simplu m-a cutremurat. Nu-mi venea să cred. Îmi pare foarte rău pentru ea.
    Doamne, cât suntem de efemeri pe acest pământ.

    Dumnezeu să o odihnească în pace!

    Apreciază

    • # Dumnezeu sa o odihenasca!
      Iti multumesc pentru gandurile sensibile, draga Stefania. Si tu si Melly aveati o mare pasiune pentru pictura, pentru muzica, poezie, frumos si tare imi mai placea sa trec de la una la cealalta, pe blog, pentru a admira „pagina de frumusete”. Am fost surprins sa vad ca Melly nu mai scrie, dar ma gandeam ca fiecare avem nevoie si de momente de pauza si odihna. Din pacate… a fost mai mult de-atat. Ne vom aminti de Melly cu drag…

      Apreciază

  8. Dumnezeu să o odihnească în pace!

    Apreciază

  9. Ma alatur si eu ,odihneasca-se in pace!
    .

    Apreciază

  10. Tăcerea… apusului…

    Apreciază

  11. RIP… fiintele care ne-au luminat unele clipe si ne-au transmis mici bucurii din când în când, chiar si-aici în virtual, chiar daca nu le-am cunoscut personal, ramân vii în suflet si-n amintiri.

    Apreciază

    • # Aşa este şi este bine să ni-i amintim pe toţi cei dragi, care nu mai sunt printre noi şi care ne-au înfrumuseţat viaţa…
      Weekend frumos!

      Apreciază


Lasă un răspuns

