Wordless Wednesday (CLXVII)

   Ciulinii Bărăganului…

DSC06122

DSC06123

DSC06124

DSC06143

DSC06144Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Vă doresc o zi de miercuri minunată!  🙂

Sursa video aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/07/08/wordless-wednesday-clxvii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

30 comentariiLasă un comentariu

  1. No serbus vecine. Şeicii mei te invită în vizită la Bălgradul de azi.
    Să ai parte de o MFC frumoasă pe care să o petreci în linişte şi pace alături de cei dragi.

    Apreciază

    • # Mulţam de invitaţie şi de gânduri bune, Abbilbal! Acuma plec spre Bălgrad să văd ce mai e pe acolo, pe bloguri.
      Numai bine urez şi eu şi zile liniştite! 🙂

      Apreciază

  2. Flori si fluturasi, ce frumos! Multumim, Alex!
    Toate cele bune!

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere, dragă Vulpita! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Numai bine şi la tine! 🙂

      Apreciază

  3. Mie îmi plac pentru că sunt perseverenți și încăpățânați să revină !
    Văd că și fluturii îi agrează
    noapte liniștită și blândă îți doresc

    Apreciază

    • # Oh, da! Dacă prin rădăcină undeva, nu mai scapi de ei. Şi eu m-am mirat ce „apreciaţi” sunt de gângănii.
      Numai bine şi o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Adevărul este că și florile de ciulin își au frumusețea lor. Botaniștii au obținut chiar și unii de grădină, cu flori deosebit de frumoase.

    Happy WW, Alex ! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Încerc să-mi imaginez ciulinul de grădină! Sunt convins că este frumos.
      Altceva m-a mirat mult: pe o cutie cu ceai de armurariu erau o poză cu ciulinii aceştia. Aşa se numesc ei sau doar seamănă cu planta medicinală?
      Numai bine şi zile frumoase vă doresc! 🙂

      Apreciază

      • Denumirea de ciulin este generică și se acordă în mod obișnuit mai multor specii înrudite îndeaproape. Armurariul este una dintre ele.

        Apreciază

      • # Multumesc pentru lamurire, doamna Zina!
        O zi frumoasa! 🙂

        Apreciază

  5. Parcă-s mai frumoși ciulinii Bărăganului, decât cei pe care-i văd eu prin preajmă! Or fi de alt soi sau le priește mai bine solul de acolo?!
    Să ai o zi răcoroasă, precum se anunță și pe aici, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ha, ha! Cred că aşa este, doar Bărăganul este „patria” lor! 😀
      Numai bine şi zile senine, dragă Petru. Pe noi tocmai a plouat. Să vedem cum va fi mâine.

      Apreciază

  6. Ce frumoase sunt fotografiile!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-au plăcut. Numai bine, Pufulet! 🙂

      Apreciază

  7. Frumusetea poate fi gasita pe unde nici nu te astepti…

    Apreciază

    • # Aşa este, până şi burienile au frumuseţea lor.
      Numai bine, Raluca. Multumesc de vizită! 🙂

      Apreciază

  8. Din aceștia culegeam noi, în copilărie, îi ”tundeam”, apoi îi așezam pe casă, cred că de Drăgaică, și așteptam cu sufletul la gură să vedem dacă s-au regenerat până dimineața. Asta ar fi însemnat că e de bine în ale iubirii 😆 .
    O zi frumoasă, Alexandru!

    Apreciază

    • # Ha, ha! Chiar aşa făceam şi noi. Ca să vezi cum aceste tradiţii sunt comune zonei noastre. Ialomiţa mea este chiar lângă voi. Bunica mea şinea mult la toate aceste datini.
      Zile bune şi frumoase şi la tine, dragă Irina! 🙂

      Apreciază

  9. au si ei frumusetea lor…chiar daca nu sunt trandafiri si au tepi 🙂
    o zi infloritoare iti doresc draga Alex!

    Apreciază

    • # Tocmai asta îmi place mult la ei: frumuseţea sălbatică!
      Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Pandhora. Şi eu îţi doresc zile senine şi înfloritoare! 🙂

      Apreciază

  10. Tare frumușele…. Și ce văd eu prin comentarii, un soi de ghicitori!:)

    Apreciază

    • # Aşa este, sunt o mulţime de legende şi tradiţii, legate de aceste „flori” de câmp.
      Numai bine, Maria! 🙂

      Apreciază

  11. mie personal florile de ciulin imi plac tare mult! imi par atat de fotogenice… 🙂
    frumoase imagini!

    Apreciază

    • # Aşa este, dragă Geanina! Au o frumuseţe aparte, bine străjuită de ţepi vârtoşi. Mie îmi plac tare mult.
      Numai bine să-ţi fie! 🙂

      Apreciază

  12. Frumoase flori si noi ne chinuim sa cultivam d’alea de „soi”!
    O seară plăcută!

    Apreciază

    • # Chiar aşa! Natura ne oferă cele mai autentice frumuseţi, pe care priceperea oamenilor n-o să le poată imita vreodată.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  13. ciulini iubiti de soare, de bondari, de fluturasi, de albine si musculite.
    superbe instantanee, felicitari Alex draga!
    happy WW! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Chiar aşa, toate gângăniile trag la ciulinii aştia frumoşi. Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Numai bine şi zile de vară frumoase vă doresc, dragă Carmen! 🙂

      Apreciază

  14. Sunt minunate pozele tale!

    Apreciază


Lasă un răspuns

