Reflexii marine

DSC06216   O legendă din timpurile străvechi spunea că Zeiţa frumuseţii s-a născut în chip miraculos din spuma mării… Poveşti care ne-au încântat copilăria şi de care ne amintim atunci când suntem în preajma mării sau a munţilor sau a altor locuri cu adevărat magice. Aşteptând cu emoţie spectacolul răsăritului soarelui la malul mării, am admirat spuma valurilor care mângâiau lin malul mării. O încântare să asculţi această minunată muzică a mării, mai ales la momentul începutului unei zile…

DSC06217

DSC06204

DSC06245

DSC06272

DSC06275

DSC06299

   Pentru că este vremea vacanţelor, v-am oferit aceste fotografii de la mare, dorindu-vă să ajungeţi acolo cât mai degrabă. Să aveţi un weekend frumos şi plin de bucurii! 🙂

Reflexii în oglindă – o idee a lui SoriN.

Sursa video aici.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/08/01/reflexii-marine-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. frumos!
    mi-am amintit de momente …la mal de mare…
    ce vremuri! 🙂
    weekend fain sa ai! 🙂

    Apreciază

    • #Ma bucur ca ti-a placut postarea mea, draga Geanina, si ca ti-am prilejuit frumoase amintiri. Iti doresc o duminica minunata! 🙂

      Apreciază

  2. Primele imagini sunt de-a dreptul frumoase. Toate cele bune!

    Apreciază

    • # Multumesc frumos pt vizita. Numai bine si zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  3. Mdaaa… Și uite-așa mi s-a făcut un dor teribil de mare. Frumoase fotografii !

    Weekend frumos, Alex !

    Apreciază

    • # Sarut mana, d-na Zina. Va doresc numai zile frumoase! 🙂

      Apreciază

      • Mulțumesc, asemenea ! 🙂

        Apreciază

      • 🙂

        Apreciază

  4. Îți mulțumesc de urare, dar, din păcate, trebuie să mă mulțumesc cu imaginile îmbietoare pe care ni le oferi cu dărnicie și inspirație. Poate că la anul voi revedea și eu, pe viu, marea cea mare…
    Să-ți fie weekend-ul benefic, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Nu se ştie niciodată! Uneori se ivesc ocazii deosebite, când nu te aştepţi. Îţi doresc să ajungi la mare şi să te bucuri din plin de ea.
      Mulţumesc pentru gândul bun. Îţi doresc zi de duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  5. Cu ce imagini frumoase şi răcoritoare ne-ai întâmpinat, Alex! Admirându-le, nu-mi doresc decât un singur lucru, să mă teleportez în secunda asta în apa mării să-i simt zbuciumul blând şi să ascult simfonia valurilor. Pentru că asta îmi place mie cel mai mult când merg la mare, să stau în apă în neştire!
    Îţi mulţumesc mult că împărtăşeşti cu noi amintirile tale din vacanţa petrecută la mare.
    O seară minunată îţi doresc, Alex şi numai bucurii! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Ştefania! Dacă am putea să ne…”teleportăm”, pe o astfel de zi caniculară, ca cea de azi, am pleca imediat la mare, să ne răcorim în apa ei bună. Dar….
      Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Îţi doresc zile frumoase şi liniştite. 🙂

      Apreciază

  6. Foarte frumoase fotografiile!

    Apreciază

  7. Felicitari Alex pentru aceasta frumoasa si interesanta postare ! 🙂
    La cat mai multe asemenea postari
    iar FAMILIEI tale doar urari
    de multa SANATATE si BUCURII
    de la Aliosa .

    Apreciază

    • # Mulțumim din suflet pentru urare! Pace și bucurie! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

