La Sinaia

DSC06512

   Vă spuneam deunăzi că am ajuns, pentru câteva zile, în această săptămână, la munte, pentru a ne răcori şi relaxa. La ce caniculă ne-a toropit în ultimele zile, evadarea la munte a fost o adevărată binecuvântare. Iar locul pe care l-am ales pentru această plimbare a fost Sinaia – o staţiune tare frumoasă de pe Valea Prahovei şi destul de aproape de casă. Doar o oră de drum ne-a luat pentru a schimba arşiţa oraşului cu răcoarea acestui frumos loc. Cel mai tare ne-am bucurat să vedem că gospodarii oraşului Sinaia s-au pus serios pe treabă pentru a înfrumuseţa şi moderniza acest loc, socotit pe bună dreptate o „perlă a Carpaţilor”. Când vom mai merge pe acolo, toate vor fi sigur mai frumoase, iar lucrările care erau acum începute, vor fi finalizate.

   Primul loc, unde am poposit şi ne-am răcorit, a fost parcul mare al oraşului, cu alei umbroase şi îngrijite, cu multe flori, cu iarbă verde, proaspăt tunsă şi cu un loc de joacă pentru copii, de unde n-am mai putut să o luăm pe Sara, decât după ce a ostenit bine de-atâta joacă şi alergat. Am luat apoi la picior întreaga staţiune şi am revăzut cu drag locurile frumoase pe care le ştiam aici. O să vă arăt fotografiile pe care le-am făcut în timpul plimbărilor. Şi sper să vă placă.

DSC06514

DSC06515

DSC06516

O idee interesantă cu aceste buturugi colorate!

DSC06517

DSC06518

DSC06520

DSC06505

HPIM7742

Alei umbroase şi răcoroase…

DSC06380

DSC06381

DSC06384

Pădurea minunată, care ne îmbia la plimbare.

DSC06387

DSC06373

Frumoasa privelişte de la fereastra camerei unde am stat.

DSC06374

DSC06375

Vă doresc o zi frumoasă şi răcoroasă! 🙂

Published in: on 17/08/2014 at 12:09 pm  Comments (35)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/08/17/la-sinaia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

35 comentariiLasă un comentariu

  1. iubesc Sinaia si ma reîntorc cu drag ori de cate ori pot, in aceasta statiune minunata din Muntii Bucegi.
    multumesc pentru aceasta frumoasa plimbare. Ai surprins momente deosebite!
    O duminica placuta, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele mele dintr-un loc pe care îl cunoşti şi îl iubeşti. O să mai vin şi cu alte fotografii făcute acolo.
      O duminică frumoasă şi veselă vă doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  2. incet incet Sinaia isi recapata sarmul si stralucirea, le merita…
    pacat ca Valea Prahovei este atat de aglomerata, uneori am senzatia ca tot Bucurestiul s-a mutat la Sinaia…
    foarte reusite imagini, transmit acea minunata stare de racors…bine 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Să sperăm că toate aceste locuri frumoase de pe valea prahovei (şi din toată ţara!) vor căpăta strălucirea pe care o merită, prin priceperea şi grija oamenilor. Avem o ţară frumoasă şi e păcat că nu o preţuim cum se cuvine. Să sperăm că se va rezolva cât mai repede şi problema drumurilor atât de aglomerate.
      Numai bine şi o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  3. nu am mai fost prin acele locuri de ani buni!frumoase imagini!
    mc de plimbare! 🙂

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere, dragă Geanina. Mă bucur că ţi-am prilejuit amintiri frumoase.
      Să ai o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  4. Alex, cu aprox 14 zile inainte, m-am plimbat prin locurile prin care ați fost și voi 🙂 Ma bucur ca ati ajuns pe acolo, ai vazut ce frumos se schimba Sinaia la infatisare? Parfumul insa e acelasi dintotdeauna…
    Frumoase fotografii ai facut, incanta ochiul si amintirea…

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Oana! Înseamnă că era să ne întâlnim pe aleile din Sinaia! 🙂 Sper ca toate lucrările care se fac acum în această staţiune, să se încheie frumos şi locul să fie aşa cum ne dorim cu toţi.
      Mă bucur mult că ţi-au plăcut pozele mele. Să ai numai zile frumoase şi vesele! 🙂

      Apreciază

  5. Locuri de vis aţi vizitat, Alex! De doi ani n-am mai fost la Sinaia,… Ufff ce dor mi-e de acele locuri pitoreşti.
    Sunt foarte frumoase fotografiile tale. Îţi mulţumesc mult că împărtăşeşti cu noi amintirile tale frumoase din locurile ce le-ai vizitat.
    Numai zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc, Alex alături de cei dragi ai tăi! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Ştefania. Mă bucur că ţi-au plăcut pozele mele şi că ţi-am trezit amintiri frumoase cu ele, din locuri pe care le-ai vizitat şi ţi-au plăcut.
      Mulţumesc pentru gândurile bune. Numai bine şi ţie şi zile senine! 🙂

      Apreciază

  6. Ai adus racoarea si aici.Foarte placuta vizita,eu mi-am propus,dar nu am ajuns.O saptamana buna!

    Apreciază

    • # Vă doresc să ajungeţi şi să vă bucuraţi de frumuseţea locurilor. Sărut mâna şi o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  7. Sinaia are farmecul ei unic pe care cred ca si-l va pastra intotdeauna.
    Frumoase pozele tale!
    Numai bine, Alex!

    Apreciază

    • # De-asta am şi ales acest loc, unde îmi place de fiecare dată să ajung.
      Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile mele. Numai zile frumoase şi la tine, Vulpita! 🙂

      Apreciază

  8. E frumoasa Sinaia… deocamdata eu ma multumesc cu peisajele canadiene. Frumos aici, frumos si in Romania. Acasa aici… acasa si acolo.

    Apreciază

    • # Fiecare colţ din lumea aceasta are frumuseţea lui, dar unele ni se „lipesc” de suflet şi le iubim cel mai mult.
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

      • Asa este. Si cand suntem binecuvantati cu suflet insetat sa le primeasca, asimileze si transforme in cuvinte e chiar o minune. M-as bucura sa imi dati un feed-back. Abia am intrat in aceasta lume virtuala, am pus doar cateva texte, As aprecia mult. Multumesc!

        Apreciază

      • # Mulţumesc de vizită! Voi trece negreşit şi pe la tine.
        O zi frumoasă! 🙂

        Apreciază

  9. draga alex eu sunt gazarita de la ploiesti si sinaia este in buzunarul meu ..desi de cand se „varsa” bucurestenii pe valea prahovei noi o ocolim….frumoase foto…dar zi-mi de drumul de intors acasa …..asa-i ca „injuri colorat”” pe managerii acestei tari , ce n-au fost in stare sa ne usureze accesul spre astfel de frumuseti ??!!!

    Apreciază

    • # Aveţi dreptate, problema drumului, veşnic aglomerat şi insuficient, rămâne încă nerezolvată, cu toate „promisiunile frumoase” ale unora… Prefer să rămân doar la admirat frumuseţile naturale ale acestor locuri minunate şi să nu mai mă gândesc la nepriceperea politicienilor.
      Vă doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  10. Multe s-au schimbat de când n-am mai trecut prin Sinaia, iar pozele tale, bine alese, mă asigură cu certitudine că aș fi încântat de atâtea frumuseți. Mulțumesc pentru plimbarea virtuală, deosebit de plăcută!
    Să-ți fie săptămâna inspirată și rodnică, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele mele. Îţi doresc să reuşeşti să ajungi cât mai curând pe la Sinaia şi să revezi locuri vechi, în haine noi.
      Mulţumesc de urare. Zile frumoase şi vesele îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  11. Aaa, mi-ai deșteptat amintirile din acest oraș de munte pe care l-am vizitat ani și ani de-a rândul. Mi s-a făcut un dor ! 😀

    Săptămână bună, Alex !

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Vă doresc să ajungeţi pe acolo, căci nu-i departe. Mă bucur că v-am prilejuit amintiri frumoase.
      O săptămână frumoasă vă doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  12. Foarte frumos acolo, nu sunt fana munte, insa n-as zice nu la o astfel de invitatie! Toate cele bune!

    Apreciază

    • # Întra-devăr, este un loc frumos şi nu se poate să nu-ţi placă, dacă reuşeşti să-l vizitezi.
      Numai bine şi ţie şi zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  13. Trotuarele erau in faza de santier cam peste tot in Sinaia acum trei saptamani 🙂 Chiar ma intrebam daca o sa le puna la punct pana la prima zapada. Dar parcul e perfect si statiunea chiar arata bine. Sunteti norocosi, ca stati atat de aproape si puteti vizita locurile pe indelete. O saptamana buna, Alex !

    Apreciază

    • # Când am ajuns noi, se lucra de zor la trotuare. Să sperăm că lucrările vor fi finalizate frumos, spre bucuria vizitatorilor.
      Da, suntem tare norocoşi să fim aproape de acest loc frumos.
      O săptămână frumoasă îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  14. N-am fost si nu stiu daca voi ajunge in zona, cu toate ca aleile imi spun ca e perfecta plimbarea pe ele… Si copacii cu umbrele lor… Si buturugile colorate, care chiar sunt o noutate… Super si multumiri!
    Sa va fie racoare!

    Apreciază

    • # Este un loc tare frumos. Merită să ajungeţi acolo.
      Sărut mâna şi zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  15. Ma bucur sa ma opresc la tine: e pace sufleteasca, liniste, o bucurie tihnita… Minunate fotografii, dar n-am vazut-o pe Sara, ai ascuns-o? Urari de bine!

    Apreciază

    • # Sărut mâna pentru vizită şi gânduri bune! Asta am şi dorit cu aceste postări: să transmit măcar puţin din atmosfera minunată a acestor locuri frumoase.
      Sara o să apară în alte articole, căci a fost tare încântată de aceste locuri.
      Numai bine şi zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  16. Cand copiilor le place un loc inseamna ca acel loc e cu adevarat minunat! 🙂
    Frumos oras Sinaia! O multime de amintiri ma leaga de el… Ma bucur sa revad unele „bucati de loc” in aceste foto! N-am mai ajuns pe acolo de ceva timp…
    Zile fericite va doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Îmi pare bine că ţi-am prilejuit frumoase amintiri cu această postare. Fiecare dintre noi avem anumite locuri „de suflet”, pe care ne place să le vizităm sau să le revedem în imagini. Îţi doresc să mai ajungi la Sinaia, cât de curând!
      Zile frumoase şi vesele să fie şi la tine! 🙂

      Apreciază

  17. A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

