Frumoasele din pădure

DSC06532   V-am povestit despre plimbarea la pădure, la cules de mure. Dar nu puteam să trec nepăsător pe lângă frumuseţile ieşite în cale. Am cules şi dintre acestea câteva şi vi le-am adus aici, cu drag. Natura este atât de generoasă cu noi, în orice loc şi în orice timp al anului.

DSC06533

DSC06537

DSC06541

DSC06542

DSC06548

DSC06549

DSC06551

DSC06560

DSC06562

DSC06563

Vă doresc să aveţi numai zile frumoase! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/09/01/frumoasele-din-padure/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 comentariiLasă un comentariu

  1. Ai mare dreptate, dragă prietene! În mijlocul naturii găsești mereu frumuseți care să te încânte, iar tu ai imortalizat foarte bine o parte din ele.
    Să-ți fie săptămâna aducătoare de satisfacții, pe toate planurile, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur mult că ţi-au plăcut floricelele „culese” de mine. Natura ni le dăruieşte tuturor cu atâta generozitate.
      Mulţumesc de urare. Numai bine şi zile frumoase îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  2. Multumim de floricele sunt foarte frumoase. Sa ai o saptamana cat mai linistita!

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      O săptămână frumoasă să fie şi la tine! 🙂

      Apreciază

  3. si cand te gandesti ca acusica totul va fi ruginiu… 😛 si totusi extrem de frumos…

    Apreciază

    • # Aşa este…. Nu putem să nu simţim această nostalgie a trecerii verii. Şi toamna ne va oferi multă frumuseţe, dar vom tânji după timpul vacanţelor…
      Numai bine, dragă Geanina! 🙂

      Apreciază

  4. Si voua la fel…cat mai frumoase 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Oana! Zile senine! 🙂

      Apreciază

  5. DA,mi-ai dat un sut cu florile astea!Peste cateva zile voi merge sigur.Mi s-a facut dor de padure cu florile si copacii fosnitori.Frumoase!

    Apreciază

    • # Vă doresc să ajungeţi şi să vă bucuraţi de frumuseţile pădurii! Numai bine vă doresc! 🙂

      Apreciază

  6. La mine la padure totul este mov……… o splendoare!
    Am sa fac o postare zilele astea!
    Zile senine si toamna bogata Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Sunt tare curios de splendoarea în mov!
      Numai bine şi zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  7. cele mai frumoase flori sunt cele salbatice! iubesc acest parfum simplu, ador coloritul si forma acestor plante modeste, ce se dezvolta doar sub mângaierea Mamei Natura
    Un start bun in noul anotomp, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Aşa este, natura le rânduieşte cel mai bine, iar frumuseţea ei este atât de pură. Şi cele pe care le numim „buruieni”, au şi ele frumuseţea lor.
      Mulţumesc mult pentru urare! O toamnă frumoasă să fie şi în familia voastră! 🙂

      Apreciază

  8. Asa cum ai fost tu sa culegi aceste plante – cu aparatul de fotografiat – ar trebui sa se mearga si la vanatoare! 🙂
    Nu-mi vine a crede ca pe vremea cand eram pustoaica numeam aceste plante „buruieni”. :)) Acum le apreciez simplitatea, le percep farmecul. Inteleapta sigur n-am devenit dar, poate, am invatat sa vad! 🙂

    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # Crezi că şi alţi (foşti) adolescenţi nu au gândit la fel? Cu vârsta, începem să înţelegem mai bine rostul frumuseţilor ce ne înconjoară şi să le preţuim. Iar de învăţat…trebuie să o facem toată viaţa!
      Sărut mâna şi numai zile frumoase, dragă Diana! 🙂

      Apreciază

  9. all plants are wonderful….

    Apreciază

  10. Sunt foarte frumoase, o parte din ele le-am văzut şi la mare. Am cules într-o zi un bucheţel de floricele galbene şi mov şi le-am pus în vază, pe balcon. Spre surprinderea mea, au rezistat cam trei zile şi m-am bucurat de ele.

    Apreciază

    • # Oriunde le-am găsi, sunt atât de frumoase!

      Apreciază


Lasă un răspuns

