Ţesătorul

DSC06658   Harnici şi neobosiţi, păianjenii ne uimesc cu priceperea cu care îşi întind plasele lor fine, prin cele mai neaşteptate locuri. Ne mai şi necăjesc, atunci când ne umplu cotloanele casei cu „mătăsurile” lor, de care nu avem nevoie. Iar dacă, supăraţi de insistenţa lor, le stricăm pânzele înşirate pe aiurea, ei nu se supără şi o iau de la capăt, reuşind ţesături chiar mai frumoase decât primele. Nu se dau bătuţi niciodată! 🙂

   Priviţi ce-am găsit prin grădina părinţilor mei!

DSC06606

DSC06605

DSC06604

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2014/10/12/tesatorul/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Pe mine nu m-au mai impresionat,ca toata vara i-am alungat si ei a doua zi teseau de mama focului.Vara asta a fost a lor. O saptamana buna sa ai!

    Apreciază

    • # Asa este, sunt incredibil de incapatanati si perseverenti. Mai ales cei care tes prin case si tot incercam sa scapam de ei. Asta stiu ei cel mai bine sa faca! 🙂
      Si eu va doresc o saptamana cat mai frumoasa!

      Apreciază

  2. E drept că-i deranjant uneori, dar sunt și ei vânători și ne scapă de câteva muște.Poate că vom învăța de la paianjeni cum să facem și noi fire atât de rezistente.
    O săptămână rodnică îți doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, draga Petru. Asa este, avem de invata multe si de la ei. Cat priveste vanatoarea de insecte, imi amintesc din copilarie cum ii studiam cu multa curiozitate, atunci cand vreo musca ratacita nimerea pe panza lor si cum o „savurau” cu placere. Iar despre firele lor, am citit undeva ca sunt cele mai rezistente fire din lume, la cat de subtiri sunt.
      Si eu iti doresc o saptamana cat mai buna! 🙂

      Apreciază

  3. și uite am descoperit ce am putea învăța de la păianjeni – răbdarea și perseverența de a o lua mereu de la capăt – 🙂

    Apreciază

    • # Asa este, avem de invatat cate ceva chiar si de la aceste vietuitoare. Fiecare fiinta de pe acest pamant are misiunea sa si calitati pe care sa le admiram.
      Numai bine! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. nu-mi plac paienjenii…brrr…
    dar nu e vina lor ca nu s-au nascut caprioare, asa ca…:)
    cat despre utilitatea lor, nu ma pricep asa ca nu ma pronunt 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, Pandhora! Nici eu nu cred ca ar putea zice cineva ca iubeste paianjenii. Dar avem cate ceva de admirat la ei. Mie mi-au placut tare mult aceste panze, pe care le-am fotografiat printre florile mamei. Reusesc sa constriasca niste retele incredibile.
      O saptamana frumoasa iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. Wow! Fotografiile tale, Akex draga, sunt senzationale! Numai bune de publicat intr-un album de arta fotografica.
    O saptamana minunata iti doresc! 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Carmen! Ma bucur mult ca ti-au placut fotografiile mele si iti multumesc pentru aprecieri. Iti doresc, la randul meu, sa aveti cu toti o saptamana minunata! 🙂

      Apreciază

  6. adevarate opere de arta ramane in urma lor…:)
    o saptamana superba sa ai!

    Apreciază

    • # Intr-adevar, sunt fascinante creatiile lor. Si faptul ca reusesc sa teasa panze in cele mai incredibile locuri. Sarut mana, draga Geanina. Si eu iti doresc o saptamana frumoasa si vesela! 🙂

      Apreciază

  7. Pânzele lor sunt fascinante, dar pe ei nu îi simpatizez deloc :).
    O săptămână frumoasă, Alex!

    Apreciază

    • Ce sa-i faci, nu toate vietatile sunt dragalase si „bune de mangaiat”. Dar paianjenii ne starnesc admiratia cu panzele lor, tesute cu multa maiestrie.
      Si eu iti doresc o saptamana frumoasa, draga Irina! 🙂

      Apreciază

  8. A doua poza m-a dat gata, prin miliardele de fire care au facut o adevarata patura. O fi locul mai retras…
    Zile frumoase!

    Apreciază

    • # Au asa un „talent” sa gaseasca locurile cele mai convenabile, pentru a tese panze solide, incredibil de rezistente.
      O saptamana frumoasa si vesela! 🙂

      Apreciază

  9. Interesantă observația ta, cum că ei nu s-ar supăra pe noi! Hmmmm! Sigur sunt perseverenți ….

    Apreciază

    • # Eu asa cred, ca nu se supara. O iau de la capat de fiecare data, de parca nu s-ar fi intamplat nimic. De-am fi si noi, oamenii, la fel de perseverenti…
      Zile frumoase! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

