Amintiri de Anul nou

WP_20150102_001   Tare frumos ne-a fost începutul de an! Cu zăpadă din belşug, cu zile insorite. Si cu multe chipuri vesele prin preajma, in acest moment al trecerii dintre ani. Dupa bucuria trecerii intr-un nou an, o plimbare in mijlocul naturii a fost o adevarata binecuvantare. Cateva imagini culese in timpul acestei plimbari prin parcul Chindia, ne descopera frumusetile naturii in acest moment al anului.

WP_20150102_004

WP_20150102_011

WP_20150102_012

WP_20150102_018

WP_20150102_019

WP_20150102_021Un zambet… de zapada!

WP_20150102_024

WP_20150102_025

WP_20150102_026

WP_20150102_030

WP_20150102_031

WP_20150102_029Va doresc o saptamana minunata!

 

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/01/12/amintiri-de-anul-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 comentariiLasă un comentariu

  1. La mulți ani!

    Apreciază

  2. E bine că ai fost din nou pe fază ca să surprinzi frumuseți ale iernii din acest an! Că nu se știe ce ne-aduce ziua de mâine și rămânem doar cu pozele care să ne amintească de zăpezile trecătoare.
    O săptămână superbă îți doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua buna, draga Petru! Si eu m-am bucurat ca am surprins in fotografii acele zile frumoase de iarna autentica. Au venit apoi cateva zile mai calduroase si zapada s-a topit in mare parte.
      Si eu iti doresc o saptamana cat mai frumoasa si linistita! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. Multumesc pentru zambet ! Parcul arata foarte frumos si iarna ! 🙂 Imi plac fotografiile.
    Sa ai o saptamana linistita !

    Apreciază

    • # Sarut mana! Da, parcul arata mirific iarna, cand totul este invesmantat atat de frumos in albul acesta imaculat.
      O saptamana frumoasa si zile linistite! 🙂

      Apreciază

  4. La mulţi ani Alex! Iţi doresc ca Noul An să fie şi mai bun decât cel care a trecut.
    Frumoase imagini ! Pe cer ai surprins un nor ca un fuior de zăpadă, încât dă impresia că troienele sunt şi-n cer şi pe pământ!

    Apreciază

    • # Sarut mana si La multi ani, doamna Aurora! Va multumesc din suflet pentru urari. Si ma bucur ca v-au placut pozele cu iarna de pe la noi. Si mie mi-au placut tare mult norii aceia ca niste „troiene” din cer.
      Si eu va doresc un An nou cat mai bun, cu sanatate si multe bucurii, alaturi de toti cei dragi! 🙂

      Apreciază

  5. Au fost niste zile superbe de iarna.Pozele facute sunt foarte frumoase.Cam in aceeasi perioada am si eu cateva si ma tot uit la ele.Toate bune!

    Apreciază

    • # Sarut mana! Da, am avut niste zile tare frumoase, de iarna autentica. Si sper ca vor mai fi, caci asa este frumos in aceasta perioada a anului.
      Numai bine va doresc si eu si zile minunate! 🙂

      Apreciază

  6. pare ca a fost o zi minunata cu soare pe ici pe colo…:)
    zapada din belsug si voie buna…:)
    saptamana superba iti doresc!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Geanina! Chiar am avut niste zile superbe de iarna. Acum este cald si zapada s-a cam topit, dar sper sa mai avem si zapada, asa cum este frumos pentru amatorii de… sanius.
      Si eu iti doresc o saptamana cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  7. Fiecare anotimp are farmecul sau! Faine fotografii! Sa ai parte de un an bun! 🙂

    Apreciază

    • # Asa este, fiecare perioada a anului are ceva frumos, care ne incanta sufletul. Chiar daca este o frumusete „inghetata”, iarna cu nameti si omat mult este minunata!
      Un an bun si din partea mea! 🙂

      Apreciază

  8. Frumos ai surprins frumusetile iernii!
    Multe salutari ,Alex!

    Apreciază

    • # Salutare, draga Sorin! Imi pare bine ca ti-au placut pozele cu iarna de pe la noi.
      Numai bine iti doresc si o saptamana frumoasa! 🙂

      Apreciază

  9. Cata zapada, mi-ar fi placut si mie sa fie zapada de sarbatori, dar nu am avut. Ce amintiri de suflet.

    Apreciază

    • # Eu sper că vor mai veni zăpezi, căci fac tot farmecul iernii. Aşa că… să aşteptăm încrezători, nu?
      Numai bine, Ella! 🙂

      Apreciază

  10. Sunt superbe fotografiile! 🙂 Sper sa mai de-a o raita zapada, ‘ca s-a cam topit pe aici! 🙂 Omul de zapada din foto cred ca e la varsta… pensionarii la aceasta ora. 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # Şi la noi s-a topit zăpada, dar săniuţa aşteaptă lângă intrare şi e gata de noi plimbări! Iar Sara… ea este mereu doritoare de plimbări prin zăpadă!
      Numai bine şi ţie, dragă Diana şi zile de iarnă cât mai frumoase! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

