Wordless Wednesday (CXCV)

Sania lui Moş Crăciun!

DSC07123

DSC07091

DSC07092“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Să aveţi o zi de miercuri minunată! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/01/21/wordless-wednesday-cxcv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

38 comentariiLasă un comentariu

  1. pai unde sa fie mai mare veselie daca nu la plimbare cu Sania lui Mos Craciun? :))
    mereu dulce micuta ta Sara! 🙂
    happy ww, draga Alex!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Dar ce crezi că am scăpat până ce n-am urcat-o în sanie, atunci când a zărit-o în parc?
      Mă bucur că ţi-a plăcut de micuţa mea şi de data asta.
      O noapte liniştită îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  2. O noapte feeric luminată la marginea Cetăţii din Alba Iulia.

    Apreciază

    • # Trecem pe acolo negreşit, să admirăm.
      Numai bine, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  3. Nicio mașină, cât ar fi ea de strălucitoare, nu se compară cu sania lui Moș Crăciun, atunci când ești copil, precum Sara! 😉
    S-aveți zile minunate, în continuare, dargă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Asta aşa e, dragă Petru! O sanie magică precum cea a lui Moş Crăciun…. nu se compară cu nimic altceva. Şi erau atâţia copii care se tot urcau în ea. Ştiau ei de ce! 🙂
      Mulţumesc pentru gândurile bune. Numai bine îţi urez şi eu şi zile pline de bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. aaaaa…, deci la voi a rămas înţepenită! 🙂
    O zi minunată!

    Apreciază

    • # Da, da! Când a fost gerul puternic, s-a prins în apa lacului şi… acolo a rămas! 😀
      Numai bine, Ana! 🙂

      Apreciază

  5. … să înțeleg că moșul era coborât la o cafeluță? 🙂

    Apreciază

    • #… sau o ţuică fiartă, să se mai încălzească puţin, înainte de plecare! 🙂
      Toate cele bune!

      Apreciază

  6. Care e Rudolf și care – Olaf ?!!! Ce imagini vesele, îmi vine să mă urc și eu în sania aceea !

    Apreciază

    • # Sigur sunt cei din faţă, păi nu? Şi eu m-aş fi urcat în sanie, dar erau mulţi copii care aşteptau să încerce „minunata”.
      Numai bine, doamna Zina şi să aveţi zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  7. Deși am ajuns aici după plecarea lui Moș Crăciun, m-am delectat cu imaginile și cu videoclipul „Săniuța fuge, zboară” O zi plăcută!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Victoria. Mă bucur că v-au plăcut fotografiile şi clipul. Numai bine vă doresc! 🙂

      Apreciază

  8. Ce frumoase amintiri!
    Sa fiti fericiti!

    Apreciază

    • # Aşa este, dragă Sorin. Fiecare clipă şi fotografie vor rămâne amintiri frumoase.
      Numai bine şi ţie! 🙂

      Apreciază

  9. De când nu m-am mai plimbat cu o sanie, nici nu mai ţin minte.
    Pe Mihnea l-am însoţit doar la derdeluş.

    Apreciază

    • # Nu-i timpul trecut! Se anunţă noi ninsori şi poate se vor ivi ocazii şi pentru săniuş. Cred că lui Mihnea i-ar plăcea!
      Toate cele bune! 🙂

      Apreciază

  10. o lume minunata, Sara poate fi sigura ca Mos Craciun exista!
    Totul este asa cum trebuie sa fie, zapada, copii fericiti, cer senin…Superb!
    Happy WW! ☺

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Chiar aşa a fost: Sara era fascinată de întâlnirea cu sania lui Moş Crăciun, mai ales după ce s-a întâlnit faţă în faţă cu Moşul… Toată ziua a vorbit ca o morişcă despre sania cea fermecată.
      Zile frumoase să aveţi cu toţi şi voie bună! 🙂

      Apreciază

  11. Aici a ramas Mos Craciun deci :))

    Apreciază

    • # Se pare că da! I-a plăcut pe meleagurile astea! 😀
      Numai bine, Zduwby!

      Apreciază

  12. Ce vremuri, cum a trecut Craciunul, tare simpatica sania!

    Apreciază

    • #O, da! Au trecut asa de repede Sarbatorile si aproape s-a dus si prima luna din an…
      Numai bine si zile frumoase, Ella! 🙂

      Apreciază

  13. Scumpa de ea mititică, cred că tare fericită a fost că a reuşit să facă o „plimbare” cu sania lui Moş Crăciun. Ce dragă mi-e mititica.
    Tare frumoase amintiri ai împărtăşit cu noi, Alex. Mulţumesc.
    Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc, alături de cei dragi ai tăi. 🙂

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Stefania! Ma bucur ca ti-au placut pozele cu micuta noastra. La varsta ei, toate aceste „minunatii” sunt fascinante.
      Zile frumoase si mult bine iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  14. iar Sara e ajutorul de nadejde, inteleg!:)

    Apreciază

    • # Da, da, ea era micul „spiridus”!
      Weekend frumos, draga Geanina! 🙂

      Apreciază

  15. :)…cel mai simpatic este Mosu’ !
    Happy WW !

    Apreciază

    • # Sigur ca da, bucuria tuturor copiilor!
      O zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  16. Sara trebuia sa incerce sania,altfel nu crede in Mos Craciun.Este un copil adorabil.Seara buna!

    Apreciază

    • # Sarut mana! Cum sa nu incerce taman sania Mosului? Abia am asteptat sa o urc in ea si ce-ar mai fi stat.
      Va doresc numai bine si un weekend minunat! 🙂

      Apreciază

  17. Se pricepe dragalasa Sara sa conduca sania lui Mos Craciun!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # He, he! Noroc cu renii, care stiu foarte bine drumul!
      Zile frumoase, cu bucurii, sa fie si la tine, draga Diana! 🙂

      Apreciază

  18. Ce saniuta dragutaaaaa!! O amintire foarte frumoasa peste ani 🙂
    Cantecelul este unul dintre preferatele noastre (adica al meu si al surioarei mele). 😀
    cu drag
    rux

    Apreciază

    • # Cred ca toti am crescut cu aceste cantecele vesele si minunate, asa ca ni-s dragi, indiferent de varsta.
      Numai bine, draga Rux! 🙂

      Apreciază

  19. Iti las si eu un banc pe care l-am postat pe blogul meu acum vreo 2 ani…
    Mos Crăciun nu crede in povestile cu OZN-uri pentru ca in calatoriile sale cu sania n-a intalnit niciodata vreunul. 😀

    Apreciază

    • # Ha, ha! Moş Crăciun şi ozn-urile! 😀 Mersi frumos, dragă Cristi!

      Apreciază


Lasă un răspuns

