Wordless Wednesday (CXCVII)

Sub clar de lună…

WP_20140315_001

Luna

WP_20150202_001

WP_20150202_002“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc o zi de miercuri minunată  🙂

Published in: on 04/02/2015 at 12:26 am  Comments (28)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/02/04/wordless-wednesday-cxcvii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 comentariiLasă un comentariu

  1. 🙂 daaaaa, astazi este Luna Plina! Noi am închis rulourile, pentru ca termometrul arata -10°C… sa marim izolarea casei 🙂 Habar nu am daca e senin si se vede luna, însa fotografiile tale sunt excelente! Melodia… ooooo, minunata! Debussy…acum plutesc spre dormitor si voi visa frumos 🙂
    Noapte buna, Alex draga!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur că ţi-au plăcut poezele. Nu sunt foarte grozave, căci le-am făcut cu telefonul. Dar îmi pare bine că am reuşit să surprind puţin din „spectacolul lunii”. După o zi cu soare superb, seara a debutat cu apariţia strălucitoare a lunii pe firmamentul cerului.
      Îţi doresc o noapte liniştită, iar mâine o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Bună dimineaţa !
    Astăzi prezint o colecţie de goblenuri lucrate de mama.
    Să ai o noapte liniştită şi odihnitoare.

    Apreciază

    • # Numai bine, Abbilbal! Mulţumesc de invitaţie. Am să trec negreşit pe la… Bălgradul blogosferic! 🙂

      Apreciază

  3. Aseara chiar veneam spre casa si inca nu era prea intuneric,dar luna trona cat roata carului spre rasarit.N-am reusit sa o pozez.A ta e minunata!

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Într-adevăr, au fost seri cu o lună superbă. Un aparat foto nu poate să surprindă decât prea puţin din această frumuseţe.
      Vă doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  4. Iar lună plină, iar o să doarmă rău o seamă de oameni …. 🙂

    Apreciază

    • # Ştiu că sunt unii care pun pe seama lunii pline tot felul de probleme pe care le au. Poate n-or fi mulţi.
      Numai bine! 🙂

      Apreciază

  5. Da, am fotografiat-o şi eu… luna plină în Leu! 🙂
    O zi minunată!

    Apreciază

    • # N-ai cum să nu o remarci când este atât de frumoasă şi strălucitoare. Numai bine îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  6. n-am stiut ca a fost luna plina…se spune ca e important ce visezi intr-o astfel de noapte…
    faine fotografii! 🙂

    Apreciază

    • Sărut mâna, dragă Pandhora! Aşa o fi, cu visele astea. Eu stau liniştit, pentru că rareori mai ţin minte dacă am visat ceva. Mai mereu sunt pe grabă atunci când încep o nouă zi. Îmi amintesc de bunica mea, care era tare preocupată de anumite vise tulburătoare.
      Îţi doresc o seară frumoasă şi o noapte liniştită. 🙂

      Apreciază

  7. Am admirat-o si eu cu doua seri in urma. Era aproape plina, dar stralucea la fel de frumos!

    Apreciază

  8. Da, am vazut si eu aseara ca e luna plina. Superbe imaginile surprinse de tine, sa ai o zi frumoasa azi!

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, Ella. Mă bucur că ţi-a plăcut. Îţi doresc o seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  9. Minunata postarea…multumesc pentru fotografii si pentru Debussy…
    Happy WW !

    Apreciază

  10. O muzică minunată, inspirat aleasă pentru seri cu lună plină.

    Happy WW, Alex !

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina. Mă bucur că v-a plăcut muzica aleasă. Luna plină şi strălucitoare ne predispune la asemenea momente muzicale.
      Vă doresc o seară minunată! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  11. Frumos. Multă sănătate

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, Zolty! Numai bine îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  12. Da, am vazut si eu aseara ca e luna plina,faine fotografii!
    Multe salutari!

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Sorin! Îţi mulţumesc pentru apreciere.
      Numai bine şi ţie! 🙂

      Apreciază

  13. Cel mai mult in faza asta imi place luna, imaginea ei poarta amintiri de suflet.
    Zi frumoasa!

    Apreciază

    • # He, he… amintiri frumoase, din nopţi cu lună plină… Fiecare poartă în suflet şi astfel de momente magice.
      Numai bine îţi doresc şi o seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  14. Acum stim ce l-a inspirat si pe Debussy 🙂 Happy WW!

    Apreciază

    • # Sunt sigur că a admirat multe nopţi sub clar de lună.
      Sărut mâna, dragă Alina! 🙂

      Apreciază

  15. A fost o luna plina extraordinara! 🙂

    Apreciază

    • # Într-adevăr, a fost tare frumos „spectacolul” ei! O aşteptăm pe…. următoarea! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

