Wordless Wednesday (CCXV)

Margarete… pentru fete! 🙂

DSC07634

DSC07633

DSC07632

DSC07706

DSC07705

“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc o zi de miercuri minunată! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/06/09/wordless-wednesday-ccxv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

32 comentariiLasă un comentariu

  1. Margarete pentru fete și scaieți pentru băieți !
    Nu te supăra, e un joc de cuvinte din copilărie, mi l-au amintit frumoasele tale fotografii. 🙂

    Happy WW, Alex !

    Apreciază

    • # Ha, ha! Aşa zicea şi bunica mea şi ce ne mai amuzam de treaba cu scaieţii! 😀
      Sărut mâna, doamna Zina şi o zi minunată!

      Apreciază

  2. 🙂 mulţumim! Le ador!
    O zi minunată!

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Să ai o zi frumoasă, Ana! 🙂

      Apreciază

  3. Frumoase margaretele. Asa de rar am vazut din cele mov deschis!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna. Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Şi eu m-am mirat când le-am văzut pe cele mov. O zi frumoasă, Suzana! 🙂

      Apreciază

  4. multumim de frumos si vesel „bughet” draga Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Cu multă plăcere, dragă Pandhora! Îţi doresc o zi înfloritoare şi veselă! 🙂

      Apreciază

  5. Mi-am permis să iau și eu câteva, că sunt destule, care de care mai atrăgătoare. Mulțumiri pentru frumoasa ofertă și îți transmit toate gândurile bune, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Petru. Mă bucur că ţi-au plăcut margaretele. Îţi mulţumesc pentru gândurile bune. Şi eu îţi doresc o zi superbă şi multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  6. Superbe flori şi poze! Mă duc cu gândul la vacanţa mare 🙂

    Apreciază

    • # Păi da, căci se apropie sezonul marilor vacanţe. Mă bucur că ţi-au plăcut margaretele. O zi bună, Izabela! 🙂

      Apreciază

  7. „Margarete pentru fete / Pentru cei ce le iubesc”… minunate margarete înrourate… dar unde este printesa florilor?! Unde este Sara? 🙂
    O zi minunata sa aveti, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Frumoase versuri. Căci florile sunt mai ales pentru persoanele dragi sufletului nostru. Cât despre Sara… ea nu a fost pe acolo, pe unde am făcut pozele. Dar va apărea cât de curând, în alte postări.
      Zile frumoase şi vesele să fie şi la voi, dragilor! 🙂

      Apreciază

  8. Minunate! Mai les cele ..din picuri ..de rouă… Se lipesc de suflet. 🙂

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Nicole! Cele din urmă le-am făcut după o ploaie.
      O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  9. Margarete! De cand n-am mai vazut! sau n-am fost atenta sau nu stiu ce-am vazut…! Candva, in negura timpului, faceam coronite din ele! 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Şi eu îmi amintesc de coroniţe făcute din margarete şi ce frumoase erau.
      Mulţumim de urare. Numai bine şi zile cu veselie să fie şi la tine! 🙂

      Apreciază

  10. Deja?Am vazut pe la munte ,dar in gradina stiu ca infloresc mai tarziu.Cele colorate parca sunt vopsite.Frumos!

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Şi mie îmi plac mult cele de la munte, de prin poieni, dar şi cele mai mari, de prin grădinile oamenilor. Mă bucr că v-au plăcut. Să aveţi o zi superbă! 🙂

      Apreciază

  11. Hmm. ..Ce mi as mai face o coroniță din margaretele mov…;))

    Apreciază

    • # Sunt sigur că ar fi o coroniţă superbă! Pentru Sara va trebui să găsesc nişte margarete „roze”, dacă or fi existând aşa ceva. 😀
      O zi frumoasă, dragă Geanina! 🙂

      Apreciază

  12. Ne rasfeti cu flori ca de fiecare data.
    Seara linistita!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Mihaela! Mă bucur mult că ţi-au plăcut. De câte ori am ocazia, le imortalizez, pentru a le dărui aici.
      O zi frumoasă şi la tine! 🙂

      Apreciază

  13. Super flori !
    mie îmi plac tare mult
    happy WW !

    Apreciază

    • # Cui ar putea să nu-i placă, când sunt atât de frumoase şi „ochioase”?
      O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  14. Superbe imagini! Bravooo! 🙂

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, dragă Cristi! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Să ai o duminică frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  15. ♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿♥ ڿ✿♥*✿ڿڰۣڿ✿
    Buna dimineata prieteni dragi ! Va doresc sa aveti o zi asa cum o doriti fiecare,frumoasa,fara stres,cu multa pofta de viata !Pupici !
    Good morning, dear friends! I want to have one day as we want every beautiful, stress-free, with plenty of zest for life! Kisses!


    Apreciază

  16. Wow, margarete mov ❤…n-am văzut până acum. Mulţumesc! 🙂

    Apreciază


Lasă un răspuns

