Câmpuri superbe

DSC07729

   Am mai postat pe aici imagini cu câmpuri de maci. Sunt minunate aceste întinderi nesfârşite, presărate cu superbe flori roşii. Le admirăm de câte ori ne ies în cale şi nu ne mai săturăm de aceste frumuseţi ale naturii. După fotografiile prezentate aici, la Miercurea fără cuvinte, la câteva zile după acel moment, mi-a ieşit în cale încă un câmp plin de maci, cum n-am mai văzut niciodată atât de mulţi. Totul era ca şi cum oamenii semănaseră acolo maci şi nu alte culturi! Am oprit pe marginea drumului, am intrat în mijlocul lanului şi am contemplat în tihnă acele frumuseţi neasemuite. V-am adus şi aici câte ceva din toate aceste minunăţii ale naturii. De fiecare dată sunt unice. Comori pentru suflet. Şi, să nu uitaţi, atunci când vă ies în cale, opriţi-vă măcar o clipă şi admiraţi-le!

DSC07730

DSC07731

DSC07734

DSC07732

DSC07735

DSC07737

DSC07738

DSC07739

DSC07741

DSC07745

DSC07746

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/06/19/campuri-superbe/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Doar în pozele tale am văzut atâția maci laolaltă și deduc că prin sud se cultivă intensiv. Probabil și cozonaci s-or fi făcând mai mulți pe acolo. 😉
    Un weekend excelent îți doresc, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Scuze pentru întârzierea răspunsului. Mă bucur mult că ţi-au plăcut pozele cu maci. Nici eu n-am mai văzut vreodată atâţia maci la un loc, de aceea am şi oprit ca să-i fotografiez. Şi pentru ca să-i aduc aici.. Numai bine şi o seară frumoasă şi liniştită. 🙂

      Apreciază

  2. ce frumos, ce frumos!!
    nu am mai vazut asa intindere de maci…norocos ca ai gasit asa un loc frumos!
    multumim Alex ca ni l-ai aratat! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Îmi pare bine că ţi-au plăcut câmpurile cu maci. Chiar am fost norocos să găsesc aceste frumuseţi. Numai bine şi o seară de duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  3. se zice ca acolo unde ies macii în lanuri, terenul nu a fost stropit cu pesticide, nu s-au folosit îngrasaminte ci totul a ramas în ordinea firească a lucrurilor… Doar acolo natura ne rasplateste cu minunatii!
    Superbe sunt lanurile cu maci… Si eu am trecut deunazi cu masina pe lânga un asemenea lan, însa la noi este mai dificil cu opririle. Din pacate nu am putut admira lanul de aproape. Am „fotografiat” în minte frumusetea si nu o voi uita prea devreme.
    Un weekend minunat sa ai, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Mă bucur mult că ţi-au plăcut câmpurile cu maci pe care am reuşit să le fotografiez. Şi eu cred că acolo nu au fost folosite pesticide şi ierbicide, de-au ieşit atât de mulţi maci. Fiind un drum mai lăturalnic, am putut să opresc şi să pozez în voie.Numai bine să fie şi la voi şi o seară de duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  4. Nici eu n-am vazut (altfel decat in foto) o asemenea cultura de maci! Arata excelent! Unde vezi cu ochii numai rosu si verde!
    Am vazut si ceva fire de grau (grau e?!) 🙂 In campul de grau cativa maci, in campul de maci cateva fire de grau: reciprocitate. 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana. Mă bucur mult că ţi-au plăcut fotografiile. Bine ai zis: acolo nu mai era un câmp de gâru cu maci, ci mai degrabă un câmp de maci cu…. ceva grâu printre atâtea flori.
      Mulţumesc pentru urare. Numai bine şi zile fericite să fie şi la tine! 🙂

      Apreciază

  5. Oh, ce încântare! ❤

    Apreciază


Lasă un răspuns

