Mica „profesoară”

WP_20150707_005

   Puteţi să credeţi că micuţa noastră Sara dă deja semne de mare „talent pedgogic”? Da, da! Până mai ieri, făcea „lecţii” cu păpuşile dar, nemulţumită de tăcerea încremenită a acestora, şi-a mutat eforturile către… părinţi. Las’ să mai înveţe şi ei câte ceva, nu? Şi cum  tati era cel mai la îndemână, m-am trezit într-o zi că vine cu o cărticică de-a ei şi începe să mă întrebe:

Tati, ştii ce animal este acesta de aici?

– Păi… parcă ar fi o veveriţă, nu?

–  Bravo tati, ai ghicit. Felicitări! Dar acesta ştii ce este?

– Cred că este un… căţel! (desigur, am greşit intenţionat, să văd cum mă corectează).

– Nu tati, nu este căţel, este o vulpe şireată, care fură găini, ca să le mănânce! Ai înţeles? (să vedeţi în poze ce faţă a făcut! 🙂 )

– Aşa? N-am ştiut. Mersi Sara că m-ai învăţat.

– Cu plăcere! Stai că te mai întreb…

   Şi uite aşa se desfăşoară „orele” Sarei. Ceea ce mă uimeşte cu adevărat, este plăcerea şi tenacitatea cu care îşi desfăşoară activitatea „didactică” de fiecare dată. Exact ca la grădiniţă! Binenţeles că imită din plin pe doamna educatoare, de care este foarte încântată şi despre care ne povesteşte de fiecare dată. O doamnă care merită toată admiraţia şi preţuirea, căci face o treabă minunată cu piticii din grupă. Şi uite aşa micuţa noastră creşte, creşte…

WP_20150707_001

–  Nu e bine tati, ai greşit! 

WP_20150707_002

WP_20150707_003

WP_20150707_007

Sara şi una dintre „eleve”!

WP_20150707_008

Să aveţi o zi minunată! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/07/19/mica-profesoara/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. Micuța Sara ne încântă de fiecare dată, indiferent ce face sau ce rol joacă. E clar că vei mai avea – iar noi alături de tine – multe surprize plăcute și bucurii mari alături de ea.
    O duminică faină, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, draga Petru. Mă bucur mult că ti-a plăcut de Sara si de această dată. Asa este cu micuții aceștia, ne bucură viața cu drăgălășeniile lor. Iti doresc numai bine si zile…răcoroase! 😊

      Apreciază

  2. O maaare scumpete, …ce-mi aduc și eu aminte de .. cărți și întrebări din ele!.. Frumos tare! O duminică frumoasă să aveți! 🙂

    Apreciază

    • # Mă bucur mult ca ti-a plăcut de Sara. Copiii ne fac să ne amintim de propria noastră copilărie, cu mult drag.
      Numai bine iti doresc! 😊

      Apreciat de 1 persoană

  3. Tati, e cazul sa te pui cu burta pe carte, altfel nu te vad bine! :))
    e adorabila prin felul in care isi gaseste preocupari serioase care o fac si mai dulce! :))

    Apreciază

    • # Ha,ha! Asa este, draga Pandhora. Trebuie să mă pregătesc serios pt „orele” Sarei. Mă bucur mult că ti-a plăcut si această postare. Iti doresc o săptămână minunata! 😊

      Apreciază

  4. Nu poți să știi niciodată ! Oricum, dacă tinde spre o carieră didactică, orienteaz-o spre matematică ori spre limba română sau limbi străine (engleza). Sunt singurele discipline la care postul este asigurat, fiindcă sunt ore multe, și poate să mai câștige un ban cu meditațiile. Cu biologia, ca mine, moare de foame !

    Să ai o săptămână bună, Alex ! ☺

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina. Asa este, nu se stie niciodată care va fi drumul pe care îl va alege micuta in viata. Desigur, o vom încuraja spre ceea ce isi va dori cel mai mult. Mulțumim pt sfaturi. Să aveți o săptămână frumoasă! 😊

      Apreciat de 1 persoană

  5. :)))
    Ce m-am amuzat! Si câte mi -am mai amintit! Îmi înșiram păpușile pe scaune. Le puneam câte doua in banca…:))
    Șifonierul era tabla pe care scriam cu creta de croitorie a mamei….:)))) pana intr-o zi când à văzut șifonierul zgâriat și m-a certat rău! :))
    Pup pitica scumpa!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, draga Geanina. Ce frumoase amintiri ai tu din vremea păpușilor. Cine se mai gândește acum la acel șifonier, când tu ai avut clipe minunate la „școala păpușilor”? Sa ai o săptămână minunata! 😊

      Apreciază

  6. Da, intre vulpe si caine e o mare diferenta! Cum poti gresi in „halul acesta”? E firesc sa reactioneze astfel domnisoara educatoare! 🙂
    Eleva pe care o prezita Sara trebuie sa fie una dintre cele pentru care trebuie multa rabdare! 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, draga Diana. Chiar asa, cum să greșească tati in felul asta? Mă bucur mult că ti-a plăcut de Sara. Sa ai o săptămână cât mai bună! 😊

      Apreciază

  7. salutare, Alex, vai, ce mare e deja!!! Si foarte frumoasa.
    Sa stii ca si eu faceam asta cand eram mica. Tineam lectii papusilor, apoi le ascultam. La ceva poezii parca. Si le dadeam 4 fara ezitare. Cred ca si 10 totusi tot fara ezitare. :))
    Culmea e ca prima nota pe care am acordat-o ca profa a fost 4 unui elev din clasa a 7-a. Si mi-a venit si mie sa plang ca lui. 🙂
    Are toate sansele sa devina profa. Dar nu stiu daca e o idee prea buna. :))

    Apreciază

    • # Sărut mâna, draga Cami. Ma bucur mult să te revăd pe aici. A crescut micuța mea si uite ce preocupări minunate are. Frumoase amintiri ne-ai adus aici, din copilăria ta. Uite cum s-a împlinit la tine visul din copilărie. Cu Sara…cine stie ce va mai fi? Sănătoasă să fie si va vedea ea ce va alege.
      Numai bine iti doresc si o vacanță minunata!

      Apreciază

  8. Draga de ea. O bucurie cu multe zâmbete pe faţă de fiecare dată când păşesc în lumea d-voastră. 🙂

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, dragă Loredana! Mă bucur mult pentru faptul că aceste zâmbete mici îţi stârneşte bucurie. Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

