Reflexii marine

HPIM7997

   Minunate sunt lucirile apei mării, în acel nesfârşit du-te/vino al valurilor, atunci când zăboveşti câteva clipe tihnite pe mal, doar tu cu marea şi cu cerul de un albastru nesfârşit… Sunt momente extraordinare, de profundă pace sufletească şi bucurie. N-ai mai pleca de acolo…

HPIM7998

HPIM8004

HPIM8005

HPIM8007

HPIM8009

HPIM8033

HPIM8088

Reflexii în oglindă  – găsiţi pe pagina lui Sorin.

Published in: on 01/08/2015 at 5:38 pm  Comments (23)  

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/08/01/reflexii-marine-4/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 comentariiLasă un comentariu

  1. Fotografiile tale sunt superbe! ce nuante minunate ai surprins, incredibil! in prima fotografie as fi crezut ca este apa unui izvor de munte 🙂
    Piatra aceea din ultima fotografie are o forma deosebita! 🙂 Acum cativa ani, eram cu prieteni la Laggo di Garda si acestia au gasit o piatra cu forma unui peste balon 🙂 Mi-au dat-o mie sa o pun langa iazul nostru cu pestisori aurii – o privesc mereu amintindu-mi acea vacanta minunata.
    Un weekend cat mai placut sa aveti, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Îmi pare bine că ţi-au plăcut pozele mele de la mare. Am încercat să surprind cât mai multe din frumuseţea nespusă a mării, de a cărei reîntâlnire ne-am bucurat atât de mult. Frumoasă amintirea cu piatra dăruită de prieteni. Mai ales pentru că ai adus-o acasă, lângă peştişori. Noi am adus scoicile adunate de Sara, care ne amintesc de zilele frumoase de vacanţă.
      Mulţumim pentru gândurile bune. O duminică minunată să fie şi în familia voastră! 🙂

      Apreciază

  2. Minunate pozele tale…

    Apreciază

  3. Excelente imagini! Felicitari sincere!
    Chiar nu ai mai pleca de acolo!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Suzana! Să ai o zi superbă! 🙂

      Apreciază

  4. Splendid! Ce culori, …lumina, minunat! 🙂

    Apreciază

  5. Combinația dintre minunatele tale imagini și videoclip m-au dat gata, stârnindu-mi iarăși dorul de marea cea îndepărtată. Nu toată lumea ajunge anual la ea, dar fiecare e impresionat de astfel de frumuseți.
    Să ai o duminică pe cinste, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Petru. Mă bucur mult că ţi-au plăcut imaginile cu marea, din vacanţa noastră. Îţi doresc să ajungi la mare, atunci când vei putea. Este o „vizită” foarte benefică.
      O duminică faină şi liniştită să fie şi la tine! 🙂

      Apreciază

  6. Imi place marea numai daca stau intr-o zona neaglomerata cu liniste. E minunata! 🙂
    P.S. Si sa nu fie manele prin preajma! 😀

    Apreciază

    • *intr-o

      Apreciază

    • # Ar fi minunat să ne putem bucura la mare de zone liniştite, dar de cele mai multe locuri sunt tare aglomerate. Cât despre manele…. chiar că nu au ce căuta în prezenţa frumuseţii mării. Ce muzică este mai frumoasă decât cea a valurilor?
      Numai bine, dragă Cristi! 🙂

      Apreciază

  7. Bine zis:”N-ai mai pleca de acolo.” Și, după ce pleci, nu te gândești decât la momentul în care vei reveni.
    Frumoase fotografii, mulțumiri! 🙂

    Zi frumoasă, Alex!

    Apreciază

    • Revin! Ce-ar fi să pui niște butoane pentru distribuirea articolelor pe rețele? Măcar Twitter, Facebook, Google +. Ai multe articole frumoase și interesante, de ce să nu se bucure mai multă lume de ele?…

      Apreciază

      • # Mulţumesc mult pentru idee. Promit să studiez problema, nu am idee cum trebuie făcut prin setări, căci n-am fost interesat de reţelele de socializare. Dar de ce nu, pentru cine le foloseşte.
        Sărut mâna! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Aşa este, strângem amintiri frumoase din locurile pe unde ne relaxăm în vacanţe. ca să avem la ce să ne gândim cu nostalgie, după ce aceste zile au rămas în urmă…
      Mă bucur că v-au plăcut pozele. Să aveţi numai zile frumoase! 🙂

      Apreciază

      • Umbli la Setting>Share Setări>Partajare. Te dirijează de acolo, e foarte ușor.
        Succes!

        Apreciază

      • # Vă mulţumesc pentru îndrumare. Sper să-mi iasă. 🙂

        Apreciază

  8. Pacat ca e asa departe de Cluj… Macar voi ati fost!
    Zile frumoase!

    Apreciază

    • # Aşa este, am reuşit să ajungem şi ne pare bine, mai ales pentru micuţa Sara, care e „topită” după mare.
      Sărut mâna şi… zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  9. Amintiri frumoase de la mare ! Prima fotografie e foarte reusita. Culorile sunt perfecte, ca intr-un tablou impresionist. Si imi inchipui expeditiile Sarei in cautare de scoicute 🙂 Saptamana placuta, Alex !

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Dani! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Cât despre Sara… îţi imaginezi ce joacă şi veselie a fost pe ea.
      Numai bine şi o vară frumoasă în continuare! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

