Wordless Wednesday (CCXXIV)

 Prin pădure, la cules de mure…

WP_20150805_12_41_42_Pro

WP_20150805_08_26_59_Pro

WP_20150805_11_47_46_Pro

WP_20150805_08_56_06_Pro

WP_20150805_11_46_50_Pro

WP_20150805_11_47_33_Pro

WP_20150805_11_47_38_Pro

WP_20150805_11_47_53_Pro

“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc să aveţi zile frumoase şi răcoroase! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/08/11/wordless-wednesday-ccxxiv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

24 comentariiLasă un comentariu

  1. Sanatate sub lumina soarelui. imi aduce aminte de padurile care odata existau in satul natal.

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Costin! Cu adevărat aceste fructe mici şi delicioase sunt sănătate curată.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Mulţumesc pentru vizită. Ai fost mai harnic decât mine.

    Apreciază

    • # O zi frumoasă, dragă Abbilbal! Numai bine! 🙂

      Apreciază

  3. Ce recolta bogata. Faceti si putin gem?
    Frumosi rugii de mure!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Suzana! Da, a fost o recoltă bună. Am făcut şi gem şi a ieşit delicios! Cât despre rugii de mure… aşa erau de ţepoşi. Am strâns nişte zgârieturi în ziua aceea.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. iubesc padurea si mai ales fructele de padure…incantatoare imagini! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Cum să nu iubeşti pădurea, când ne oferă atâta frumuseţe şi multe bunătăţi. De-am reuşi să ajungem cât mai des prin pădure…
      Îţi doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  5. Frumoase imagini!
    Mmm… N-am mai făcut gem de mure de când am plecat de la Bușteni… Cât am stat acolo am făcut în fiecare an, îmi place mult de tot. Îmi amintește de copilărie.

    Happy WW, Alex!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Aţi stat în Buşteni? Îmi închipui ce de bunătăţi strângeaţi în cămară, din roadele pădurii. La ce caniculă avem acum, cred că vă e dor de răcoarea de la Buşteni, de munţi şi de pădure!
      Să aveţi o zi superbă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Așa este, mai ales vara ne este tare dor, dar uneori viața nu te lasă să alegi ce ți-ar plăcea, faci doar ce trebuie…
        Zi superbă și ție, Alex! 🙂

        Apreciază

      • # Aşa este, doamna Zina, de cele mai multe ori alegem ceea ce trebuie, nu ce ne-ar plăcea…
        Să aveţi un weekend minunat! 🙂

        Apreciază

  6. Se vede că are pădurea mure, da’ am auzit că și urși sunt destui pe-acolo. 😉 Așa că o admir din pozele tale, iar cu mure o să mă aprovizionez din piață.
    Se mulțumește pentru generoasa ofertă, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Să ştii că n-am fost într-o zonă cu urşi. Ăştia trăiesc mai sus, la munte. Aşa că am cules mure în linişte. Doar căprioare mai pot fi văzute prin pădurile din jurul Târgoviştei.
      Murele din piaţă sunt bune pentru că nu te mai lupţi cu rugii ţepoşi.
      Numai bine şi o zi superbă! 🙂

      Apreciază

  7. Zilele trecute am mâncat mure, cumpărate, nu culese… Au o aromă deosebită!
    Frumoasă recoltă ați cules! 🙂

    Apreciază

    • # Într-adevăr, murele din pădure sunt delicioase. Am gustat mure de la cineva din grădină. Erau foarte arătoase, dar cumplit de acre.
      O zi frumoasă, dragă Narcisa! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  8. Mie imi este cam teama sa merg prin padure, dar recolta pe care ai adunat-o merita sa iti invingi teama. Am o presimtire ca nu prea au ajuns si pentru gem 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Mihaela! Să ştii că am cules destule până la urmă. Am făcut câteva borcane de gem, care a ieşit delicios. Prin pădure n-am fost singur, ci cu un prieten care cunoştea locurile. Bine că prin locurile de pe aici nu sunt lighioane.
      Să ai o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  9. N-am fost niciodată la cules de mure. M-am trezit cu niște plante la mine în grădină, dar fac mure mici și nu prea grozave la gust…

    Apreciază

    • # He, he! Ca fructele din pădure, altele nu-s! Au un gust deosebit, chiar dacă cele din grădină sunt adesea mai frumoase. Îţi doresc să ajungi prin pădure la cules de mure, zmeură, fragi… 🙂

      Apreciază

  10. Faine poze! Aer curat, sanatate pura! 🙂

    Apreciază

  11. Sunt buuune murelele! Si ursul zice: moooor-mor dupa mure! 🙂 Am inteles ca nu v-at aventurat in zona lor si e bine ca nici ei nu s-au aventurat in zona voastra.:)
    Frumoase fotografii! In luminis observ ca iarba s-a cam uscat – vine toamna sau soarele a fost cam suparat in vara aceasta.:) Savurez racoarea pe care o… presimt in padure!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana. Da, sunt tare bune aceste roade ale pădurii, mai ales când le putem culege în linişte, fără „asistenţi” cu blană! 😀
      Da, am observat şi eu că seceta asta cumplită se simte şi în pădure, unde multe s-au uscat mult prea devreme. O ploaie ar răcori toate în jur.
      Mulţumesc pentru gândul bun. Zile frumoase să ai din plin şi un weekend minunat! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

