Wordless Wednesday (CCXXVI)

 Frumoasele din grădină…

WP_20150727_18_11_19_Pro

WP_20150727_18_11_32_Pro

WP_20150727_18_11_55_Pro

WP_20150729_10_14_08_Pro

WP_20150729_10_14_18_Pro

WP_20150720_19_55_20_Pro

WP_20150720_19_57_25_Pro

WP_20150720_19_57_54_Pro

“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Să aveţi numai zile frumoase! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/08/25/wordless-wednesday-ccxxvi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Frumoase flori, frumoase culori. Regina noptii imi place foarte mult! Parfumul care se raspandeste in aer la lasarea serii face ca si o noapte intunecata sa para senina si frumoasa.
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Aşa este, Regina nopţii este minunată, iar noaptea e o nebunie de miresme în toată curtea. Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Diana.
      Zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  2. Ce frumoase sunt! Cum se numeste „curgatoarea” cea roz?
    E tare de efect 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Mersi frumos, dragă Suzana. Ştii cum i se spune pe la noi la acea floare „curgătoare”?…. „Moţul curcanului”! 😀 poate că are alt nume, dar eu aşa o ştiu.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Bună dimineața ! și o zi bună să ai în continuare, cu spor la tot ce faci.
    Astăzi te invit la POPASUL PORUMBEILOR.

    Apreciază

    • # Numai bine, Abbilbal! Mulţumesc de invitaţie. Am să trec negreşit! 🙂

      Apreciază

  4. ce poate fi mai proaspat si mai inviorator decat o gradina plina de flori?!
    imi place mult floarea in cascada…
    happy ww draga Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Pandhora! Mă bucur mult că ţi-a plăcut grădina cu flori din curtea părinţilor mei. Iar „floarea în cascadă”…. eu o ştiu cu numele de „moţul curcanului”! 😀
      Îţi doresc numai zile frumoase!

      Apreciază

  5. S-a așternut liniștea, că-i miercuri și defilează lin frumusețile grațioase ale unui loc binecuvântat: Grădina lui Alex! La cât mai multe astfel de gingășii fermecătoare, dragă prietene! 🙂

    Apreciază

    • # Te salut, dragă Petru! Mă bucur că ţi-a plăcut grădina cu flori a părinţilor mei. Un mic „colţ de rai”.
      Numai bine şi zile faine îţi doresc şi eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  6. Frumoasele din gradina sunt tare iubite. Se vede pe ele dragostea ce le-o purtati! Nici eu nu stiu cum se cheama frumoasa din a treia fotografie.

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-au plăcut. Ne fac viaţa mai frumoasă, cu prezenţa lor colorată şi parfumată. Iar frumoasa de care întrebai, eu o ştiu cu numele de „moţul curcanului”! 😀 Probabil că se numeşte altfel, dar eu aşa o ştiu.
      O seară frumoasă, Mihaela!

      Apreciază

  7. Ce de frumuseți! O zi plăcută, Alex!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Irina. Numai bine şi ţie! 🙂

      Apreciază

  8. Un loc de răgaz si parfum, zi frumoasa!

    Apreciază

    • # Aşa este, Mihaela. Lângă frumoasele din grădină, găsim mereu clipe de răgaz şi bucurie.
      O seară frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  9. Sunt frumoase, o pată de culoare in gradina ta, sa ai o seara buna!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-au plăcut. Numai bine şi ţie şi o seară minunată! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

