Frumoasa din fereastră

HPIM8100

   O frumoasă care nu mai are nevoie de nicio prezentare! 🙂

HPIM8101

HPIM8102

HPIM8103

Reflexii în oglindă  – găsiţi pe pagina lui Sorin.

Published in: on 19/09/2015 at 12:10 pm  Comments (25)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2015/09/19/frumoasa-din-fereastra/trackback/

RSS feed for comments on this post.

25 comentariiLasă un comentariu

  1. Frumoasă și elegantă, în culori și veșminte alese. Frumoasă orhidee! Ale mele au cam stagnat… 😦

    Zi frumoasă, Alex!

    Apreciază

  2. Frumoasa orhidee! Ale mele au inflorit la inceputul verii.
    Acum se odihnesc… Eu pun florile la uscat cand incep sa se ofileasca.
    Pentru diverse proiecte.
    Un weekend minunat!

    Apreciază

    • # Mulţumesc frumos, Suzana! Mă bucur că ţi-a plăcut frumoasa. Orhideele sunt nişte flori deosebite. Am avut mai multe, dar după o vreme s-au uscat, căci vara nu prea suportă căldurile cumplite de pe la noi, oricât aş încerca eu să le răcoresc. Sper ca aceasta să aibă viaţă mai lungă. Interesantă ideea ta cu florile uscate!
      Numai bine şi un weekend frumos şi la tine! 🙂

      Apreciază

  3. Felicitari pentru postare,multa culoare, delicatete,un cadru excelent!
    O reflexie excelenta!
    O zi frumoasa!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Iulisa! Mă bucur mult că ţi-a plăcut postarea mea. Să ai un weekend minunat! 🙂

      Apreciază

  4. Frumos si romantic!
    Multe salutari!

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Sorin! Mă bucur că ţi-a plăcut frumoasa din fereastră. Îţi doresc un weekend cât mai frumos! 🙂

      Apreciază

  5. Adevarat -este frumoasa vostra din fereastra, însa… frumoasa casei este Sara! De aceea cred ca ati ales orhideea de culoare „roza” 🙂

    Sa imprastie în camera frumusete si buna-dispozitie!
    Un weekend minunat sa aveti, Alex draga!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Carmen! Ce frumos ai spus că „frumoasa casei” noastre este micuţa Sara! Aşa este, ea e „floarea” cea mai de preţ. Şi, pe lângă ea, mai vin şi aceste floricele pline de culoare şi frumuseţe, cu care Sara chiar „stă de vorbă”, întrebându-le de bine.
      Numai bine vă dorim cu mult drag şi un weekend cu veselie şi bucurii! 🙂

      Apreciază

  6. Eu nu eram fan orhidee,dar fica mea are mai multe ghivece la fel de frumos inflorite ca a ta.Este o regula de intretinere si ele te rasplatesc cu flori multe si de cateva ori pe an.Este o placere sa o vezi toata ziua in fereastra.O duminica placuta!

    Apreciază

    • # Într-adevăr, sunt minunate! Nu de puţine ori, am admirat prin oraş, balcoane sau ferestre pline de orhidee. Sunt deosebite. Îmi plac şi pentru că ţin florile multe zile.
      Şi eu vă doresc o duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  7. Va atrage atenția oricum…atat e de elegantă! 🙂
    Weekend fain va doresc!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-a plăcut.
      O duminică frumoasă să fie şi la tine, dragă Geanina! 🙂

      Apreciază

  8. e mai mult decat frumoasa, este cu adevarat superba!
    proaspata si colorata cu siguranta va incanta prezenta ei! 🙂

    incantator sa va fie si w-end-ul draga Alex!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ţi-a plăcut. A stat înflorită mai bine de o lună. Acum se „odihneşte”, până la viitoarea înflorire. Îmi plac mult orhideele. Sunt deosebite.
      Numai bine şi o duminică minunată, dragă Pandhora! 🙂

      Apreciază

  9. Minunata aceasta floare delicata si rezistenta in acelasi timp !
    cred ca printesina Sara ii adora culoarea.
    Am si eu flori in fereastra,si,sigur ,o orhidee ros in plina floare !
    Si eu vorbesc cu florile, dimineata le adresez:”ce mai faceti frumoaselor ?”
    Zile frumoase si bucurii !

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Naica! Aşa este, Sara se bucură de toate floricelele, dar cele roz, roşii sau mov sunt preferatele ei.
      Cât despre vorbit cu florile, citeam undeva că acest lucru le face foarte bine şi le ajută să fie şi mai frumoase.
      Numai bine şi zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  10. Am si eu o frumoasa la fel, dar a mea este inca in perioada „fara flori”. De abia astept sa infloreasca iar !
    O saptamana frumoasa!

    Apreciază

    • # Uneori, aceste frumoase flori, ne pun răbdarea la încercare şi aşteptăm cam mult înflorirea, dar ce bucurie când sunt pline de flori superbe!
      Sărut mâna şi numai zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  11. Deși am sosit mai târziu, mă bucur cu aceeași intensitate de frumusețea din fereastra ta. E într-adevăr ceva foarte plăcut ochiului.
    Zile blânde și benefice, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur că ţi-a plăcut frumoasa din fereastră. E minunat să te întâlneşti cu ea, de câte ori priveşti afară.
      O săptămână minunată îţi doresc şi eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  12. Privind-o aduce frumusețe și la fereastra sufletului nostru. Toate cele bune și frumoase!

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Bine aţi spus că ne aduce frumuseţe în suflet. Numai bine şi zile frumoase vă doresc! 🙂

      Apreciază

  13. Alături de prințesa Sara, o altă frumoasă vă colorează casa! Minunată orhidee! O toamnă minunată vă doresc! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Mirela! Aşa este, copiii şi florile sunt „comorile” casei. O toamnă frumoasă să fie şi la voi! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

