Miercurea fără cuvinte (CCXLVI)

Frumuseți înghețate…

WP_20160101_13_41_46_Pro

WP_20160101_13_44_45_Pro

WP_20160101_13_53_04_Pro

WP_20160101_13_58_16_Pro

WP_20160101_14_20_35_Pro

WP_20160104_11_31_48_ProMiercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici pe pagina lui Călin.

Să aveți o zi de miercuri minunată! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/01/13/miercurea-fara-cuvinte-ccxlvi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Superbe imaginile tale,Alex !
    Iarna este tare frumoasă,dar puțin prea rece pentru mine 😀 🙂
    Happy WW !

    Apreciază

    • # Mulțumesc frumos pentru apreciere! Da, iarna are frumusețea ei, dar e una…. tare rece. Din păcate, nu mai ținem pasul cu cei mici, care stau cu orele prin zăpadă, de dragul jocului. Dar e tare fain să ne încărcăm de veselia lor molipsitoare.
      Salutări și numai gânduri bune! 🙂

      Apreciază

  2. Trec de frumusetea iernii si astept minunatiile primaverii. :d

    Apreciază

    • # He, he! Mai este inca mult pana la primavara. Iarna inca nu si-a facut de cap cu toata puterea.
      Numai bine! 🙂

      Apreciază

  3. Gata! Iarna si-a intrat in drepturi! Si e bine ca uda pamantul. Cam avea nevoie, cred!
    Frumoase instantanee!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Asa credeam si eu, dar dupa cateva zile reci, cu zapada, iar au venit zile calduroase, de nu mai stim ce sa credem cu asa vreme. Ma bucur ca ti-au placut pozele. Numai bine si o zi frumoasa! 🙂

      Apreciază

  4. Se vede că iarna ține cu fotografii merituoși, că numai lor li se arată în toată splendoarea. Dar astfel o pot admira și eu, măcar în poze deocamdată.
    Cu mulțumiri și consistente urări de bine, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Scuze pentru întârzierea răspunsului. Mă bucur că ți-au plăcut pozele. Când am ocazia (și timp!) nu ratez să fac poze la frumusețile pe care natura ni le oferă. Apoi le aduc aici, cu drag!
      Mulțumesc și eu pentru gândurile bune. Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  5. Eu nu am apucat sa fac nicio fotografie de iarna adevarata, nici nu este de mirare la ce scurta zapada am avut. Tu ai fost pe faza si m-am bucurat sa vad ceva foto cu iarna. A treia este foarte deosebita, parca ar fi un cristal, o floare de mina.

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Mihaela! Da, n-am avut prea multe zile de iarnă cu zăpadă, dar mai așteptăm, căci sigur va mai ninge, doar e vremea zăpezilor. Mă bucur că ți-au plăcut pozele. O zi minunată! 🙂

      Apreciază

  6. Ai fost pe faza si ai documentat iarna de anul asta 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ți-au plăcut poezele. O zi frumoasă, Maria! 🙂

      Apreciază

  7. Brrrrrrrrrr! 🙂
    Zăpada are farmecul ei, nu?

    Apreciază

    • # Ha, ha! Da, un farmec mai…. înghețat! 😀
      Weekend frumos!

      Apreciază

  8. Astăzi mă întorc la normalitate.

    Apreciază

  9. Frumoase imagini!

    Apreciază


Lasă un răspuns

