Iarna pe uliță

WP_20160117_12_12_37_Pro   După căldura incredibilă de săptămâna trecută, cu zile însorite de parcă ne pregăteam de primăvară, doamna Iarnă ne-a arătat încă o dată că este vremea ei și suntem destul de departe de ziua când ne vom lua rămas-bun de la ea. Într-o singură noapte, totul s-a acoperit de un strat pufos de zăpadă, făcând natura atât de frumoasă, chiar și pe străzile unui oraș. Așa că, de dimineață am încercat să surprind iarna în câteva poze cu imagini de pe strada mea. Copacii cu crengile încărcate de nea, trotuarele pline de zăpadă, mașinile bine „camuflate” sub stratul gros de omăt. Iar de departe se aud și chiotele copiilor care au ieșit cu veselie la săniuș!

   E frumoasă iarna, nu-i așa?

WP_20160117_11_47_07_Pro

WP_20160117_11_47_11_Pro

WP_20160117_11_47_16_Pro

WP_20160117_12_24_46_Pro

WP_20160117_12_25_02_Pro

WP_20160117_12_24_50_Pro

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/01/18/iarna-pe-ulita-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

15 comentariiLasă un comentariu

  1. Sigur că-i frumoasă iarna, chiar dacă ne dă uneori bătăi de cap. Dar o iertăm când vedem ce schimbări minunate face în jurul nostru, ce puritate are pătura ei de zăpadă.
    Îți doresc o săptămână cu multe bucurii hibernale, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Ai dreptate, chiar dacă iarna ne pune mult la încercare cu frigul, viscolul și ghețușul atât de alunecos, ne oferă și atâta frumusețe, cu albul superb al zăpezii.
      Și eu îți doresc o săptămână plină de bucurii! 🙂

      Apreciază

  2. Foarte faine fotografii, mie mi-e dor de zăpadă! 🙂

    Apreciază

    • # Mulțumesc frumos! Numai bine și o iarnă frumoasă în continuare! 🙂

      Apreciază

  3. Superbe fotografi! Iarna nu e ca vara 😉 O saptamana placuta cu bucurii alaturi de cei dargi Alex 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Și eu vă doresc o săptămână cât mai frumoasă și să vă bucurați din plin de această iarnă frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. Am facut si eu zilele astea cateva poze cu zapada pe copaci. De mult nu am vazut un strat asa de mare pe crengi. Parca s-a prins cu lipici 🙂
    Sper ca toata lumea s-a jucat!
    O seara minunata!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Suzana! Într-adevăr, foarte frumoasă această iarnă. Copacii sunt superbi, așa poleiți cu zăpadă din belșug. De jucat…. n-am ratat niciun prilej, mulțumită Sarei.
      Zile cât mai frumoase! 🙂

      Apreciază

  5. Minunate fotografii! Cam așa arată și la noi iarna!

    Apreciază

    • # Mă bucur că ți-au plăcut poezele. Îți doresc să te bucuri din plin de această iarnă, dragă Simona. Numai bine! 🙂

      Apreciază

  6. Foarte fain articolul,cu totii iubim zapada(ps ma urmaresti si pe mine[eu te voi urmari])

    Apreciază

    • # Bun venit pe aici! Mă bucur că ți-a plăcut postarea. Voi trece negreșit și pe la tine! 🙂

      Apreciază

  7. Iarna e frumoasa, doar ca gerul de anul asta a fost insuportabil. 🙂

    Apreciază

    • # Sincer… nu mi s-a părut mai grozav decât în alți ani. Sunt învățat cu gerurile năprasnice din Bărăgan, unde „crăpau pietrele”! Este și gerul o parte din „farmecul” iernii! 😀

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

