Singurelele

WP_20160430_11_09_12_Pro

   Pe un par de gard vechi, s-au ivit două ciupercuțe pălărioase și simpatice. Natura asta ne uimește de fiecare dată, căci viața triumfă în cele mai neașteptate locuri.

   Vă doresc o zi minunată! 🙂

WP_20160430_11_09_02_Pro

Published in: on 07/05/2016 at 9:32 am  Comments (11)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/05/07/singurelele/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu mă prea pricep eu la ciuperci, dar îmi place să le admir în toată varietatea lor. Iar dacă sunt și comestibile, bucuria e dublă. 😉
    Weekend generos, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur că ți-au plăcut ciupercuțele. Astea nu erau de mâncare, dar mi-au plăcut mult cum au știut ele să crească într-un asemenea loc.
      Și eu îți doresc cu drag un weekend frumos și liniștit! 🙂

      Apreciază

  2. […] Primul comentariu în care cineva a spus clar că ar vrea una dintre cele trei cărţi a fost a lui Alex şi a scris aici că „Mi-ar plăcea s-o citesc pe cea a lui Augustin Buzura. Uite că n-am […]

    Apreciază

  3. Ce-mi plac astfel de ciupercute crescute pe sau pe langa copaci.
    Nici eu nu ma pricep sa le deosebesc, dar arata fain.
    Weekend placut, draga Alex!

    Apreciază

    • # Nici nu mai contează cum se numesc, căci sunt drăguțe așa cum sunt, atunci când le descoperim prin tot felul de locuri.
      Numai bine, dragă Suzana și o duminică frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Frumoase imagini !
    Weekend de poveste!

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Sorin! Îți doresc o duminică frumoasă și liniștită! 🙂

      Apreciază

  5. Sunt ca niste casute in copac – pe copac. 🙂

    Multumesc.
    Iti doresc, cu drag, sa ai o saptamana cat mai frumoasa. 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Mă bucur mult că ți-au plăcut ciupercuțele. Să ai numai zile frumoase și vesele! 🙂

      Apreciază

  6. Natura ne surprinde mereu prin comorile sale.

    Apreciază

    • # Da, natura este un miracol care ne uimește de fiecare dată.
      Toate cele bune, dragă Cristi! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

