„Covor de gheață”

grindină   Tare ciudată a mai fost vremea din ultima lună de primăvară! Și nici începutul verii nu se lasă mai prejos. Ceea ce vedem pe la televizor în ultimile zile, ne îngrozește pur și simplu. Inundații, vijelii, ploi torențiale, grindină. Începe ziua cu un soare de toată frumusețea, cerul este senin, oamenii se bucură de căldura de afară, pentru ca în numai câteva clipe cerul să se umple de nori negri, care încep să reverse potop de apă și grindină care albește imediat pământul. Dar și distruge tot ceea ce atinge…Oamenii fug îngrozoți pe unde

   Sperăm cu toți că vor trece și aceste capricii ale vremii, iar vara ne va bucura din plin cu vreme frumoasă și căldură plăcută – exact ceea ce ne dorim pentru timpul vacanțelor!

WP_20160517_16_43_59_Pro

WP_20160515_17_39_50_Pro

Și un pic de curcubeu, ca o promisiune de vreme bună. Numai bine vă doresc tuturor! 🙂

Published in: on 03/06/2016 at 11:40 pm  Comments (14)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/06/03/covor-de-gheata/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. Incep sa cred ca vremea nu e doar capricioasa, ci chiar rautacioasa. 🙂
    Acum 3-4 saptamani am vazut grindina si ploi torentiale in Campina (a distrus cam tot ce au plantat oamenii) – si in zona, undeva, sunt tunuri antigrindina (de ce nu le-au folosit pentru a imprastia norii stiu numai cei „in drept”) 😦
    Alaltaieri am vazut imagini (postate de Carmen – Intre vis si realitate – pe FB) cu inundatiile din sudul Germaniei; azi am vazut fotografii cu inundatii din Paris… Si acum, grindina la voi…
    Acum e soare si liniste, acum se aduna norii si plouaaaaa…
    Sunetul ploii, insa, imi place. Imi place ploaia si-mi plac furtunile – dar le rog sa se mai domoleasca. 🙂
    Iti doresc, cu drag, un minunat sfarsit de saptamana!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Chiar așa aș zice și eu: vremea a fost tare răutăcioasă cu noi. Cred că abia acum putem vedea care sunt cu adevărat efectele exceselor oamenilor asupra naturii. Și eu am văzut la tv ce nenorociri sunt atât în țară, cât și în Europa. Peste câteva zile începe Euro 2016 – campionatul european de fotbal, iar la Paris sunt inundații!!!
      Ploaia liniștită este o încântare, atunci când stai în casă, la căldură și privești pe fereastră. Dar furtunile și grindina nu-mi plac, căci fac multe stricăciuni. Mulțumesc mult pentru gândurile bune. Numai bine și un sfârșit de săptămână liniștit îți doresc și eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  2. Aici e cald. 😊

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Nici aici nu e frig, dar prea repede se schimbă vremea.
      Numai bine îți doresc și o duminică frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Eu îmi doresc un pic de ploaie pentru grădină. O udăm noi, dar o ploaie sănătoasă i-ar astâmpăra mai bine setea. 🙂

        Apreciază

      • # Uite ce ciudată este uneori natura. Prin unele locuri oamenii nu mai pot de-atâta ploaie și inundații, prin alte părți ar fi nevoie de ploaie!? Poate reușim să trimitem ceva ploaie de aici, pe la voi! 🙂
        O zi frumoasă!

        Apreciat de 1 persoană

      • A plouat și la noi astă noapte. Mi-e drag de plăntuțe și pomișorii plantați anul trecut. Parcă vor să ne facă pe plac. Mărul e pitic și are deja mere. Nici nu știu dacă vor fi mere cu adevărat. 😀 Cireșul are o singură cireașă. E rozalie deja. Prunul nu are decât frunze dar e cel mai semeț dintre ei. Iar gutuiul care e aventurosul formației (e adus din Ro și plantat in grădină la fosta casă și de acolo luat o bucată și plantat aici in To) e cel mai zdravăn. Nu se gândește el la fructe dar e o tufă respectabilă, zici că el e șeful. In rest flori puzderie, copăcei care înfloresc gen liliac și unii cu flori albe, pe care nu știu cum îi cheamă și unii care pretind că-s trandafiri verzi și ….și vegetale (puține legume, – 9 roșii, doi ardei și 2 zucchini și firește ierburi aromatice). Așa că vezi? Sigur că am nevoie de o răpăială din când în când. :)))

        Apreciază

      • # Ce frumos mi-ai descris grădina ta. Sunt convins că îți aduce multă bucurie și că le înconjuri pe toate cu mult drag. Iar ceea ce ai adus din țară, îți va aduce și mai multă satisfacție, căci ai acolo, cu tine, ceva de „acasă”. O grădiniță lângă casă este o adevărată binecuvântare, din care culegi numai bunătăți.
        Numai bine îți doresc cu drag și o nouă săptămână cât mai frumoasă! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  3. Noi sperăm ca vara să fie mai liniștită, doar că meteorologii (tot ei, iară) ne cam spulberă speranțele, prezicând schimbări bruște și furtuni pentru următoarele luni. Deh… încălzirea globală.
    Îți doresc un weekend fără surprize neplăcute, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Da, cu toți sperăm că vara va fi, totuși, frumoasă, așa cum trebuie să fie anotimpul vacanțelor. Să vedem ce va fi. Cât despre „încălzirea globală”…. începem să simțim deja „nota de plată” pentru excesele oamenilor față de natură, din ultimul secol. Numai bine îți doresc și eu și o duminică liniștită, cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Să fim cu toţii feriţi de furia naturii! Semn bun curcubeul ăla!
    Seară bună, Alex!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Potecuță. Mă bucur că ți-a plăcut curcubeul speranței. Îmi pare rău că nu am apucat să-l pozez când strălucea în toată splendoarea. Să sperăm că nu vom mai avea parte de asemenea furii ale naturii.
      Numai bine îți doresc cu drag și o duminică frumoasă și veselă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Sper sa nu mai fie atat de „ciufulita” vremea! 🙂
    Oricum, eu sunt convinsa ca daca vor creste suprafetele despadurite, va fi mai rau. Ar trebui luate masuri urgente pe acest subiect, nu doar vorbe in vant…
    Weekend frumos, Alex si fara surprize meteo…

    Apreciază

    • # Ai mare dreptate! Excesele oamenilor lasă urme adânci, cu consecințe dintre cele mai grave. Va fi tare costisitoare „nota de plată”, pentru toate greșelile oamenilor…
      Numai bine și ție, dragă Suzana și o duminică frumoasă! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

