Zâmbind în soare

WP_20160521_18_25_50_Pro   Început de vară… Natura strălucește în toată splendoarea ei. La tot pasul putem admira flori de tot felul. Un noian de culori și miresme îmbătătoare. Totul în jur este… bucurie!

   Pentru că astăzi este o zi în care oamenii se agită pentru problema alegerilor, vă ofer o clipă de liniște, alături de aceste minunății ale naturii. 🙂

WP_20160521_18_25_39_Pro

WP_20160521_18_24_48_Pro

WP_20160526_16_34_00_Pro

WP_20160526_16_33_45_Pro

WP_20160521_18_24_28_Pro

Numai bine să vă fie tuturor! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/06/05/zambind-in-soare/trackback/

RSS feed for comments on this post.

17 comentariiLasă un comentariu

  1. Foarte frumoase flori!

    Apreciază

  2. Frumoase imaginile, ca si videoclipul.
    Multumesc pentru un strop de relaxare, Alex!
    Duminica placuta si o saptamana usoara!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Suzana. Mă bucur mult că ți-au plăcut. Pace și bucurie în noua săptămână! 🙂

      Apreciază

  3. Ce flori superbe! Ce dor mi-era de luminița de seară! E o minune să vezi toate floricelele alea galbene deschizându-se deodată. 😊

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Oana! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Îmi este tare drag să culeg în modul acesta flori și alte frumuseți care îmi ies în cale.
      Îți doresc o noapte liniștită și o nouă săptămână cât mai bună și veselă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Dar ce mi-au placuuuuut! Iti multumesc ca mi-ai inveselit seara… dupa ziua trista de azi. Parca m-a trimis cineva la tine pe blog. 🙂
        O saptamana faina si tie, draga Alex!

        Apreciază

      • # Cu multa placere, draga Oana! Ma bucur mult ca ti-au placut si ca ti-au dat o clipa de liniste. Exact asta incerc sa captez si eu din natura, frumusetea care linisteste sufletul.
        Numai bine si zile frumoase si linistite! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  4. Tare frumoase mai sunt! Au luminat o seară cu ploaie.

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Potecuță. Mă bucur mult că ți-au plăcut foricelele.
      O noapte liniștită și o nouă săptămână cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Astăzi votez florile, o oază de liniște și frumusețe care ne ajută să uităm stresul zilnic și ne sensibilizează sufletul. Mulțumiri pentru tratament și multe urări de bine, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, draga Petru! Ma bucur ca ai „votat” cu florile. Ele nu ne tradeaza niciodata si ne aduc numai bucurii.
      Numai bine iti doresc cu drag si zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  6. „Un zambet, o floare, o raza de soare”! 🙂
    Frumoase salbaticele flori. Ultima foto imi place cel mai mult. 🙂
    Iti doresc, cu drag, o saptamana minunata!

    Apreciază

    • # Sarut mana, draga Diana! Mi-ai amintit de melodia vesela pe care o fredonam in copilarie.
      Si eu iti doresc cu drag o saptamana minunata! 🙂

      Apreciază

  7. Iata ca astazi e o zi mai linistita ! Albastrelele au facut asta !

    Apreciază

  8. Si eu votez cu natura, am fost si la vot. Daca intr-o parte primim promisiuni, in natura vedem doar fapte.
    Toate cele bune!

    Apreciază

    • Sărut mâna, dragă Mihaela! Mă bucur că ți-au plăcut florile. Bine ai zis că natura ne oferă fapte, certitudini, nu doar vorbe, precum oamenii…
      Numai bine îți doresc și eu! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

