Miercurea fără cuvinte (CCLXVII)

Culori!

1.WP_20160607_16_56_57_Pro

2.WP_20160521_17_46_06_Pro

3.WP_20160526_16_35_05_Pro

4.WP_20160526_16_34_34_Pro

5.WP_20160529_11_56_09_Pro

7.WP_20160526_16_33_35_Pro

8.WP_20160529_11_21_57_ProMiercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

O zi de miercuri cât mai frumoasă! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/06/07/miercurea-fara-cuvinte-cclxvii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

42 comentariiLasă un comentariu

  1. O floare printre flori! Frumoase imaginile de azi!
    Crinul s-a simtit onorat de reverenta…
    Happy WW, Alex!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Suzana. Mă bucur că ți-a plăcut poza cu „reverența”. Când să pozez crinul, un năsuc mic a intrat repede în cadru! 😀
      Happy WW!

      Apreciază

  2. Si eu am remarcat floarea intre flori! 🙂 Si nu am remarcat-o doar pentru ca am acelasi obicei: nasul in crini! 🙂 Imi place parfumul crinilor de numa’-numa’! 🙂
    Frumoase fotografii ale culorilor inceputului de vara!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Da, Sara e „topită” după floricele. Le-ar mirosi pe toate, dar se uită cu atenție când pune năsucul, căci mai sunt și albinuțe pe acolo! 😀
      Îți mulțumesc mult pentru gândurile bune. Numai bine și zile frumoase să fie și la tine! 🙂

      Apreciază

  3. Minunate, dar e o floricică acolo care le întrece pe toate! 😊

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Oana! Îmi pare bine cî ți-au plăcut pozele.Îți doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Cel mai mult si mai mult mi-a placut floricica ta de fetita. 🙂 O zi grozava si tie! 🙂

        Apreciază

      • # Mă bucur mult, dragă Oana! Îți doresc o seară minunată! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  4. Da, peisajul e complet așa. :)))

    Apreciază

  5. Florile au o frumusețe care trimite cu gândul la sufletul pur al unui copil-cel care se vede acolo, fascinat de asemănarea dintre om si natura…foarte frumos articolul…

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Maria! Mulțumesc mult pentru vizită și gânduri frumoase. O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  6. Crinul…Sara…știe ea ce știe 🙂
    Urări de bine, Alex!

    Apreciază

    • # Da, da! Știe ea foarte bine. Mereu îmi amintește că „nu mai e mică”! 😀
      Sărut mâna, dragă Oana. O zi frumoasă și la tine!

      Apreciat de 1 persoană

  7. Superbe!

    Apreciază

  8. Cred ca floarea din flori acapareaza orice. 🙂
    Zi frumoasa va doresc!

    Apreciază

    • # Da, așa e! Nu ratează să-și pună năsucul prin toate florile, curioasă să le simtă miresmele.
      O zi bună îți doresc și eu! 🙂

      Apreciază

  9. Frumoase fotografii ale florilor, la inceput de vara!

    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Iulisa! Îți mulțumesc mult pentru vizită și gânduri bune! Zile frumoase și o vară minunată! 🙂

      Apreciază

  10. Cele mai frumoase culori de pe lumea asta! 🙂
    Și eu m-am gândit azi la flori…

    Apreciază

    • # Într-adevăr, florile ne oferă cele mai frumoase culori de pe pământ. Daruri superbe de la Dumnezeu, pentru bucuria oamenilor! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  11. Culor vii, culori vesele, culori naturale! Splendid!

    Happy WW, Alex! ☺

    Apreciază

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur mult că v-au plăcut pozele. Vă doresc zile frumoase! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  12. Culori frumoase și însuflețite de un suflet la fel de pur, care dă o notă aparte grădinii tale. E bine când ai asemenea minunății prin preajmă, dragă Alex! Urări din cele mai călduroase! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-au plăcut și aceste poze, împreună cu micuța mea. Mulțumiri pentru urări. Numai bine și multe bucurii îți dorim și noi! 🙂

      Apreciază

  13. Cel mai mult îmi plac trandafirii. Multă sănătate

    Apreciază

    • Așa este. Trandafirii rămân un fel de „regi” ai florilor și ai grădinilor! 🙂

      Apreciază

  14. Ce fain, până și titlul e colorat! 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Călin! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Tema pe care ne-ai propus-o este foarte generoasă. Câte am putea să aducem aici, pe tema…. culorilor!.
      O zi frumoasă îți doresc cu drag! 🙂

      Apreciază

  15. Cele mai frumoase flori dar una le intrece!

    Apreciază

    • # Floricica cu ochi, printre florile din natură!
      Numai bine și o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  16. Vara si culorile ei… 🙂
    Mi-a fost dat sa vad la Vadeni cel mai mare lan de maci!
    Happy WW!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, Mihaela. Da, vara e plină și ea de culori minunate! Îmi închipui cât de fascinant era acel câmp cu maci de care aminteai. Macii sunt niște flori superbe!
      Să ai o zi cât mai veselă! 🙂

      Apreciază

  17. Ca de obicei, inspirată alegere!

    Apreciază

    • # Sărut mâna, dragă Potecuță. Îți doresc o zi cât mai frumoasă, plină de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  18. Cand o vad pe Sara,imi dau seama cat timp a trecut de cand ne-am gasit pe-aici.Este o frumoasa printre aceste flori .O seara buna!

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Așa este, din poze vedem cum trece timpul și cum mogâldețele noastre cresc atât de frumos.
      O zi cât mai bună! 🙂

      Apreciază

  19. Floricica intre flori le intrece pe toate ! Superbe culori, multumesc pentru minunatiile naturi, vise frumoase ! 🙂

    Apreciază

    • # Sărut mâna! Mă bucur mult că v-au plăcut florile și Sara. O zi superbă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Apreciază

      • # Sărut mâna pentru urarea trimisă. Numai bine și o zi binecuvântată! 🙂

        Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

