Mulțumire

Carte Petru Racolta

   Mulțumesc mult, dragă Petru, pentru cartea primită în dar de la dumneata. O carte minunată, cu subiecte deosebite și interesante, despre „universul maramureșean”, pe care nimeni nu l-ar putea descrie mai bine decât un… maramureșean autentic, așa cum îl putem vedea pe Petru și din articolele de pe blogul său (aici).

     Numai bine îți doresc cu toată prețuirea și mult succes și în apariția altor cărți! 🙂

Coperta

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2016/06/24/multumire/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 comentariiLasă un comentariu

  1. Din cand in cand mai arunc si eu o privire pe blogul lui Petru; imi place cum scrie. 🙂
    Ii doresc succes in toate cele si cat mai mult bine posibil! La cat mai multe carti publicate!

    Alex, iti doresc, cu drag, zile fericite! Sa ai un weekend cat mai frumos!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Îți mulțumesc din suflet pentru gândurile frumoase. La rândul meu, îți transmit urări de bine din torida Târgoviște, unde ne „topim” la propriu. Toate gândurile bune și către Petru – prietenul nostru din blogosferă.
      Un sfârșit de săptămână cu bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Mă simt flatat și profund recunoscător pentru această măgulitoare postare, dragul meu prieten. Îți mulțumesc pentru gestul tău și sper să ne citim mereu cu aceeași plăcere.
    Zile frumoase și încărcate de bucurii îți doresc din toată inima! 🙂

    Apreciază

    • # Ziua bună, dragă Petru! Eu sunt cel care îți mulțumește din suflet, cu toată prețuirea, pentru darurile dumitale de suflet. Sara se dumirește și acum cum stă treaba cu „revolta din ogradă”, iar tati se delectează cu povestirile unui maramureșean talentat! 🙂
      Numai bine și zile frumoase!

      Apreciat de 1 persoană

  3. Buna dimineata Alex !
    Felicitari pentru publicarea acestui minunat post intitulat
    „Multumire” ! 🙂
    Si EU iti multumesc pentru gestul tau de a-l populariza pe prietenul nostru virtual PETRU RACOLTA, autorul acestei minunate CARTI ce se afla si pe raftul intai al bibliotecii sufrageriei mele ! 🙂
    O Duminica Binecuvantata Intregii Tale Familii 🙂
    prietenului PETRU si vizitatorilotr tai ! 🙂
    De Ziua DRAPELULUI ROMANIE, va invit cu drag pe TOTI la mine la o racoritoare si o cafeluta fara zahar ! 🙂
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

    • Sucul tău și-o cafeluță,
      Mi-au făcut ziua drăguță,
      Iar când le serveam, în toi,
      Mă gândeam numai la voi. 🙂

      Apreciază

      • # Mulțumim din suflet, dragă Petru, pentru frumoasele gânduri în versuri! 🙂 O seară de duminică minunată!

        Apreciază

      • 🙂 🙂 🙂

        Apreciază

    • # Seara bună de la Târgoviște! Și eu mulțumesc din suflet pentru cuvintele frumoase. Pentru prietenul nostru Petru – toată admirația și prețuirea noastră, căci reușește lucruri deosebite, prin publicarea căților sale.
      Numai bine și o duminică minunată în continuare! 🙂

      Apreciază

  4. Cât de rar se văd asemenea mulțumiri pe bloguri, dar și prin alte părți! Frumos lucru ai făcut, Alex! ☺

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Vă mulțumesc din suflet pentru gândurile bune. Nu am făcut altceva decât să-i mulțumesc lui Petru pentru frumoasa carte pe care am primit-o în dar. Iar o apariție editorială cu așa „parfum maramureșean” merită din plin remarcată.
      Vă doresc din suflet o duminică frumoasă! 🙂

      Apreciat de 2 persoane


Lasă un răspuns

