Citate favorite

baby-smiling

Zâmbeşte, chiar dacă zâmbetul tău e trist, pentru că mai trist decât un zâmbet trist e faptul de a nu mai şti să zâmbeşti” (Mahatma Ghandi).

Zâmbetul este curcubeul lacrimilor” (Alexandru Gh. Radu).

Când îmi zâmbeşti, zâmbetul tău are puterea unei îmbrăţişări” (Alda Merini).

Zâmbetul este drumul cel mai scurt între două inimi”(Alexandru Gh. Radu).

smiley

Citate favorite – o idee frumoasă, pe blogul doamnei Zinaida. O invitație la lectură, pentru iubitorii de carte!

Sursa imagini și text: internet.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/02/06/citate-favorite-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

28 comentariiLasă un comentariu

  1. am zambit si eu draga Alex, multumesc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu multă plăcere, dragă Pandhora! O zi cu multe zâmbete! 🙂

      Apreciază

  2. Si pe mine m-a facut sa zambesc „smiley” cu doi dintisori!
    merci! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu multă plăcere, dragă Ella! Cine poate să fie indiferent la o așa mutriță simpatică?
      Îți doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  3. Total de acord! Și eu sunt pentru zâmbet, chiar și în cele mai grele împrejurări!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur mult că v-a plăcut tema aleasă de mine. În aceste zile, pline de chipuri morocănoase și oameni nemulțumiți, am încercat această mică „evadare” spre zâmbet și veselie. Numai bine vă doresc și o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  4. Eu cred ca am ajuns in spam 😦

    Apreciat de 1 persoană

    • # Se mai întâmplă și asemenea surprize. Dar am recuperat comentariul. Numai bine! 🙂

      Apreciază

  5. ce tare!!!!!!!!! zambete!!!!!!!! si eu am un citat pregatit pentru vineri, aplicat deja pe fotografie, exact despe zambet :)))

    Apreciat de 1 persoană

    • # Mulțumesc mult! Tema este una atât de generoasă, căci de zâmbete ne bucurăm cu toți.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  6. Se spune ca este bine sa zambim chiar daca nu avem motiv. Cumva, sufletul simte…
    Multumesc pentru zambet, draga Alex!
    o saptamana senina sa ai!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu multă plăcere, dragă Suzana. Da, e bine să zâmbim oricum, căci zâmbetul este pentru suflet ca și o fereastră pe care o deschidem pentru ca să lăsăm soarele să intre în casă.
      Și eu îți doresc o săptămână minunată! 🙂

      Apreciază

  7. o idee minunată! cum să nu zâmbesc când mă întâmpină acest chip minunat cu 2 dinţişori? mi-au plăcut şi citatele alese! felicitări!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Mulțumesc mult pentru apreciere și pentru că ți-a plăcut… îndemnul la zâmbit, pe care micuțul știrb ni-l adresează cu mutrița sa simpatică.
      Numai bine și o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  8. Zambesc larg, mai ales vazand zambetul stirb al „viitorului”. 🙂
    „Zambetul e viata sufletului”. 🙂
    Iti doresc, cu drag, zile fericite! Si muuulte motive pentru a zambi!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Mă bucur mult că ți-a plăcut postarea „zâmbăreață”. Foarte frumos citatul tău. Și eu îți doresc zile frumoase și numai zâmbete! 🙂

      Apreciază

  9. Cred ca cei „de afara” inca „zambesc trist”,dar zambesc,pentru ca s-ar
    putea „a nu mai sti sa zambesti” ! Are dreptate Mahatma Gandi !
    Zambete luminoase iti doresc si de la Printesina voastra !

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna pentru gândurile bune! Numai bine și zile….zâmbitoare! 😀

      Apreciază

  10. Al treilea citat imi place foarte mult!

    Apreciat de 1 persoană

  11. Bun început de săptămână!Tine-o tot asa!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu zâmbete și bucurie, la toți să ne fie! Sărut mâna! 😀

      Apreciază

  12. Foarte plăcut subiectul citatelor de azi! Îmi permit să adaug și eu unul: „Zâmbetele sunt sărutările sufletului” (Minna Thomas Antrim). Să ai parte de cât mai multe, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur tare mult că ți-a plăcut tema aleasă. Mulțumesc și pentru citatul atât de frumos. Numai bine îți doresc din toată inima și zile cu multe…. zâmbete! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  13. Cu un zambet plec si eu de aici, dupa ce m-am delectat cu citatele despre zambete. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Mă bucur mult dacă am reușit să aduc zâmbete în sufletele dragilor vizitatori. Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  14. Buna seara Alex ! 🙂
    Dupa ce-am ZAMBIT amar intre 12.05-12.25 la discursul lui Johannis ” MAIDAN” 😦
    http://www.cotidianul.ro/chiriasul-lui-iohannis-din-casa-de-la-sibiu-protesteaza-impotriva-guvernului-romaniei-295774/
    aici la tine, am ZAMBIT pe BUNE !!! 🙂 🙂 🙂
    Multumesc ! 🙂
    Seara faina intregii familii ! 🙂
    Aliosa .

    Apreciază

    • # Ziua bună! Mă bucur că am reușit să aduc zâmbetul pe chipul celor ce m-au vizitat aici. Avem nevoie să mai și zâmbim, cu toate problemele pe care le vedem că sunt.
      Numai bine și o zi frumoasă și liniștită! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

