Miercurea fără cuvinte (CCCVII)

Treceri peste drumuri…

WP_20170328_16_41_23_Pro

WP_20170328_16_43_47_Pro

WP_20170328_16_46_12_Pro

WP_20170328_16_47_38_Pro

WP_20170328_16_48_48_Pro„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Vă doresc să vă bucurați de primăvară! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/03/29/miercurea-fara-cuvinte-cccvii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Mulțumesc frumos pentru fotografiile cu treceri de pietoni. Îmi place, în prima, cum traversează umbrele.

    Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ziua bună, dragă Călin. Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Îmi plac aceste provocări, căci ele ne prilejuiesc observarea mai atentă a acestor aspecte obișnuite ale vieții noastre. Numai bine și zile frumoase îți doresc cu drag! 🙂

      Apreciază

  2. Cel putin in poze, arata fain si curat orasul!
    Happy WW, draga Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cred că primăvara reușește să înfrumusețeze totul în jur. O zi minunată, dragă Suzana! 🙂

      Apreciază

  3. Prima foto, cu umbra stalpului in forma de cruce, m-a dus cu gandul la faptul ca, in prea multe cazuri, avem nevoie de protectie divina sa trecem strada in siguranta. 🙂
    Noapte buna, si o zi minunata iti doresc, cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Da, ai dreptate, avem mare nevoie de protecția divină, în acest iureș neostoit al lumii în care trăim. Îți doresc cu mult drag să ai numai zile minunate, pline de bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Miercurea ta fără cuvinte îmi face joia mea și mai plăcută, având în vedere că doar atunci o parcurg. Mulțumiri pentru instantaneele atât de inspirate și îți doresc o după-amiază, precum și o seară, pe placul tău și al familiei tale frumoase, dragă Alex! 🙂

    Apreciază

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-au plăcut și de această dată pozele mele. Îți mulțumesc pentru aprecieri și pentru toate gândurile bune. Și eu îți doresc numai bine și zile pline de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

