Miercurea fără cuvinte (CCCXIX)

Frumusețe… înțepătoare!

WP_20170618_11_47_20_Pro

WP_20170618_11_47_10_Pro

WP_20170618_11_50_20_Pro„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Să aveți numai zile frumoase! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/06/21/miercurea-fara-cuvinte-cccxix/trackback/

RSS feed for comments on this post.

30 comentariiLasă un comentariu

  1. Cactusssssssss 😃

    Apreciat de 1 persoană

    • # Până nu încercăm și înțepăturile acestor frumuseți, nu realizăm cum sunt de fapt cactușii. Frumoși și țepoși! 😀
      Numai bine și o zi frumoasă, dragă Em!

      Apreciat de 2 persoane

      • Sunt extrem de frumoși cactușii. Luna trecută am fost în California și m-au fascinat florile de cactus. Am făcut poze cu nemiluita și am intenția să le dedic o postare. Remarca mea era referitoare la un banc:
        Două baloane se plimbă. Unul zice: am văzut un cactussssssssssssssssssssssssss. Celălalt răspunde: eu n-am văzut nici un cactussssssssssssssss. 😀

        Apreciat de 1 persoană

      • # Oau, îmi închipui ce cactuși ai văzut în California. Abia aștept să ni-i arăți și să-i admirăm. Iar bancul cu cactuși este grozav! 🙂
        Numai bine și o duminică frumoasă! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. Ce flori frumoase!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ăsta chiar e un lucru rar și aparte.

    Apreciat de 1 persoană

    • # Salutare, dragă Călin. Așa m-am gândit și eu, că aceste flori au ceva… aparte.
      Numai bine și weekend frumos! 🙂

      Apreciază

  4. Wow, sunt minunați 🙂 Și floarea rezistă atât de puțin timp…

    Apreciat de 1 persoană

    • # Tocmai acest detaliu – faptul că florile țin atât de puțin – îi face atât de speciali. Dar câtă frumusețe ne oferă atunci când înfloresc!
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Ce nostalgie dulce mi-ai provocat, dragă Alex! Aveam niște cactuși foarte frumoși și variați, pe vremea când eram familist. I-am înstrăinat, pentru binele lor, dar îmi e dor și astăzi de ei. M-ai fermecat cu ei!
    Să-ți fie ziua benefică! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-am prilejuit amintiri frumoase, cu această postare. Și eu am pomenit în casa părinților mei tot felul de cactuși, unul mai frumos ca celălalt! Îți doresc să „adopți” unul mititel, de dragul vremurilor trecute. Sunt atât de nepretențioși.
      Îți doresc din suflet numai bine și un weekend minunat! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  6. Ti-au inflorit cactusii! Ce rosu frumooooos! 🙂
    Minunati! Ce flori perfecte! 🙂
    O zi excelenta sa ai, Alex! Ca pe a mea ai colorat-o atat de fain!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Suzana! Sunt cactușii de la părinții mei. De câte ori ajung pe la dânșii, mama mi-i arată bucuroasă. Mă bucur mult că ți-au plăcut. Să ai un sfârșit de săptămână cât mai frumos și colorat! 🙂

      Apreciază

  7. Sunt minunate! chiar dacă mai „muşcă”.
    Zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Potecuță. Mă bucur că ți-au plăcut „țepoșii”. Într-adevăr, mai și „pișcă”, dacă te apropii prea mult de ei. Am avut cândva unul care avea niște țepi impresionanți și tare usturători la atingere.
      Numai bine îți doresc cu drag și un weekend minunat! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Weekend frumos şi ţie!
        Mulţumesc mult!

        Apreciază

      • # Sărut mâna, dragă Potecuță! 🙂

        Apreciază

  8. Frumoși! Din copilărie n-am mai văzut flori de ,,omiduțe” 🙂 . Păcat că durează puțin!
    O seară plăcută, Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Irina. Îmi place cum le-ai zis: „omiduțe”. Chiar așa și seamănă acești cactuși, cu niște omiduțe dolofane și pufoase. Cei pe care i-am prezentat aici, fac flori o perioadă mai lungă, așa că sunt mult timp înforiți, iar acest roșu superb atrage privirile.
      Îți doresc un sfârșit de săptămână cât mai frumos! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  9. Arată bine CACTUȘII postați de tine, Alex ! 🙂

    Weekend plăcut întregii familii ! 🙂
    Aliosa 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ziua bună! Mă bucur că v-au plăcut cactușii. Mulțumesc mult pentru frumoasa melodie. Numai bine și un sfârșit de săptămână cât mai frumos! 🙂

      Apreciază

      • Imi plac CACTUȘII atât pentru varietatea culorii florilor lor 🙂
        dar și pentru faptul că au mult mister în evoluția lor ! 🙂
        Un sfârșit de săptămână liniștit și frumos ! 🙂

        Aliosa 🙂

        Apreciază

      • # Mulțumesc mult de tot pentru vizită și pentru melodia frumoasă. Weekend plăcut, cu liniște și bucurii! 🙂

        Apreciază

  10. Ce-ar ajunge frumusețea dacă n-ar avea și ceva arme să se apere?!… Superbe, florile de cactus, deși atât de efemere…

    Weekend minunat vă doresc!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur că v-au plăcut țepoșiidin pozele mele. Bine ați zis că au și ei…. arme de apărare. Mi-am amintit că mama avea unul mai înțepător, care „pișca” mâțele care treceau pe alături, spre amuzamentul nostru.
      Să aveți un weekend cât mai frumos! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  11. Ca de frumosi sunt!! Am avut si eu cactusi infloriti! Superbi!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Într-adevăr, sunt superbi de fiecare dată și sunt atâtea varietăți de cactuși, unul mai frumos decât altul! 🙂

      Apreciază

  12. Superb au inflorit! 🙂

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

