Citate favorite (21)

VacanțăViaţa trebuie să fie o vacanţă fără sfârşit”. (Henri-Pierre Roche)

O vacanţă plăcută se termină atunci când începe să-ţi fie dor de munca ta”. (Morris Fishbein)

Nimeni nu are mai mare nevoie de o vacanţă precum acela care abia şi-a terminat-o”. (Elbert Hubbard)

Cincizeci de săptămâni de suferinţă pentru două săptămâni de vacanţă” (Arthur Miller)

Râsul este o vacanţă instant”. (Milton Berle)

Nicio vacanţă nu rămâne nepedepsită!” (Karl Hakkarainen)

Cât suntem în viaţă, nu putem lua niciodată vacanţă de la îndatorirea de a fi oameni!” (Elena Stan)

Viaţa este cea mai lungă şcoală. Ea nu are decât o singură vacanţă. Nimeni nu se bucură că se apropie”. (Viorel Muha)

Furnica este atotştiutoare şi înţeleaptă, dar nu ştie îndeajuns de multe pentru a-şi lua o vacanţă”. (Clarence Day)

vacanta 3Citate favorite – o idee frumoasă pe blogul doamnei Zinaida.

O invitație la lectură!

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/06/27/citate-favorite-21/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 comentariiLasă un comentariu

  1. Cred ca ultimul citat mi se potriveste, pentru ca eu nu am niciodata o vacanta adevarata, ci doar weekenduri prelungite, din motiv de 6 caini..acasa. Dar sunt dese si sunt multumita. Fain ai ales totul, si…multumesc pentru slagar. Mi-am amintit toate versurile. Vacanta frumoasa, voua!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Adriana! Te cred că ai o problemă cu vacanțele, când ai acasă așa o echipă mare de prieteni lătrători! Dar este bine și când poți să te bucuri de weekenduri relaxante, care încarcă tare bine „bateriile”.
      Numai bine îți doresc cu drag și o vară plină de bucurii! 🙂

      Apreciază

  2. Asa da! Vacanta cat cuprinde! Sa va fie frumoasa si sa va incarcati bateriile! Cu drag! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Suzana! Mulțumim mult pentru urarea frumoasă. Și tu să ai parte de cea mai frumoasă și relaxantă vacanță, așa cum îți dorești! 🙂

      Apreciază

  3. Vacanta… da. 😊 faine alegeri. Eu inca nu am prins vacanta care sa vreau sa se termine. Însă mi s-a întâmplat să am asa un stress de la munca încât să intru în atmosfera de vacanta abia după două zile. 😊

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sunt de acord cu tine că vacanța este un subiect tare fain. Așa cum o așteptam cu nerăbdare în copilărie, la fel și acum, o doresc cu frenezia unui copil, tocmai ca să uit de orice stres legat de serviciu.
      Numai bine îți doresc și zile minunate! 🙂
      (PS. Și o vacanță cât mai relaxantă!)

      Apreciat de 1 persoană

  4. Foarte bine venit subiectul! Deduc că am avut parte de câteva vacanțe plăcute, din moment ce mi se făcea dor de muncă. 😉 Ceea ce îți doresc și ție, dragă Alex! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Salutare, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-a plăcut subiectul ales. Tot am intrat în sezonul marilor vacanțe și concedii. Adică acele perioade fericite, care ne-au lăsat multe amintiri plăcute în suflet. Mulțumesc mult pentru vizită și pentru urare.
      Numai bine îți doresc cu drag și… La mulți ani pentru ziua onomastică! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Ei bine, eu sunt fericita care, la sfârșitul fiecărei vacanțe, se bucură că reîncepe munca! Faine citate, drăguț cântec!

    Happy WW, Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur că v-au plăcut citatele alese. Cât despre bucuria de după vacanță, odată cu reînceperea serviciului… oricât m-aș bucura să-mi revăd colegii, tot mă încearcă o mare tristețe că a mai trecut o vacanță!
      Vă doresc zile frumoase și vacanță plină de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană


Lasă un răspuns

