Citate favorite (22)

relax„Fiecare dintre noi are nevoie de un loc în care să-şi afle tihna. Locul tihnit al sufletului meu e-o minunată grădină în care prezenţa ta e vie.” (Khalil Gibran – poet libanez)

„Aş alerga de la un capăt de lume la celălalt să caut un an de tihnă plăcută şi şăgalnică.” (Michel de Montaigne – scriitor francez)

„O viaţă de tihnă şi una de lene sunt două lucruri cu totul separate. Vom avea parte de îndeajuns de mult somn… în mormânt.” (Benjamin Franklin – om politic american)

„Toată gloria pe care o pretind de pe urma vieţii mele, este de a mi-o fi trăit în tihnă.” (Michel de Montaigne – scriitor francez)

„Îmi place extrem de mult tihna, dar n-aş schimba pentru nimic în lume vijeliile de pe creasta muntelui pe liniştea din prăpastie.” (Efim Tarlapan – scriitor moldovean)

„E linişte ca în Rai. Mi se pare, nu ştiu de ce, că în Rai trebuie să fie linişte. De fapt, uite-l, Raiul. În casă dorm mama, tata şi bunica. Ne iubim unii pe alţii, ne e bine împreună, e tihnă. Nu e nevoie decât ca timpul să înceteze să se mişte, să nu tulbure binele care s-a instaurat.” (Evgheni Vodolazkin – scriitor rus)

vacantaCitate favorite – o idee frumoasă pe blogul doamnei Zinaida. O invitație la lectură!

Să aveți o vară minunată în continuare!

