Miercurea fără cuvinte (CCCXXIII)

Viața la bloc… în România! 🙂

viața-la-bloc-4

viata-la-bloc-1

viata-la-bloc-7

viața-la-bloc-2

viața-la-bloc-3

viața-la-bloc-5

viața-la-bloc-6

viața-la-bloc-7„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Vă doresc zile frumoase! 🙂

Foto: internet

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/07/26/miercurea-fara-cuvinte-cccxxiii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

16 comentariiLasă un comentariu

  1. Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Mulțumesc mult! Numai bine și o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Ce haioase! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Nu-i așa? Că doar așa e viața la bloc, în România! 😀

      Apreciază

  3. Ohhh…Doamne!

    Apreciat de 1 persoană

    • # 😀 Și astea sunt doar câteva. La „fața locului” sunt altele și mai și!
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  4. Am râs sănătos până am auzit o bormaşină la un etaj superior şi mi-a trecut 😀
    Prima poză e tot de la noi? 😯
    Noapte liniştită, Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Toate sunt de pe la noi. Și câte-or mai fi! Iar cu bormașina… păi se poate fără ea la bloc? 😀 Mi-am luat și eu una, ca să nu-mi fie vecinii „bormașiniști” lipsiți de „muzica” ei duioasă! 😀
      Sărut mâna și o zi frumoasă, dragă Potecuță!

      Apreciat de 1 persoană

  5. Ha, ha, ha! Tu ai gasit doi cai! 😀
    Pestii atarnati sunt colosali. Or fi avut si afumatoare…
    Cred ca sunt unii oameni care nu se pot obisnui cu traiul la bloc.
    O zi frumoasa, draga Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # O, bine ai zis, dragă Suzana. Nu doar că nu sunt obișnuiți unii cu traiul de la bloc, dar nu au ce să caute acolo! Chiar nu-i înțeleg de ce se chinuie înghesuiți, dacă ei vor spațiu pentru activități de curte. Cum am văzut la scara vecină, unii care și-au făcut coteț de găini în spatele blocului!?
      Iar cu peștii de pe sârmă, mă gândeam că-i afumă când mai fumează o țigară pe balcon! 😀
      Îți doresc o zi minunată!

      Apreciază

  6. Foarte amuzantă viața la bloc din România! 😀 Asta dacă o privești din afară. Pe dinăuntru ar putea să te supere spațiul prea strâmt, mirosul de pește sau de bălegar. Mulțumiri pentru zâmbetele de azi, dragă Alex, alături de cele mai calde urări! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur că ți-a plăcut postarea mea. În orice caz, la bloc nu ai cum să te plictisești, căci vecinii au mereu idei „crețe”. Cum i-am văzut pe unii, într-o zi, făcând grătar în… casa scării. Tot fumul era pe scară, de nu te vedeai! Păi și ce? 😀
      Numai bine îți doresc și o zi frumoasă! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. Amuzante imagini ai pus!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ca de la noi! Amuzantă și „minunată”
      Vă doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  8. Nu doar în România! Am văzut aspecte asemănătoare în țări cu pretenții de civilizație mult mai mari, spre exemplu la periferia Parisului… Bine, nu cu calul în balcon! 😀

    Zi frumoasă și weekend plăcut, Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Sunt convins că ați văzut multe, prin călătoriile dvs. Și la noi, în România, dar și la alții, pe alte meleaguri, un lucru este la fel: nu toți oamenii sunt făcuți pentru traiul la bloc, unde trebuie respectate niște reguli și norme de conduită. Aceea cu calul…. cred că îi batem pe toți! 😀
      Un weekend minunat și dvs.! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

