Miercurea fără cuvinte (CCCXXXI)

Plimbare de vacanță, prin Brașov…

dav

HPIM8383

HPIM8393

HPIM8402

HPIM8409

HPIM8465

HPIM8474

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dav

dig

dav

sdr

dav

„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Numai bine vă doresc! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/09/20/miercurea-fara-cuvinte-cccxxxi/trackback/

RSS feed for comments on this post.

23 comentariiLasă un comentariu

  1. Imi e jena sa spun de cati ani nu am mai ajuns prin Brasov. 😦
    Arata minunat! SI mi-e dor de un concert de orga la Biserica Neagra!
    Happy WW, draga Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Eeee, dacă ar fi să ne gândim câte locuri știm fiecare, pe unde nu am mai fost de mult timp… Darcând reușim să ajungem iar pe unde am mai fost, ne bucurăm când vedem locurile dragi mai frumoase, mai atrăgătoare și primitoare. Concert la Biserica Neagră… aș vrea și eu!
      Numai bine, dragă Suzana și un weekend minunat! 🙂

      Apreciază

  2. Mi-e dor tare de oraşul ăsta! Mulţumesc pentru fotografii!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Îți doresc să ajungi pe acolo, dragă Potecuță. E mai aproape de tine. Mă bucur că aceste orașe vechi( Brașov, Sibiu, Cluj, Alba-Iulia), cu o istorie vestită, arată atât de bine și sunt îngrijite și primitoare pentru turiști.
      Numai bine și un weekend frumos! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Din fericire da, mai avem şi locuri care ne fac cinste peste hotare.
        Weekend frumos, Alex!

        Apreciază

  3. Incarcat de istorie, frumos, curat, aerisit…

    Imi place si buburuza roz! O saptamana usoara!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Da, un oraș frumos, un punct de atracție turistică. Se vede din poză ce multă lume era acolo, astă vară.
      Weekend frumos! 🙂

      Apreciază

  4. Superb! Multumesc mult.

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu multă plăcere! Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  5. Ah! Mi s-a strans inima de regret vazand pozele…
    Ce scumpica e Zâna Porumbeilor. 🙂
    Ma bucur tare mult sa vad locuri din Brasov fotografiate de tine. Imi place Brasovul! 🙂
    Zile fericite va doresc, cu drag! Multa sanatate si multe vacante frumoase va doresc sa aveti! Numai bine, Alex draga!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Lasă că data viitoare sigur o să te vedem, nu? Pentru că o să mai vizităm negreșit frumosul tău oraș.
      Zile frumoase să fie și la tine și numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  6. Am revăzut în iarnă Brașovul după mulți ani. Frumoase imagini. Mi-ai răscolit amintiri. O zi frumoasă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Em! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele și că ți-au prilejuit amintiri frumoase.
      Un weekend plin de bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. Ce plăcere mi-a făcut să revăd Brașovul! N-am mai fost acolo de câțiva ani…

    Zi frumoasă, Alex!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur că v-au plăcut pozele mele. Vă doresc să ajungeți pe acolo, este un loc tare frumos. Avem multe locuri faine în țara noastră.
      Vă doresc cu drag un weekend minunat! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  8. Nu am să uit niciodată Brașovul, chiar dacă l-am văzut numai în treacăt. Acolo a făcut fratele meu armata și îmi trimitea poze minunate, din care am făcut un fel de altar, când eram copil. Așa mi-a intrat în suflet. Recunoștință pentru frumoasele instantanee, dragă Alex! 🙂
    Seară mirifică!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ziua bună, dragă Petru! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Da, Brașovul este un oraș tare frumos, cu multe locuri faine de vizitat. Îți doresc să ajungi pe acolo, cândva. Mai ales când de numele lui se leagă și amintiri din copilărie. Cred că fiecare avem asemenea locuri apropiate de inimă.
      Numai bine îți doresc cu toată prietenia și prețuirea. Un weekend frumos și luminos! 🙂
      PS. Pe la noi e frig și tot plouă… Toamna și-a intrat deplin în drepturi!

      Apreciat de 1 persoană

  9. Frumos oras Brasovul. Multumesc pentru minunatele imagini. N-am mai fost prin Brasov de ani buni dar datorita tie am facut si eu o plimbare. Mamica porumbeilor e tare scumpa ! ❤
    Un sfarsit de saptamana cu frumos ! ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • # Foarte frumos oraș, așa este! L-am revăzut după niște ani, cu multă bucurie. Iar micuța Sara a fost tare încântată de cele văzute și de porumbeii prietenoși din Piața Sfatului.
      Mulțumiri pentru gânduri bune! Un weekend minunat! 🙂

      Apreciază

  10. Bună seara Alex !
    Ca de obicei,ne răsfeți retina cu superbe fotografii de data aceasta, din BRAȘOV, orașul de la poalele Tâmpei ! 🙂
    Dacă voi fi sănătos, la anul care vine, voi revedea BRAȘOVUL cu ocazia întâlnirii anuale cu foștii mei colegi de la CLASA a XII-D a Liceului Militar ^ Ștefan cel Mare promoția 1969 ! 🙂
    În piața plină cu porumbei,
    fetița SARA grijulie,
    îi urmărește cu privirea ei,
    pe porumbeii plini de veselie ! 🙂
    Să vă trăiască SARA și să vă bucurați de EA ! 🙂
    Weekend plăcut întregii familii ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Bună dimineața! Mulțumesc mult pentru vizită și pentru toate gândurile bune.
      Îmi închipui ce bucurie va fi la acea revedere cu colegii de liceu, după mulți ani de la încheierea școlii. Sunt minunate aceste revederi, chiar dacă ne dau și multe nostalgii…
      Numai bine la toată familia și un weekend cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  11. Faine instantanee! Minunate locuri pentru o vacanta reusita! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Salutare, dragă Cristi! Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele. Așa este, Brașovul este un reper interesant pentru o vacanță reușită.
      Numai bine și un weekend minunat, alături de cei dragi! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

