Miercurea fără cuvinte (CCCXXXII)

Frumusețea toamnei…

DSC00035

DSC00099

DSC00104

DSC00105

DSC00111

DSC00130

DSC00186

DSC00187„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Vă doresc o toamnă frumoasă! 🙂

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/09/27/miercurea-fara-cuvinte-cccxxxii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

20 comentariiLasă un comentariu

  1. Toamna se numara bobocii! 🙂
    Transformarea naturii, transformarea… boboceilor cu palariuta roz. 🙂
    Sunt minunate fotografiile. Imi place mult – exceptand-o pe ultima, desigur 🙂 – cea cu bondarul, papadia si frunzele moarte: „viata merge inainte”, parca spune. 🙂
    Zile fericite iti doresc, cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Diana! Mai cu întârziere, am ajuns și eu pe aici, cu răspunsurile. Mă bucur mult că ți-a plăcut postarea autumnală și poza cu mica mea gâză.
      Îți doresc din suflet să te bucuri din plin de toamnă! 🙂

      Apreciază

  2. Toamnă toamnă și la final o primăvară. 😊

    Apreciat de 1 persoană

    • # Ha, ha! Ce frumos ai spus. Sărut mâna și… o toamnă ca o primăvară, dragă Em! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • E ca o vară. Vara indiană. 😀

        Apreciază

      • # Frumoasă comparație! Mi-aș dori mult ca toamna aceasta să aibă frumusețea unei „veri indiene”, ca pe meleagurile americane.
        Numai bine, dragă Em! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  3. Este minunată primăvara cu pălăriuţă şi ochelari în peisajul tău de toamnă.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Superbe toate, mai ales cea cu puiul de om-pui cochet!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Laura! Zile frumoase și bucurii! 🙂

      Apreciază

  5. Mă bucur că, de această dată, toamna ta seamănă cu a mea, doar că are două mari diferențe. Pe lângă faptul că a ta este oglindită și în imagini superbe, mai ai și o zânucă frumoasă care îi dă o culoare în plus. Să vă fie toate zilele mirifice, dragă Alex! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Salutare, dragă Petru! ai cu întârziere, am sosit și eu pe aici și mă bucur mult că ți-au plăcut pozele mele, cu toamna și zânuca, cum frumos i-ai zis Sarei. Mulțumesc din suflet pentru gândurile bune și îți întorc din suflet urarea de… o toamnă mirifică! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  6. Frumoasă toamnă ne-ai prezentat aici! Sara e o dulce!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Potecuță! Mă bucur tare mult că ți-au plăcut pozele cu toamna și cu Sara. Numai bine îți doresc cu drag! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. Frumoasa toamna sa ai si tu cu multe bucurii de la eleganta domnisoara. Frumoase imagini, ca de obicei ne rasfeti Alex ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna pentru vizită și gânduri bune. Numai bine și o săptămână plină de bucurii! 🙂

      Apreciază

  8. Toamnă caldă și frumoasă în pozele tale. Unde mai pui și floricica ta primăvăratică… 🙂

    Weekend frumos!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, doamna Zina! Mă bucur tare mult că v-a plăcut postarea. De câte ori fac poze, „gâza mică” nu mă lasă până nu îi fac și ei câteva poze. Și cum să nu-i facă tata?
      Numai bine să vă fie! 🙂

      Apreciază

  9. O saptamana minunata si o zi de luni cu bucurii ❗ ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna! Aceleași gânduri bune și din partea mea! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

