Miercurea fără cuvinte (CCCXXXIV)

„Ce oraș frumos!”

DSC00174

DSC00034

DSC00062

DSC00072

DSC00081„Miercurea fără cuvinte” a început la Carmen și continuă aici, pe pagina lui Călin.

Sursa clip: YouTube.

The URI to TrackBack this entry is: https://alexandrone.wordpress.com/2017/10/11/miercurea-fara-cuvinte-cccxxxiv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

22 comentariiLasă un comentariu

  1. Frumos răspunsul tău la temă!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna, dragă Potecuță. Mă bucur mult că ți-au plăcut alegerile mele.
      Numai bine și un weekend frumos! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Weekend frumos şi ţie, Alex!

        Apreciază

      • # Sărut mâna, dragă Potecuță! Până a reușit zăbavnicul de mine să răspund… a venit weekendul următor!! 😀
        Îți doresc cu drag să e bucuri de o toamnă superbă și în acest sfârșit de săptămână! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  2. E fumooos! 🙂 Tocmai am vazut imagini din Targoviste noaptea si aici… s-a facut ziua!
    Noapte buna! 🙂 Zi frumoasa iti doresc, cu drag! 🙂

    Apreciază

    • # Mă bucur mult că ți-au plăcut fotografiile alese de mine, dragă Diana. Câte ceva și din orașul meu. Numai bine și zile de toamnă pline de frumusețe! 🙂

      Apreciază

  3. Chiar fără cuvinte. Şi eu am rămas fără cuvinte. Mi-e dor de Târgovişte. L-am văzut în copilărie, într-o excursie. Un tânăr student, dintr-un alt grup de excursionişti m-a urcat pe braţe în Turnul Chindiei, acolo unde oameni sănătoşi nu se încumetau să ia in piept urcuşul nenumăratelor trepte. Asta nu se poate uita. O zi minunată.

    Apreciat de 1 persoană

    • # Sărut mâna pentru frumoasele amntiri. Așe ne legăm de anumite locuri, pentru aceste întâmplări frumoase, care ne-au rămas în suflet.
      Numai bine și zile de toamnă cât mai frumoase! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. Minunat oras! Sper sa-l vizitam si noi anul viitor.

    Am vazut pe Wiki si tabloul lui Valeriu Pantazi cu cetatea.
    (http://artindex.ro/2015/06/06/pantazi-valeriu/)
    Multumesc de frumoasa calatorie prin oras, draga Alex!
    O zi minunata, oricare ar fi ea!

    Apreciat de 1 persoană

    • # Cu multă plăcere, dragă Suzana. Mă bucur mult că ți-au plăcut pozele din Târgoviștea noastră. Și îți doresc să ajungi cândva pe aici.
      Numai bine, cu drag! 🙂

      Apreciază

  5. Suuuperbe, absolut superbe!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Minunate necuvinte, pe care le-am sorbit din nou cu ochii fermecați de cetatea în care ai norocul să sălășluiești. Mai cu seamă că alegerile tale sunt întotdeauna cele mai reprezentative și bine realizate. Mulțumiri firești și recunoștință profundă, dragă Alex! Toate cele bune și frumoase! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • # Mii de mulțumiri, dragă Petru, pentru toate gândurile bune și aprecierile care mă onorează. Zile frumoase și bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. Tot dau târcoale orașului Târgoviște, unde nu am mai fost de vreo 35 de ani.

    Apreciat de 1 persoană

    • # Îți doresc să ajungi pe aici cât mai curând, dragă Călin.
      Numai bine și zile frumoase! 🙂

      Apreciază

  8. Chiar este!! Incercam sa imi aduc aminte cand am fost ultima data pe acolo… dar singura amintire mai generoasa (cu opriri si vizitari) se situeaza la departare de o tunsoare de prin clasa a saptea cred… :))))
    Imi place mult mult imaginea turnului de pe zid!! E pictata? 🙂
    Si iar imi amintesc de biscuiti… erau niste biscuiti tare buni.

    Apreciază

    • # Mă bucur că ți-am prilejuit amintiri frumoase, dragă Rux. Uite, despre biscuiții Chindia nu îmi mai aduc aminte, deși am atâtea amintiri încă vii, din copilărie. Cred că pe la noi, prin Bărăgan, erau alte sortimente. Mi-i amintesc pe cei cu nume de cartier din București: Berceni! 😀
      Imaginea cu turnul era un afis mare, care acoperea un perete cam coșcovit, ce așteaptă să fie și el renovat.
      Numai bine îți doresc cu drag și un weekend minunat! 🙂

      Apreciază

  9. TÂRGOVIȘTEA e CETATEA mea de SUFLET,
    e CETATEA Domnitorului MIRCEA cel BĂTRÂN care i-a dat o supremă LECȚIE de VITEJIE și PATRIOTISM 🙂 🙂 🙂
    îngâmfatului de padișah OTOMAN ! 🙂
    ” La NICOPOLE văzuta-i câte tabere s-au strâns ….” 🙂
    Imagini SUPERBE surprinse într-o frumoasă TOAMNĂ ! 🙂
    Voi reveni cu un videoclip pe măsura imaginilor postate ! 🙂
    Seară de Duminică Binecuvântată ! 🙂
    Alioșa ! 🙂

    Apreciază

    • PS ! 🙂
      Promisiunea făcută,
      datorie curată și onorată ! 🙂

      Apreciază

      • # Foarte frumos filmulețul cu frumusețile toamnei. Mulțumiri din suflet. Și zile de toamnă pline de bucurii! 🙂

        Apreciază

    • # Ziua bună! Mulțumesc mult pentru gândurile înflăcărate de sentimente românești, patriotice. Păcat că tinerele generații de azi nu mai rezonează la aceste lucruri, care…. nu-i mai interesează!? Triste realități pe care le trăim…
      Numai bine și un sfârșit de săptămână minunat, împodobit de frumusețea toamnei! 🙂

      Apreciază


Lasă un răspuns

