Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XXXII)

Copaci în flăcări…

“Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. O zi minunată tuturor!

 



80 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XXXII)”

  1. minunate imagini!
    felicitări!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc, Anastasia! O noapte cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  2. Aici este toamnă târzie, la mine chiciură deasă.

    Apreciază

    1. # Şi pe la noi a fost, dar ne-a mai dăruit „doamna Toamnă” câteva zile senine!
      Numai bine, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  3. Copaci in hlamide de aur si arama …

    Apreciază

    1. # Ce frumos ai spus: „hlamide de aur şi aramă”… Veşmintele…împărăteşti ale toamnei!
      Numai bine, Dani! 🙂

      Apreciază

    1. # Da, da! Fără scântei pe lângă atâta frunziş!
      Numai bine, Adriana!:-)

      Apreciază

  4. ce frumos ard copacii fara flacari…
    imi plac fotografiile tale 🙂

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Pandhora! Mă bucur că ţi-au plăcut. 🙂
      Numai bine!

      Apreciază

  5. Salutari, Alexandru! Cum se face ca la tine e mereu o toamna asa frumoasa? Toate bune!

    Apreciază

    1. # Tudore…uite aşa e toamna mai la sud! 🙂 Aşa că v-o ofer în veşminte colorate!
      O zi bună şi ţie! 🙂

      Apreciază

  6. foarte inspirat titlul! imaginile sunt superbe! 😉

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Geanina! Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  7. Optimist cu cerul senin deasupra capului(sper în suflet de asemenea)dar și realist cu pomi în haine de toamnă!
    Frumoase fotografii 🙂 !

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Ervin! Îţi doresc o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  8. Tare frumos! Din păcate, nu avem noi parte de acea… „forever autumn”… A venit frigul, noaptea e chiar cu îngheţ…
    O zi cu soare îţi doresc!

    Apreciază

    1. # Asta mă gândeam şi eu, că mai avem destul de puţin să ne bucurăm de sfârşitul de toamnă. Semnele iernii sunt evidente şi într-o zi va şi veni cu putere!
      O zi senină şi ţie, dragă Peter! 🙂

      Apreciază

  9. Una mai reuşită decât cealaltă …
    Mulţumesc!

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, Doru! O zi frumoasă îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  10. Saracii brazi! Ce au patit de s-au ingalbenit asa? Oricum culorile sunt superbe!

    Apreciază

    1. # MInoki, aşa sunt aceste conifere: îşi leapădă frunzele ca şi ceilalţi copaci, dar mai întâi se „aprind” cu aceste culori deosebite. La primăvară vor fi o frumuseţe!
      O zi minunată! 🙂

      Apreciază

  11. Superb colorit! Avem și noi în curte 2 astfel de copaci… Sunt larici, nu?
    O zi de miercuri frumoasă vă doresc! 🙂

    Apreciază

    1. # Sara, cel din primele poze ştiu că este „zadă”, al doile nu ştiu cum se numeşte. Poate ştii tu mai bine, că aş vrea să-i aflu numele („larici” zici că se cheamă?). Oricum, sunt atât de frumoşi!
      O zi minunată şi ţie! 🙂

      Apreciază

      1. Am întrebat-o pe mami cum se cheamă copacii din curte și ea spune ca se cheamă larice… Poate ne ajută mister Google…

        Apreciază

      2. # Mulţumesc frumos, Sara! Eram tare curios să aflu denumirea. Acum m-am uitat şi pe …”mister Google” şi am aflat că „larice” şi „zadă” sunt unul şi acelaşi arbore! 🙂 probabil că diferă denumirea după regiuni. Nu ştiu dacă numele este valabil şi pentru al doilea copac, care are altfel de frunze decât laricele.
        O seară frumoasă! 🙂

        Apreciază

  12. Par sa fie pini.Oare ce-au patit?
    Sint tare frumosi,dar pare ca un cintec de lebada…

    Apreciază

    1. # Sunt tot nişte coniferi, dar care îşi leapădă frunzele toamna după acest „cântec de lebădă” în culori de vis!
      O zi cât mai frumoasă îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  13. Culorile nostalgiei, totuşi. Ştim ce a fost, ştim ce urmează. Dar ştim şi că după goliciunea iernii vine sărbătoarea verde a primăverii. Cât timp vom mai avea patru anotimpuri…

    Apreciază

    1. # Ce frumos aţi spus, doamna Zina! Natura ne oferă pe tot parcursul anului un spectacol minunat. Totul se transformă şi renaşte în mod minunat! Deşi mai este încă mult de aşteptat, abia aştept primăvara!
      O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  14. Superbi copacii. Intotdeuna m-am intrebat cum se numeste specia asta. Are frunzele asemanatoare coniferelor,dar toamna raman goi.
    Zi frumoasa sa ai!

    Apreciază

    1. # Oana, despre primul ştiu că că se numeşte „zadă”, dar al doilea nu ştiu ce nume are. Sunt atât de furmoşi…
      O zi minunată şi ţie! 🙂

      Apreciază

  15. Un sfarsit de toamna apoteotic! Copacii sunt cu vesminte aurii si rubinii si asteapta cuminti patura zapezii…
    O zi placuta! 😉

    Apreciază

    1. # Într-adevăr, un sfârşit de toamnă cu totul minunat! Va veni şi zăpada cu albul ei imaculat, cât de curând!
      O zi bună, Lolita! 🙂

      Apreciază

  16. […] Nationalul clujean; Toamna; Eternitate; Reverie; Dintre carti; Toamna tirzie; Zgribuliti; Invitatie; Copaci in flacari; Lumi paralele; Related Posts:PirajoaceDexteritate – Încearcă și tu – Miercurea […]

    Apreciază

  17. Doamne, ce frumosa-i natura indiferent de vesmintele ce le imbraca!!!!! Pozele tale sunt superbe. Felicitari Alex pentru tot ce publici pentru a ne bucura ochii!!! O zi frumoasa si linistita…si La Multi Ani pentru sarbtoritii pe care-i ai!!!!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Liliana! Mă bucur că ţi-a plăcut aici, la mine. Te mai aştept şi cu alte fotografii. O zi însorită şi ţie! 🙂

      Apreciază

  18. pozele tale degaja o atmosfera de caldura placuta. mi-am incalzit putin mainile si plec mai departe. happy ww! 🙂

    Apreciază

    1. # Şi mie mi-a plăcut mult căldura pe care o degajă aceste imagini şi le-am adus aici, cu drag.
      O zi cât mai frumoasă şi ţie, dragă Red! 🙂

      Apreciază

  19. […] Tudor  Peter  Colțu  Alexandru  tu1074  Dani  coolnewz  diverse  anastasia  tibi  Marius  rontziki  zolty  Robert  […]

    Apreciază

  20. Superbe culori, mereu mi-au placut culorile toamnei, felicitari!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc mult, dragă Sorin! Ai dreptate, toamna este fascinantă! Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  21. E liniste, e bine si frumos.Mi-am incantat sufletul cu un strop de culoare fascinanta la aceasta toamna, reala, din frumoasele imagini

    Apreciază

    1. # Mă bucur din suflet că ţi-au plăcut, Iulisa! Ai dreptate, ne încărcăm sufletul cu toate aceste frumuseţi ale naturii.
      O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  22. cum sa nu-mi placa toamna? ce explozie de culoare…

    Apreciază

    1. # Aşa este, Rokssana. Şi oricât am privi în jur, nu ne putem sătura de atâta culoare şi frumuseţe!
      O zi frumoasă îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  23. Toamna a pus stăpânire pe regat! 🙂

    Apreciază

    1. # Da, da, este „stăpână” peste natură, dar va lăsa loc, cât de curând, iernii friguroase.
      O zi bună, Mona! 🙂

      Apreciază

  24. Superb! Multumesc pentru acest moment de frumusete!

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, Alina! Şi eu îţi mulţumesc pentru vizită şi mă bucur că ţi-a plăcut!
      Numai bine! 🙂

      Apreciază

  25. cat de frumos e sa vezi o pata de culoare acum. o zi frumoasa sa ai

    Apreciază

    1. # Da, este o încântare să asişti la toată această manifestare a frumuseţii!
      O seară bună, Elena! 🙂

      Apreciază

  26. Foarte frumoase pozele Alex. Copacii acestia, parca au captat toata caldura si lumina soarelui de peste vara, iar acum cand in anotimpul rece ne-o reflecta ei, sa ne incalzeasca sufletele si privirea. 🙂

    O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Da, aşa mi s-a părut şi mie, atunci când am zis că sunt „în flăcări”! Cu adevărat ne încălzesc sufletul.
      O seară frumoasă şi ţie, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  27. Copacii din faţa blocului în care locuiesc au rămas despuiaţi de tot…

    Apreciază

    1. # Şi plopul din faţa ferestrei mele este golaş de tot! Dar prin parcuri am „vânat” aceste poze cu copaci care încă mai au frunze colorate.
      O seară bună, Tiberiu! 🙂

      Apreciază

    1. ” Bun venit, Kadia! Mă bucur că ţi-au plăcut! 🙂

      Apreciază

  28. intai a fost copacul de aur (1-4) pe urma l-a cuprins flacarile… 😉

    Apreciază

    1. # Da, da! Chiar aşa a fost! 🙂
      O seară frumoasă îţi doresc!

      Apreciază

  29. […] : Lumea Lui Alexandru , Profunzimi  , Tudor Enea  0.000000 0.000000 Like this:Like5 bloggers like this post. […]

    Apreciază

  30. […] placut : Photographics , Gingasia ,Lumea Lui Alexandru , Tudor Enea , Vulturesti , Iulisa , Costin Comba , Cristi  Schtiel , Alex Mazilu , Melly , […]

    Apreciază

  31. drepti ca lumânarile si aprinsi ca flacara focului… ai perfecta dreptate!
    Happy WW!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen! Mă bucur că ţi-au plăcut! O zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  32. la mulţi ani, suflet de român!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna Cami! La mulţi ani şi ţie de Ziua tuturor românilor! 🙂

      Apreciază

  33. […] denisa, phozone, cristian, tiberiu, coolnewz, androxa, schtiel, luna pătrată, pandhoraa, roxana, alex, zinnaida, theodora, stropi de suflet, oana clara, octo cat, tu1074, napocel, diverse, […]

    Apreciază

  34. Superbe imagini. Parca niciodata nu am mai trait o toamna atat de frumoasa. Pana si astazi de 1 Decembrie a fost o zi superba…. de toamna!

    Apreciază

    1. # Deşi ne aşteptam la o iarnă mai grăbită, se pare că toamna a fost mai hotărâtă să mai zăbovească printre noi, chiar şi dincolo de începutul de decembrie.
      O zi bună, Marycix! 🙂

      Apreciază

    1. # La mulţi ani şi ţie! Numai bine! 🙂

      Apreciază

  35. Cred că aceştia sunt copacii din codrii de aramă pe care îi preamărea Eminescu în nemuritoarele lui versuri!
    Minunate culori, inspirate imagini. Dacă ar fi (precum odinioară Paris), să ofere un măr celui care a reuşit să-i arate cel mai bine frumuseţea, Doamna Toamnă s-ar opri aici.

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, doamna Aurora! Mă bucur că v-au plăcut şi vă mai aştept pe aici!
      Numai bine vă doresc! 🙂

      Apreciază

  36. Sau copaci cu stele, seamănă bine cu steluțe!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Cami! O seară bună! 🙂

      Apreciază

  37. am trecut să te salut și să-ți urez un uikend frumos!

    Apreciază

    1. # Mulţămesc frumos, Georgiana! Un sfârşit de săptămână cât mai frumos şi ţie! 🙂

      Apreciază

    1. # Mulţumesc, nene Viruse. Mă bucur că ţi-au plăcut! O seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  38. […] pisicaru, iulia, psi-words, anastasia, tiberiu, schtiel, peter, zinnaida, stropi de suflet, alex, mirela, melly, vultureşti, oana clara, dictatura justiţiei, theodora, loredana, denisa, […]

    Apreciază

Lasă un comentariu