Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


După ani și ani…

Bine v-am regăsit, dragi prieteni! Este aproape un an de când nu am mai dat niciun semn pe aici. Da, o pauză cam lungă… Uneori mai este nevoie și de astfel de pauze…

Zilele trecute, am găsit pe e-mail un mesaj de la WordPress, care îmi amintea că s-au împlinit… 15 ani de când am deschis acest blog.

15 ani? Doamne, când au trecut acești ani? Ce repede mai zboară timpul… M-am apucat să revăd primele postări. O sumedenie de amintiri m-au năpădit dintr-o dată. Am petrecut câteva ore revăzând atâtea amintiri frumoase. Atâtea persoane dragi pe care le-am cunoscut aici. Ne „întâlneam” pe meleagurile blogosferei și fiecare venea cu lucruri atât de frumoase. Era o efervescență a scrisului pe bloguri. Din păcate, multe pagini s-au închis, iar unii dintre protagoniști… au plecat dintre noi, lăsând în urmă amintiri, regrete… Dar așa este viața, atât în spațiul real, cât și în cel virtual.

Ce va mai fi? Rămâne de văzut! Viața e plină de surprize, pentru fiecare.

Să fim sănătoși! Vă salut cu drag și vă doresc tuturor numai bine! 🙂

O veche melodie, care stârnește atâtea amintiri…



13 răspunsuri la „După ani și ani…”

  1. Bine ai revenit! La mulţi ani blogului, să ne scrii mai des, că tare bine era când ne adunam aici!

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Potecuță! Îți mulțumesc din suflet pentru gândurile bune. O să încerc să recuperez toată această perioadă când m-am retras de aici din… lipsă de timp.
      Îți doresc numai bine și numai bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Imi pare bine ca te mai auzim, draga Alex. Sper ca esti bine si doar ai fost ocupat! La Multi Ani tie si blogului tau, „bărăgănosule” autentic!
    Toate cele bune la voi, Alex! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Suzana! Îți mulțumesc mult pentru gândurile bune. Da, suntem bine cu toți. Timpul ăsta este însă o problemă, în ultima vreme, de aceea nu am mai intrat pe aici. Sper să recuperez! 😀
      Toate cele bune îți dorește „bărăgănosul”! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  3. bine ai revenit Alex draga ♥ abia astept sa ne povestesti ce face Sara, cum va merge si ce activitati mai aveti ♥
    Ganduri bune si îmbratisari ♥

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Îți mulțumesc din inimă pentru gândurile bune. Sper să reușesc să mai postez pe aici, ca odinioară, din „aventurile” Sarei, care a crescut și e ditamai domnișoara.
      Numai bine și din partea noastră și îmbrățișări călduroase! 🙂

      Apreciază

  4. Ma bucur sa te revad, Alex draga!
    La multi ani blogului, si tie! Si… spor la scris tie! 🙂
    Multumesc! Sa fim sanatosi!
    Numai bine si la voi! ❤

    P.S. Daaa, o melodie care "actualizeaza" secvente din trecut. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    1. Sărut mâna, dragă Diana. Îți mulțumesc din suflet pentru gândurile bune. Să fim sănătoși și să ne întâlnim pe aici mulți ani și de-acum încolo! 🙂

      Apreciază

  5. La multi ani!! Sa ne recitim cu drag. 🙂
    Ma bucur sa reascult piesa – ce o mai fredonam prin 90. Aveam s versurile scoase :)))) Haha.

    Apreciat de 1 persoană

    1. # Sărut mâna, dragă Rux! Să ne recitim sănătoși…. mulți ani și de-acum înainte! 🙂
      Frumoase vremuri, când fredonam atâtea cântece și ne bucuram de fiecare piesă nouă care apărea….
      Toate cele bune! 🙂

      Apreciază

  6. La mulți ani blogului și felicitări ție, că ai revenit! Să scrii mai des și să publici mai des fotografiile la care ești atât de priceput!
    Sănătate și numai bine!

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, doamna Zina! Vă mulțumesc din suflet pentru gândurile bune. Numai bine vă urez și eu, sănătate și numai bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  7. Alex, bine ai revenit! La mulți ani blogului tău și ție, evident!
    Cât despre pauză sau pauze, da, mulți dintre cei care cândva erau foarte activi, acum fie postează mai rar, fie nu mai postează deloc. Dintre cei de altădată, puțini au mai rămas!
    Dar eu mă bucur sincer că ești bine și sper să revii și cu postări!

    Apreciază

Lasă un comentariu