Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Prin parc (Life in Pictures)

    Iarna în parc… În aşteptarea zăpezii care nu mai vine… Aleile pustii şi multă, multă linişte…

Life in pictures – ideea lui Costin Comba.



17 răspunsuri la „Prin parc (Life in Pictures)”

  1. Saraca iarna! A uitat de noi. O zi frumoasa!

    Apreciază

    1. # Las’ că vine ea cu putere, când ne-om aştepta mai puţin! Numai bine şi ţie, Minoki! 🙂

      Apreciază

  2. Alei pustii dar curate, nici o funza uscata nu-i acolo. Multa liniste se simte in pozele tale, Alex, si ma simt bine, ca incep ziua cu ele. Multumesc !

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, Dani! Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Într-adevăr, este un parc unde te simţi bine în mijlocul naturii. Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  3. In parc, iarna ?! Câtă iarbă verde !!!

    Apreciază

    1. # Doaamna Zina, este o iarnă…atipică. Săptămâna trecută am pus aici poze cu panseluţe! 🙂
      Numai bine vă doresc!

      Apreciază

  4. cata curatenie e in parcul tau, alexandru, mai mare dragul sa-l privesti! iti trimit o mana de zapada de aici daca vrei, e deja a2a pe anotimpul asta si daca nu-s la munte cu sania nu ma incanta in mod deosebit 😉

    Apreciază

    1. # Sărut mâna pt …mâna de zăpadă! 🙂 Poate doar aşa să văd şi eu puţin omăt pe anul acesta. Voi aţi fost mai norocoşi. Mă bucur că ţi-au plăcut pozele. Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  5. cred ca am suparat-o cu ceva pe doamna iarna! cand vine…ne dorim sa place. cand nu vine, ni se face dor :). superbe imagini!

    Apreciază

    1. # Bine ai zis, Geanina! Suntem cam…nehotarati si greu de multumit. 🙂 Ma bucur ca ti-au placut pozele. Iti doresc o zi buna!

      Apreciază

  6. Avatarul lui romanianstampnews
    romanianstampnews

    Mi-ai făcut şi mie dor de o plimbare prin parc! 🙂
    O zi frumoasă să ai, Alexandru!

    Apreciază

    1. # Multumesc mult, Peter! O plimbare in parc este oricand reconfortanta. Regasim linistea din mijlocul naturii, departe de agitatia orasului.
      Si eu iti doresc o zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  7. […] melly, peter, theodora, shogunu’, diverse, vizualw, anastasia, meşterul manole, tiberiu, alex, lili3d, lunabeteluna, oana, napocel, phozone, bineînţeles că şi pe traficantul cu hituri […]

    Apreciază

  8. Si totusi, chiar de frumusetile sunt gri pe alocuri, nu-mi pare o atmosfera tocmai dezolanta…
    O saptamana usoara, Alex!

    Apreciază

  9. Daca n-ai fi mentionat ca sunt facute iarna, as fi zis ca sunt dintr-o toamna tarzie. A cam uitat iarna de noi. Macar un pic de alb. Nu foarte mult. Dar sa mai ascunda din griul asta. 🙂

    Apreciază

  10. Ce parc frumos aveti Alex, iar atmosfera este tare imbietoare si relaxanta! E minunat sa-ti petreci parte din timp, intr-un loc atat de frumos.
    La noi, in sfarsit, a sosit, mult asteptata zapada si parca totul s-a imbracat in straie de sarbatoare.

    O seara minunata iti doresc Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Este un parc micut, dar frumos si linistit. De cate ori am ocazia, fac o plimbare aici si ma relaxez. Deci la voi a venit zapada. Sunteti norocosi. Asteptam sa vina si aici iarna cu vesminte albe.
      O zi frumoasa iti doresc si eu tie! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu