Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (XLVI)

Sub soarele primăverii…

“Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Vă doresc o primăvară cât mai frumoasă!

 



38 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (XLVI)”

  1. Esti fericit. La noi a nins si inca ninge si acum. Nici urma de soare, dar asteptam cuminti. Primavara e undeva in zona.
    Salutari cu bine, Alexandru!

    Apreciază

    1. # Nu-mi vine să cred cât de mult vă iubeşte…iarna! Dar las’ că scăpaţi voi de „zburlita” până la urmă.
      Numai bine îţi doresc, dragă Tudore! 🙂

      Apreciază

  2. primavara isi intra in drepturi. e motiv de bucurie nu? imi place…:)

    Apreciază

    1. # Şi încă ce bucurie! Nu doar gândăceii au ieşit la soare, dar şi oamenii au început să umple parcul, bucurându-se de soare şi de mireasma primăverii.
      Numai bine, Geanina! 🙂

      Apreciază

  3. Verde sub paturica alba 🙂 Bun sosit primaverii, acolo, la tine !

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Dani! Încet, încet, primăvara îşi intră în drepturi şi ne umple de bucurie.
      O primăvară frumoasă şi la voi! 🙂

      Apreciază

  4. incet incet apare coltul ierbii…in curand va fi de un verde crud 🙂

    Apreciază

    1. # Abia aştept, Pandhora, să descopăr acel verde-crud minunat şi proaspăt al primăverii!
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  5. Nestemate aruncate cu multă dărnicie de natura hibernală.

    Apreciază

    1. # Asta mi-a plăcut şi mie la zăpada ce se topea: strălucirea de nestemată, în lumina soarelui!
      Numai bine, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  6. Eu astept sa vina vremea buna, plange bicicleta. Am iesit in aceasta seara putin, dar vantul este foarte urat.

    Apreciază

    1. # Doar puţintică răbdare, Costin! Şi ce frumos va fi în plimbările cu bicicleta, prin natură!
      Îţi doresc o primăvară cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  7. Și totuși puterea sporită a soarelui se face simțită !
    Câștigă teren,primăvara,cu fiecare zi ce trece !
    Frumoase fotografii !

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos! Mă bucur că ţi-au plăcut. Aşa este, primăvara îşi cucereşte locul, puţin câte puţin. Până ce va stăpâni deplin natura.
      O seară cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  8. Vine, vine priiimăvara/Se așterne-n toaaată țara/Floricele pe câââmpii/Hai să le-adunăm, copii ! 😀

    Apreciază

    1. ” Ce mai cântam acest cântecel în copilărie şi cât ne mai bucuram de primăvară şi de jocurile ei. Ar fi frumos să mai cântăm şi acum bucuria venirii primăverii.
      Numai bine, doamna Zina! 🙂

      Apreciază

  9. […] Abbilbal, Alexandrone, Anacondele, Carmen, Colecţionara, Cupcake, Dan, Dani, Ela Roseni, Fewstuff, Florina, […]

    Apreciază

  10. chiar ma intrebam cat de aproape am fost de data asta. eu m-am uitat mai mult pe sus si la noi mai e f putina zapada 😀
    daca se vede iarba e semn bun, zic eu. primavara e aproape!!!

    Apreciază

    1. # Da, sunt semne frumoase ale apropierii primăverii şi asta nu poate decât să ne bucure. Am admirat ghioceii şi gândăcelul de pe blogul tău. Tare frumoase semne!
      Numai bine, Red! 🙂

      Apreciază

  11. o PRIMAVARA PLINA DE CALDURA SA AI PARTE!

    Apreciază

    1. # Îţi mulţumesc, B.D.! Şi eu îţi doresc o primăvară frumoasă şi înfloritoare! 🙂

      Apreciază

  12. Vine, vine Primăvara
    Se aşterne în toată ţara…..

    Apreciază

    1. # Să vină odată, că tare o mai aşteptăm! Mulţumesc de vizită, Zolty. Numai bine! 🙂

      Apreciază

  13. Very nice winter shots.

    Regards and best wishes

    Apreciază

  14. ce-mi place maniera in care ai facut primele doua poze 🙂 toate sunt minunate,dar primele sunt speciale….

    zi placuta sa ai !

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Rokssana. Am încercat să surprind venirea primăverii cât mai aproape de pământ.
      O noapte frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  15. frumoase imagini… parca se aude zapada topindu-se 😉
    La noi mâine este anuntata ninsoare… dar primavara nu mai e departe!
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen! Să sperăm că zăpada nu va zăbovi decât foarte puţin, lăsând loc primăverii.
      O noapte cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  16. […] anastasia, Ana, Cupcake, Lara, Le Petit Prince, geanina, B. D., scorpio, tu1074, DM, Ema Hategan, Alexandru, Viatorium, fosile, Dan, A different blog, D. M., Virtualkid, Leovi, Dana, Mircea, Roxana, Robert […]

    Apreciază

  17. […] anastasia, Ana, Cupcake, Lara, Le Petit Prince, geanina, B. D., scorpio, tu1074, DM, Ema Hategan, Alexandru, Viatorium, fosile, Dan, A different blog, D. M., Virtualkid, Leovi, Dana, Mircea, Roxana, Robert […]

    Apreciază

  18. Avatarul lui Tudorache Gabriela
    Tudorache Gabriela

    Buna ziua,
    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache.Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei.Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.
    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    Apreciază

  19. Incet, incet primavara castiga teren. Frumoase imagini! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut! Numai bine îţi doresc şi o primăvară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  20. Superbe imaginile, Alex. Incet, incet, dupa spectacolul grandios din aceasta iarna, care ne-a adus multumire si ne-a incantat sufletele tuturor, margaritarele stralucitoare se retrag in culise… cedand locul mugurasilor sa cresca si sa ne inveseleasca… sa ne umplem sufletele de verde crud, proaspat si frumos.
    Absolut toate imaginile imi plac…
    O seara minunata iti doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, Ştefania! Stai să vezi minunăţiile care vor urma! Un noian de frumuseţi care ne vor copleşi sufletul.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  21. Multumim pentru urari, fotografii si melodii. 🙂

    Apreciază

    1. # Cu drag şi bucurie! Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu