Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Roşii (Life in Pictures)

    În alergarea noastră de zi de zi, adesea uităm să mai privim şi în jurul nostru şi să vedem micile „minuni” care ne înconjoară la tot pasul. Lucruri ce pot părea banale, dar care ascund atâta frumuseţe, fără de care viaţa noastră ar fi ca o grădină fără flori. În lumina soarelui blând de primăvară, (doar) nişte roşii pe o farfurie ni se arată atât de frumoase!

Life in pictures – ideea lui Costin Comba.



15 răspunsuri la „Roşii (Life in Pictures)”

  1. :)..chiar ca sunt frumoase si, mai mult de atat, tare bune ….

    Apreciază

    1. # Daaa, au fost tare bune şi le-am mâncat repede!:-) Numai bine, Geanina!

      Apreciază

  2. Immmmm,ce pofta de rosii mi-ai facut! Arata tare bine. 🙂

    Apreciază

    1. # Păi….poftă bună la roşii! Din fericire, se găsesc uşor chiar şi la început de primăvară. Toate cele bune îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  3. mi-e dor de mirosul proaspat al rosiilor din gradina 🙂

    Apreciază

    1. # Da, este un miros inconfundabil, iar gustul este pe măsură. Deocamdată, ne mulţumim cu cele din magazine.
      Numai bine, Pandhora! 🙂

      Apreciază

  4. Totusi, in alergarea noastra, uitam sa ne oprim la lururile-adevarate, bune, autentice 🙂 Rosiile arata fain, dar nu prea ii vremea lor, or fi de import sau de sera, cred. Altfel, imi plac mult si mi-e dor de alea mari, de gradina, ca la noi 🙂

    Apreciază

    1. # Păi la acelea mă gândeam şi eu, dragă Teo! Bine ai zis că uităm de lucrurile autentice şi ne lăsăm ancoraţi în…”ofertele” atât de artificiale. Ne-am cam rupt de natură…
      Îţi doresc numai bine! 🙂

      Apreciază

  5. […] suflet, lavii, psi-words, melly, peter, dana, schtiel, DAP, vultureşti, cammely, alt cer senin, alex, kadia, lili3d, ironic blonde, tu1074, lunabeteluna, phozone, loredana, oana, florentina, […]

    Apreciază

  6. Tu vrei să aduci vara mai repede. 😀 M-am prins. 😛 Cât de gustoase erau alea din grădină… mai ales de la bunica.
    O săptămână frumoasă!

    Apreciază

    1. # Da, da, să vină mai repede! E cam nehotărâtă primăvara din acest an şi tot mai zăboveşte. Cât priveşte roşiile din grădina bunicilor, erau minunate! Cum să uiţi aşa ceva?
      O noapte bună, Carmen! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte frumoase sunt rosiile prezentate de tine aici si foarte adevarat adevarat spui Alex, suntem inconjurati de atatea frumuseti insa vesnic grabiti… spre nicaieri.
    Insa, cred eu, ca atunci cand totusi ne mai oprim sa admiram ceva sau pe cineva, cel mai mult conteaza lumina din care privesti obiectul.
    Privite dintr-o lumina pozitiva, cea frumusetii si-a multumirii, absolut tot ce ne inconjoara, obiecte, lucruri, fenomene ale naturii, fiinte, toate pot fi frumoase.
    Daca le privim dintr-o lumina negativa, carcotasa si mereu nemultumiti, nimic nu va fi frumos…

    O seara frumoasa iti doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Frumos ai spus, dragă Ştefania! Să le privim pe toate cu mulţumire şi să ne bucurăm de tot ceea ce ni se oferă, ca viaţa să ne fie şi mai frumoasă. O noapte bună şi ţie! 🙂

      Apreciază

  8. Azi imi fac o salata de rosii 😀

    Apreciază

    1. # Aşa să faci! Poftă bună! Şi să ai o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu