Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Prin pădure, primăvara…

   Unde poate fi mai frumos spectacolul primăverii decât în pădure! După ce toate au hibernat în liniştea iernii,  primăvara şi-a trecut pe deasupra vălul său magic şi toate au început să înverzească şi să înflorească! Şi vietăţile au început să mişune, iar cântecul păsărelelor se aude la tot pasul.  În curând vom căuta umbra codrului şi liniştea neasemuită a pădurii, departe de toată agitaţia stresantă a oraşului.

    Am surprins câteva mici imagini cu începutul timid al primăverii, într-o zi cu cer noros, la margine de pădure. Drumul ce se înfăţişa înaintea ochilor, îmbia la plimbare spre adâncul tainic al pădurii. Un loc plin de farmec, ca în basmele copilăriei.

    O mică floricică galbenă, ca o scânteie din soare, deja vizitată de un gândăcel curios!

Printre frunzele uscate de anul trecut, natura renaşte în toată frumuseţea!

 Păpădii vesele ce umplu de culoare întreaga pădure.

Şi pâlcuri de urzici care au răsărit la tot pasul. Adevărate trufandale pentru amatorii de verdeţuri timpurii.

Şi tot felul de alte floricele, la tot pasul.

Şi copacii care au înflorit, îmbrăcând haine atât de frumoase.

Gata de înflorire!

La drum, prin pădure!

Să aveţi un sfârşit de săptămână cât mai frumos! 🙂



18 răspunsuri la „Prin pădure, primăvara…”

  1. primavara si splendorile ei :). un weekend minunat iti doresc…

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Geanina! La fel îţi doresc şi eu ţie!
      Să ai o seară frumoasă. 🙂

      Apreciază

  2. primavara atat de frumoasa in simplitatea ei proaspata…
    un w-end cat mai verde iti doresc 🙂

    Apreciază

    1. # Aşa este, Pandhora. Primăvara este minunată!
      Un sfârşit de săptămână cât mai frumos, alături de cei dragi! 🙂

      Apreciază

  3. Ce frumos ai surprins in imagini, Alex, cum padurea s-a imbracat in verde crud. E atat de multa prospetime in imagini!
    Tare mult mi-a placut plimbarea virtuala pe drumul, ce despica padurea in doua, acompaniat de ciripitul pasarelelor din filmulete – pur si simplu m-am simtit in mijlocul padurii.
    Foarte frumoasa postarea ta!
    Un sfarsit de saptamana binecuvantat cu tot cei mai frumos si multe multe bucurii iti doresc, Alex ! 🙂

    Apreciază

    1. # De când am făcut pozele şi până acum, deja pădurea s-a împodobit şi mai frumos! Totul este atât de verde şi proaspăt!
      Mă bucur că ţi-au plăcut pozele, Ştefania!
      Numai bine îţi doresc şi eu ţie! 🙂

      Apreciază

  4. Uite că m-am plimbat și eu astăzi prin pădure, datorită frumoaselor imagini… Mulțumesc! 🙂
    Mă bucur de orice mic semn ce mi-l trimite Primăvara!…
    Un weekend cu mult senin și frumos de primăvară, alături de micuța prințesă, Sara! Un pupic mic! 🙂

    Apreciază

    1. # Cu plăcere, Sara! Mă buucr că ţi-a plăcut „plimbarea” prin pădure.
      Un sfârşit de săptămână frumos, alături de toţi cei dragi! Şi micuţa Sara îţi transmite un pupic de bebic! 🙂

      Apreciază

  5. Mi-au plăcut mult floricelele, mai ales păpădiile şi am zâmbit la usturătoarea urzică. 🙂 Ultima fotografie este cu adevărat o invitaţie către inima pădurii. Mulţumesc de plimbare şi de floricele. 🙂
    Un weekend fain alături de cei dragi!

    Apreciază

  6. Mulțumesc pentru plimbarea oferită, Alex ! Chiar simteam nevoia să ies la pădure !

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, doamna Zina. Mă bucur că v-a plăcut mica „plimbare”. O să mai vin şi cu altele! 🙂
      Vă doresc o zi frumoasă!

      Apreciază

  7. NOTE DE PRIMÃVARÃ
    George Bacovia

    Verde crud, verde crud
    Mugur alb si roz si pur
    Vis de albastru si azur
    Te mai vãd te mai aud.

    O puncteazã cu-al sãu foc
    Soare, soare
    Corpul ce întreg mã doare
    Sub al vremurilor joc.

    Dintr-un fluier de rãchitã
    Primavarã, primavarã
    O copilã popositã la fîntîna te-ngînã
    Pe cîmpia clarã.

    Verde crud, verde crud
    Mugur alb si roz si pur
    Te mai vãd te mai aud
    Vis de albastru si azur.

    Apreciază

    1. # Mulţumesc mult de tot, Oana! Nu m-aş fi gândit vreodată la o poezie bacovianăn atât de …optimistă şi plină de culoare!
      Îţi doresc o zi cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

      1. Cu drag! Zi frumoasa si tie! 🙂

        Apreciază

      2. # Sărut mâna, Oana! O zi frumoasă şi ţie! 🙂

        Apreciază

  8. Frumoasa si relaxantă plimbare! Numai bine!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, Elisa! O zi frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  9. Mi-a plăcut foarte mult, mulțumesc pentru acest peisaj al pădurii. ^_^

    Apreciază

Lasă un comentariu