Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (LVII)

Minunea albastră…

“Miercurea fără de cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen.

Vă doresc o săptămână minunată! 🙂



65 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (LVII)”

  1. e atat de pur albastrul aripioarelor lui…

    Apreciază

    1. # Şi a fost atât de îngăduitor, ca să mă lase să-l pozez…
      O noapte liniştită, Pandhora! 🙂

      Apreciază

  2. un contrast superb,
    frumos surprins fluturele in lumea lui

    Apreciază

    1. # Mersi frumos, Roks. Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Numai bine! 🙂

      Apreciază

  3. O adevarata minune si incantare !

    Apreciază

    1. # Mersi frumos! Mă bucur că ţi-a plăcut. Mulţumesc pentru vizită! 🙂

      Apreciază

  4. Frumos „trofeu”:). Numai bine!

    Apreciază

    1. # Chiar că este un trofeu, pentru că se ştie ce greu se pot fotografia fluturii. Am avut noroc de data asta.
      Numai bine şi ţie! 🙂

      Apreciază

  5. Absolut superb! Minune e puţin spus!
    Felicitări!

    Apreciază

    1. # Bun venit aici! Mă bucur că ţi-a plăcut.
      Numai bine îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  6. Ce frumos s-a așezat acolo hoțomanu :lol:!
    Frumos l-ai imortalizat !Ce albastru frumos este !
    O noapte liniștită îți doresc Alex !

    Apreciază

    1. # He, he, dar eu am fost şi mai „hoţoman” şi l-am pozat, până să apuce să zboare! 🙂
      Mulţumesc pentru vizită!
      O noapte frumoasă şi liniştită!

      Apreciază

  7. Cat de gingas si diafan e! Superb albastrul!
    Multumesc ca ai impartasit cu noi!
    Sa ai o zi minunata!

    Apreciază

    1. # Cu multă plăcere, Melly! Şi mie mi-a plăcut atât de mult şi mă bucur că am reuşit să-l aduc aici.
      O Noapte frumoasă şi liniştită! 🙂

      Apreciază

  8. […] Zina, Teo, GabrielaCh, Abbilbal, Pandhoraa, Filumenie, Cleo, Lili, Tu1074, Gabi, Sara, Ela Roseni, Alexandru. 45.731283 21.235517 Share this:StumbleUponDiggRedditLike this:LikeBe the first to like this […]

    Apreciază

  9. o bijuterie a Naturii! Numai oamenilor buni le este dat un asemenea dar!
    Happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Carmen! Mă bucur că ţi-a plăcut mica mea „bijuterie”. Mulţumesc şi pentru gândul frumos. Sper să reuşesc să mai „culeg” şi alţi fluturaşi pentru WW.
      O noapte frumoasă şi liniştită! 🙂

      Apreciază

  10. Un fluturaș albastru senin ! Parcă e o mică broșă pentru o mică fetiță !
    Happy WW, Alexandru !

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, doamna Zina! E bună ideea, ar fi frumos ca „broşă” pentru micuţa mea.
      Vă doresc o noapte cât mai frumoasă! 🙂

      Apreciază

  11. ce frumos ai prins fluturele 🙂 imi place , esti norocos ca a stat asa

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, Nexya. Da, am fost norocos că am găsit un fluturaş… „fotogenic”! 🙂
      O noapte bună îţi doresc!

      Apreciază

  12. chiar ieri am urmarit un documentar despre dezvoltarea fluturelui.nu a fost prima data, insa de fiecare data ma minunez de lunga calatorie si ciudata transformare..dintr-o larva..apare o minunatie…

    Apreciază

    1. # Într-adevăr, Ionela, este o minune modul cum dintr-o larvă răsare o minunăţie de fluture. Şi câte alte minuni sunt în jurul nostru, în natură. Să le admirăm şi să le ocrotim!
      Îţi doresc o noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  13. pare ireal! foarte frumos!

    Apreciază

    1. # Şi totuşi este foarte adevărat şi tocmai de aceea este atât de minunat!
      Mulţumesc de vizită.
      O seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  14. asa fragil, parca e desenat de o mana tremuratoare care l-a creat aproape ireal. happy ww, alex!

    Apreciază

    1. # Aşa este, Anca! Era un fluturaş tare mititel, dar am reuşit să-l pozez de aproape, ca să se vadă mai bine în fotografie. Mă bucur că ţi-a plăcut.
      O noapte liniştită îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      1. si tie la fel! 🙂

        Apreciază

  15. Atat de frumos…. pacat ca nu traieste decat o zi …

    Apreciază

    1. # Da, dar este o zi plină de frumuseţe! Un minuscul miracol al vieţii.
      Mulţumesc pentru vizită! 🙂

      Apreciază

  16. Norocosule! Eu am incercat figura asta cu unul portocaliu-roscat, dar pana am setat aparatul pe macro, a disparut.

    Apreciază

    1. # Întra-devăr, am avut mult noroc. Poate că era obosit şi nu s-a mai grăbit să zboare, ca alţii pe care am vrut să-i pozez şi n-am reuşit.
      Mulţumesc pentru vizită!
      O noapte bună! 🙂

      Apreciază

  17. Intotdeauna fluturii au reusit sa-mi aduca un zambet pe buze. Mi se par a fi unul din miracolele naturii. Minunate fotografii! O zi linistita!

    Apreciază

    1. # Păi chiar sunt nişte miracole, într-această lume plină de miracole.
      Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile.
      O noapte liniştită! 🙂

      Apreciază

  18. wow…cat de norocos esti! sa-l prinzi cu aripile deschise…felicitari 🙂

    Apreciază

    1. # Geanina, era un fluture…”fotomodel” şi a ţinut neapărat să-mi pozeze pentru WW! 🙂
      Îţi doresc o noapte frumoasă şi liniştită! 🙂

      Apreciază

  19. Un fluturaş delicat. Până acum nu am mai văzut alţii în primăvara asta.

    Apreciază

    1. # Mititel şi delicat. Anul acesta, am văzut mai mulţi fluturi ca în alţi ani şi mă bucur că am pozat câţiva.
      O noapte liniştită, Abbilbal! 🙂

      Apreciază

  20. Cred că e cel mai frumos fluturaș din anul ăsta

    Apreciază

    1. # Mă bucur mult că ţi-a plăcut!
      O noapte frumoasă! 🙂

      Apreciază

  21. Multa culoare, delicatete, zâmbet!
    O postare ce „respira” speranta!!
    Frumos!
    Salutari Alex!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc mult, dragă Sorin. Mă bucur că ţi-a plăcut fluturaşul meu. Îţi doresc o noapte liniştită! 🙂

      Apreciază

  22. Foarte frumos ai surprins, Alex, fluturele albastru. Esti un norocos! Se spune ca, fluturii albastrii, traiesc doar o singura zi si sunt singurii care te pot indruma spre minele de pietre pretioase.
    Ei zboara in directia comorilor si se aseaza in grupuri foarte mari, exact pe locul unde se gasesc minunatele diamante, safire, rubine, cuartz roz si albastru, pentru ca lumina reflectata de pietrele pretioase, este lumina care este atrasa de aripioarele albastre. Si
    toate aceste pietre pretioase, au legatura cu fluturii albastrii!
    O seara minunata iti doresc, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # N-am ştiut această legendă a fluturilor albaştri. Foarte interesante poveştile pe care oamenii le-au făcut pentru fiecare vietate de pe pământ. Uite că eu am ratat….comoara şi n-am ştiut să-i iau urma fluturaşului! 🙂
      Mulţumesc frumos, Ştefania! O noapte minunată şi ţie!

      Apreciază

  23. Chiar este o mica minune albastra. Si ai fost foarte norocos ca ai reusit sa-l fotografiezi 🙂
    O seara placuta!

    Apreciază

    1. # Îmi pare bine că ţi-a plăcut. Şi mă bucur că am reuşit să-l aduc şi aici. Sigur voi încerca să mai pozez şi alţi frumoşi ca acesta.
      O noapte bună, Ellyweiss! 🙂

      Apreciază

  24. Ce frumos l-ai surprins! 🙂
    Seara buna!

    Apreciază

    1. # Mersi frumos! Noapte bună şi la tine! 🙂

      Apreciază

  25. Ce delicat e fluturașul, iar culoarea e superbă!
    Și eu am postat tot un fluturaș! 🙂
    Îmbrățișări micuței Sara!

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut, dragă Sara! Am să trec negreşit pe la tine, să admir fluturaşul tău.
      O seară frumoasă ţie şi celor dragi! Şi un pupic mic din partea micuţei Sara! 🙂

      Apreciază

  26. Superb de tot fluturele, din copilarie nu am mai vazut asa ceva !
    Era un parau care trecea prin fata portii mele si acolo la apa veneau o puzderie de fluturasi, apoi au deviat cursul apei si au facut un dig si paraul a secat… asa ca fluturasii nu au mai venit 😦 !

    Apreciază

    1. # Fiinţe gingaşe, cu o existenţă atât de efemeră, dar care tare ne mai încântă privirea. Mă bucur că ţi-am prilejuit o amintire frumoasă.
      Numai bine, Ninule! 🙂

      Apreciază

  27. Cooperant fluturaşul 🙂

    Ce face micuţa Sara?

    Apreciază

    1. # Aşa se pare, că a vrut să fie pozat! 🙂
      Mulţumesc de întrebare, Oana! Ce să facă, creşte pe zi ce trece, ca o mică minune ce este!
      Numai bine îţi doresc!

      Apreciază

  28. […] alexandrone, crismary, doru, costin, carmen, … ca să aflaţi. […]

    Apreciază

  29. Avatarul lui Carmen Negoita
    Carmen Negoita

    Ohh… cât de delicat este. Zici că-i floare şi nu fluturaş. 🙂 Parcă erau mai mulţi fluturi când eram eu mică. Acum nu ştiu pe unde au dispărut. Cu greu găseşti unul. Chiar ai avut noroc. 🙂

    Apreciază

    1. # Şi eu mă gândeam la fel, mai zilele trecute. Poate că atunci, la vârsta copilăriei, aveam „ochi mai buni” pentru toate aceste minunăţii din jur. Acum suntem „furaţi” de griji şi gânduri şi pierdem multe.
      Cu acest micuţ albastru, chiar am avut noroc! Mă bucur că ţi-a plăcut.
      Numai bine, Carmen! 🙂

      Apreciază

  30. […] daurel, ovidiublag, plutacupaparude, tudorenea, zoltybogata, pato, pensionarul, eumiealmeu, alexandrone, crismary, doru, costin, carmen, … Like this:LikeBe the first to like this […]

    Apreciază

  31. […] daurel, ovidiublag, plutacupaparude, tudorenea, zoltybogata, pato, pensionarul, eumiealmeu, alexandrone, crismary, doru, costin, carmen, … Like this:LikeBe the first to like this […]

    Apreciază

  32. […] daurel, ovidiublag, plutacupaparude, tudorenea, zoltybogata, pato, pensionarul, eumiealmeu, alexandrone, crismary, doru, costin, carmen, … Share this:ShareFacebookTwitterLike this:LikeBe the first to […]

    Apreciază

  33. […] daurel, ovidiublag, plutacupaparude, tudorenea, zoltybogata, pato, pensionarul, eumiealmeu, alexandrone, crismary, doru, costin, carmen, … Like this:LikeBe the first to like this […]

    Apreciază

  34. Ei,ce l-ai prins! N-am vazut niciodata unul albastru.Dar mereu am fost fascinata de ei,mi se par exotic de tot,fluturi albastri.

    Apreciază

    1. # Când am făcut pozele „după ploaie”, din parc, l-am zărit şi pe micuţ, odihnindu-se pe o frunză. A fost drăguţ că m-a lăsat să-l pozez.

      Apreciază

Lasă un comentariu