Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Statornicie

    Puternic ancoraţi în pământ, cu coroanele bogate  înălţate spre cer ca nişte braţe viguroase, rămân statornici în locul lor, indiferent de vreme sau…vremuri. Copacii sunt, pentru noi – veşnic schimbătorii oameni, un exemplu de statornicie.  Chiar dacă unii spun că sunt  „doar” nişte… copaci. Măcar de-am reuşi să fim asemeni acestor copaci, mai bine înrădăcinaţi în lumea noastră…

    Nu poţi să nu-i remarci de departe coroana bogată, impresionantă. Pe măsură ce te apropii, măreţia lui este tot mai evidentă. O umbră bogată te imbie să poposeşti lângă trunchiul puternic. E linişte şi doar foşnetul frunzelor se aude, atunci când o adiere de vânt se simte printre ramuri.

Un trunchi viguros, de stejar tânăr.

Ramuri puternice, ca nişte braţe ridicate spre cer…

Ghinde tinere – seminţe pentru anul viitor!

Un început pentru o nouă viaţă!

Life in Pictures – ideea lui Costin Comba.



29 de răspunsuri la „Statornicie”

  1. Nu stiu daca tu ai bagat de seama dar eu in prima poza vad norii avand o forma de inima inclinata si parca nu un contur de umbra pe lateral, se poate sa am imaginatia bogata de la desenele animate 🙂 vreau si eu ghinde verzi pentru un ornament de masa cu tema toamna 🙂 Numai bine Alex.

    Apreciază

    1. # Nu băgasem de seamă asemănarea! Mersi frumos, Nexya! Adevărul e că norii au o „geometrie” fascinantă şi poţi descoperi o mulţime de figuri deosebite.
      Îţi doresc o duminică frumoasă şi o toamnă minunată! 🙂

      Apreciază

  2. ce frumos ai scris Alex,cu cat drag ai scris despre aceste fiinte…intotdeauna am iubit padurea si am admirat stejarii…

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Pandhora! Ce bine ai numit copacii: „fiinţe dragi”. Este păcat când îi socotim doar…”obiecte” şi uităm de viaţa care este în ei.
      Îţi doresc o seară frumoasă! 🙂

      Apreciază

  3. Ai „imbracat” in cuvinte atat de frumoase imaginile splendide cu stejari. Falnic copac este stejarul! Toate fotografiile sunt frumoase dar sunt cateva ce mi-au placut grozav: 4-5-6-7-8 sunt minunate 🙂
    O duminica cat mai frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, dragă Elly! Mă bucur că ţi-au plăcut fotografiile. Mi-a plăcut acelo stejar de cum l-am zărit, de departe, şi am vrut să-l pozez.
      O duminică frumoasă şi ţie! 🙂

      Apreciază

  4. Îmi plac gândurile tale! Imaginile vorbesc!

    Iubesc copacii- am doi „preferați„- ulmul din curtea căsuței de la țară .i mesteacănul de dincolo de fereastră.

    Seară frumoasă!

    Apreciază

    1. # Oh, da, mesteacănul este minunat! În fiecare an, fie vară, iarnă, toamnă sau primăvară, am pus aici imagini cu mesteceni, căci sunt atât de frumoşi!
      Vă doresc o săptămână minunată! 🙂

      Apreciază

  5. Superbe toate pozele..
    Este o încântare sa fie privite.
    Îmi plac mult!
    Seara placuta îti doresc!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc din suflet, Iulisa! Mă bucur că ţi-au plăcut.
      Îţi doresc o săptămână bună! 🙂

      Apreciază

  6. SUPERBA postare! minunate fotografiile tale si povestea stejarului. Trebuie sa spun ca finalul m-a emotionat profund! multumesc 😉

    PS: ti-am pasat o leapsa 😉

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, dragă Carmen! Îmi pare tare bine că ţi-a plăcut postarea mea. Îţi doresc o zi frumoasă şi o săptămână liniştită.

      PS. Mulţumesc pentru aducere aminte. „Lucrez” la răspunsuri, trebuie să isprăvesc! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte frumoase imaginile, Alex, de asemenea si gandurile tale.
    Si eu iubesc foarte mult copacii.
    De la ei am invatat ca doar infruntand vitregiile vremii, seceta si furtunile, vanturile puternice, gerul s-au inradacinat si mai tare. Au fost nevoiti sa sape adanc, si-au intins radacini spre izvoarele subterane incat sa poata supravietui si sa aibe stabilitate…. la fel se-ntampla si cu noi, oamenii, pentru stabilitate noastra, trebuie sa sapam adanc in noi insine…
    O seara minunata iti doresc, Alex, si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii, cu mult drag! 🙂

    Apreciază

    1. # „…trebuie sa sapam adanc in noi insine…” – mi-a plăcut foarte mult acest gând frumos. Da, şi asta învăţăm de la minunaţii copaci.
      Mulţumesc frumos, dragă Ştefania! Şi eu îţi doresc o săptămână frumoasă şi rodnică! 🙂

      Apreciază

  8. tare frumoase ganduri ai asternut iar imaginile sunt pe masura!
    o saptamana faina iti doresc! 🙂

    Apreciază

    1. # Sărut mâna, Geanina! Mă bucur că ţi-au plăcut. Îţi doresc o săptămână senină! 🙂

      Apreciază

  9. […] george, indiferent, crisa, zinnaida, zamfir, vizualw, anastasia, memyselfandela, qedeu, kadia, alex, oana clara, DAP, lili3d, blonda ironică, anotimpuri colorate, bineînţeles că şi pe […]

    Apreciază

  10. Foarte frumos! 🙂 Te-am nominalizat pentru One Lovely Blog Award. Doar daca ai chef. O zi faină, Alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-a plăcut. Mulţumesc frumos de nominalizare. Promit să-mi fac timp şi să mă ocup de ea. Mai am o „datorie” şi la Carmen! 🙂
      Şi eu îţi doresc o zi frumoasă!

      Apreciază

  11. Foarte frumos ai povestit Alex!
    Si eu iubesc mult padurea, iar de fiecare data cand ma despart de ea am grija sa imbratisez un copac, sa duc cu mine ceva din vigoarea si seninatatea lui.
    O seara minunata iti doresc!
    Cu mult drag, Melly

    Apreciază

  12. Splendide fotografii, impresionantă vigoarea acestor copaci, stejarii. Nu depinde decât de noi înșine ca să avem statornicia copacilor !

    Apreciază

    1. # Asa este, doamna Zina. De noi depinde sa fim „copaci” vigurosi.
      Ma bucur ca v-au placut pozele.
      O zi buna! 🙂

      Apreciază

  13. […] invit să citească (și să își reamintească) și vă invit să-i citiți pe: Alex Mazilu, Alexandru, AnaVeronica, Balantza, CafeauaTa și pe toți ceilalți iubitori de lecturi care trec pe aici ! […]

    Apreciază

  14. E atat de completa postarea-gandurile ce curg, copacii, muzica divina-ca nu mai este nimic de adaugat !Multumesc .

    Apreciază

    1. # Cu multa placere! Multumesc pentru vizita.
      O zi cat mai frumoasa! 🙂

      Apreciază

  15. […] profunzimi,  aliosapopovici, daurel, mateescu, negura, Mihai, cristiandima, danap, vienela, alexandrone, lucian, mirceavladut, ratzone, … şi festivalurile de imagini Carmen, dragosteoarbă, […]

    Apreciază

  16. […] profunzimi, aliosapopovici, daurel, mateescu, negura, Mihai, cristiandima, danap, vienela, alexandrone, lucian, mirceavladut, ratzone, … şi festivalurile de imagini Carmen, dragosteoarbă, […]

    Apreciază

  17. Daca ne am face un obicei din a privi copacii, in toata splendoarea lor si iarna cand sunt desfrunziti si par fara viata, nu ne am mai teme de moarte. In fata geamului meu este un carpen. Are ani multi. In fiecare toamna imi iau ramas bun de la el iar primavara il astept cu nerabdare iar el revine in fiecare an.

    Apreciază

Lasă un comentariu