Lumea lui Alexandru

Despre viaţă, oameni, natură, flori, animale, locuri şi lucruri


Wordless Wednesday (LXXVI)

  Zâmbetele toamnei…

“Miercurea fără cuvinte” a început aici – pe pagina lui Carmen. Vă doresc să aveţi o  minunată zi de miercuri!



35 de răspunsuri la „Wordless Wednesday (LXXVI)”

  1. Frumos mai zâmbește toamna aici! Să sperăm că va fi caldă și blândă în continuare, ca frumoasele tale flori. O zi de miercuri cu bucurii!:)

    Apreciază

    1. # Peste tot, toamna ne zâmbeşte frumos! Mă bucur că ţi-au plăcut florile.
      Îţi mulţumesc şi îţi doresc numai bine, Mirela! 🙂

      Apreciază

  2. Toate culorile din lume adunate într-un loc!
    Happy WW!

    Apreciază

    1. # Şi câte mai sunt! Parcă ne aşteaptă să le admirăm, la tot pasul.
      Numai bine, Minnie! 🙂

      Apreciază

    2. # De-asta este atât de frmoasă toamna, pentru că ne oferă un „curcubeu” de culori!
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  3. asa frumos zambeste toamna la tine? 🙂 cred ca i-ai spus vreun banc…
    frumoase imagini!

    Apreciază

  4. […] Carmen, Theodora, Ninulescu, Mirela Pete, Alexandru, Cafeaua ta, Slowaholic, Geanina, Cammely, Sorin. 45.731283 21.235517 Share […]

    Apreciază

  5. Inca mai sunt floricele care sa ne surada pe cale!
    Frumos le-ai surprins, draga Alex!
    Iti doresc o zi minunata!

    Apreciază

  6. Foarte sugestiv!
    O zi frumoasa!

    Apreciază

    1. # Mersi frumos!
      O zi bună! 🙂

      Apreciază

  7. Ne consolam cu imaginile florilor, in curand nu le vom mai vedea prin gradini..sunt tare frumoase florile tale.

    Apreciază

    1. # Toamna îşi urmează cursul ei, oricât de mult am vrea noi doar zile cu soare. Să sperăm că toamna va fi lungă şi frumoasă.
      Mă bucur că ţi-au plăcut pozele.
      O zi bună! 🙂

      Apreciază

  8. cat inca e colorata toamna e seducatoare si parca gandul ca mai e un pic si devine totul cenusiu, ma face sa admir cu mai multe sete culorile tale. zi frumoasa, alex! 🙂

    Apreciază

    1. # Cred că e mai bine să ne bucurăm de vremea frumoasă, cât mai este posibil, căci oricum va veni şi vremea mohorâtă şi nu vom mai avea ce face…
      Îţi doresc o zi frumoasă, dragă Anca! 🙂

      Apreciază

  9. gingăşie, frumuseţe, culoare…!
    o zi frumoasă, alex!

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Anastasia! Îţi doresc o zi bună! 🙂

      Apreciază

  10. […] indiferent, florina, lili3d, anastasia, pishky, denisa, roxana, schtiel, la bulivar, pretty wild, alex, melly, ulise, kadia, bineînţeles că şi pe teo negură, dar oricine altcineva este binevenit […]

    Apreciază

  11. Frumoasă această lume a florilor.
    Eu nu mă pot înregistra la MFC. Dacă vrei să vezi ce am pregătit te invit aici: http://noulapullum.blogspot.com

    Apreciază

    1. # Mulţumesc frumos, Abbilbal! Am observat mai multe ciudăţenii la platforma Blogspot, dar nu ştiu prea multe despre cum funcţionează. M-am obişnuit cu WordPress-ul, care mi se pare mult mai simplu.Voi face o vizită negreşit să văd ce mai e pe la Bălgrad! 🙂
      O zi bună!

      Apreciază

  12. inca nu le-a atins toamna…frumoase si delicate ! 🙂
    o zi faina iti doresc draga Alex!

    Apreciază

    1. # De două zile, dimineţile sunt foarte friguroase. Şi a căzut şi brumă! Cred că multe floricele au avut de suferit. Încet, încet, toamna îţi intră deplin în drepturi.
      Şi eu îţi doresc o zi cât mai frumoasă, dragă Pandhora! 🙂

      Apreciază

  13. Zâmbetele colorate ale începutului de toamnă ne ajută să ne despărțim de vara pârjolitoare ce a trecut și să ne pregătim pentru zilele cenușii ce vor veni…

    Apreciază

    1. # Într-adevăr, natura ne pregăteşte atât de frumos pentru ceea ce va veni…
      O zi însorită, doamna Zina! 🙂

      Apreciază

  14. Multumesc frumos , Alexandru…. Cand am vazut cea de-a doua fotografie mi-am adus aminte de copilarie si de jocurile de prin astfel de tufe din fat blocului…. Sa ai o zi linistita…

    Apreciază

    1. # Cu plăcere! Mă bucur că ţi-am prilejuit frumoase aduceri aminte din copilărie.
      Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  15. Minunate florle toamnei. Frumos surprinse… Felicitari.

    Apreciază

  16. Cred ca ai surprins unele dintre cele mai frumoase zambate ale toamnei. Unele dintre ultimele 🙂
    Frumoase fotografii de flori…de parca vara ar fi inca aici.
    Happy WW, Alex!

    Apreciază

    1. # Să sperăm că vor mai fi şi alte zile frumoase, căci tare ne-ar plăcea o toamnă lungă.
      Îmi pare bine că ţi-au plăcut pozele.
      Să ai o zi cât mai senină, dragă Elly! 🙂

      Apreciază

  17. SU-PERB zâmbet are toamna ta, Alexandru draga! prima fotografie pare un soare râzand cu gura pâna la urechi :))
    sa ai o toamna minunata în continuare!
    happy WW! 🙂

    Apreciază

    1. # Mă bucur că ţi-au plăcut, dragă Carmen. Şi eu îţi doresc o toamnă frumoasă şi plină de frumuseţe, alături de cei dragi! 🙂

      Apreciază

  18. Tare frumos le-ai surprins zambetul gingaselor floricele, Alex! Foarte frumoase sunt florile, una mai frumoasa ca cealalta, incat, nici nu sti la care sa te opresti. Frumusetea si candoarea lor o raspandesc peste tot in jur si ne aduc veselie in suflet!
    O seara minunata iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

    Apreciază

    1. # Sunt doar câteva dintre multele şi atât de frumoasele floricele de toamnă. Înainte de frigul iernii, natura ne oferă un ultim spectacol, atât de frumos.
      Mă bucur că ţia-u plăcut, dragă Ştefania.
      Îţi doresc o zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  19. cat galben:D
    imi aminteste de soare:)

    Apreciază

    1. # Eu tot aştept şi mai mult galben, aşa cum numai toamna putem vedea.
      O zi frumoasă! 🙂

      Apreciază

  20. […] ulise, d’agatha, indiferent, cammely, melly, anastasia, ştefania, lili3d, pretty wild, alex, roxana, alt cer senin, george, qedeu, florina sau kadia. Share […]

    Apreciază

Lasă un comentariu